Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 45  Volgende

Wie van de twee?
Delete 71%  71%  [ 156 ]
Vazard 29%  29%  [ 63 ]
Totaal aantal stemmen : 219
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 00:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Na ruim een jaar is dit topic gebumpt en ga ik er gewoon nieuw leven in blazen! Tijd voor een nieuwe battle! Een week lang kunnen jullie stemmen op één van twee artiesten die op de één of andere manier iets met elkaar te maken hebben. Geef hierbij ook aan waarom je diegene hebt gekozen! Je kan hierbij rekening houden met producties en DJ vaardigheden.

Huidige battle:

Delete vs. Vazard

Voorgaande scores:
B-Front 58% vs. Ran-D 42% (2010)
Headhunterz 32% vs. Wildstylez 68%
B-Front 71% vs. Ran-D 29%
D-Block & S-Te-Fan 77% vs. 23% Psyko Punkz
Jack of Sound 62% vs. Titan 38%
Coone 65% vs. Isaac 35%
Frequencerz 56% vs. Solutio & the I's 44%
Frontliner 80% vs. Max Enforcer 20%
Technoboy 58% vs. Tuneboy 42%
Catatonic Overload 50% vs. Degos & Re-done 50%
Catatonic Overload 51% vs. Degos & Re-done 49% (round 2)
Alpha Twins 69% vs. Deepack 31%
Gunz for Hire 76% vs. Wild Motherfuckers 24%
Scope DJ 76% vs. A-Lusion 24%
Geck-o 57% vs. Thera 43%
Chris One 79% vs. Radical Redemption 21%
Da Tweekaz 52% vs. Wasted Penguinz 48%
Brennan Heart 73% vs. The Prophet 27%


EDIT:
Spelregels:
Per week is er een nieuwe battle! de poll ga ik voortaan op 5 dagen zetten.
Voorstellen voor een nieuwe battle kunnen per PM gestuurd worden, zo blijft het topic 'schoon'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 00:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na even nadenken toch voor Wildstylez gekomen. Vind het alletwee prima producers, maar enkele tegenvallende tracks (waarvan wildstylez er minder heeft) gaven de doorslag :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 01:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wildstylez :worship:
Beste mainstream producer van dit moment, met stip op nummer 1.

Back 2 Basics, Delay Distortion, I See Stars, A Different Story, maar ook tracks als Huh/ Feedback & Noisy Track remix.
Zoals iemand anders op dit forum al eens zei: de Mozart van hardstyle :worship:



Headhunterz is helemaal niet slecht hoor naar mijn mening, ook nog steeds een goeie producer.
In de vroege dagen toch wel iets sterker, maar volgens mij wordt zijn album ook lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 01:14 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Wildstylez overduidelijk, met name zijn laatste producties allemaal 3 klassen beter als Headhunterz
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 01:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toch headhunterz en dan is dat vooral gebaseerd op zijn oudere werk à la rock civilization, subsonic en nog een paar. Wildstylez heb ik op een paar intro's en extraordinary happiness (oudere versie) nooit erg veel aan gevonden. Verder vind ik ze on stage ongeveer gelijkwaardig dus vandaar... Toch Headhunterz ( als die maar ophoudt met dat haters gedoe)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 08:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Makkelijk.. Wildstylez
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 08:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lastig! Zijn allebei top. WIldstylez vind ik recent beter, maar Headhunterz heeft nu met oa Doomed toch ook weer een goed plaatje in handen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 08:27 
 
Hardtraxxer

Lastige keuze want het zijn beide goede producers. Zelf ben ik de laatste jaren into wildstylez tracks. Deze hebben vaak een goede buil-up en drive.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 08:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JB1991 schreef:
Makkelijk.. Wildstylez
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 09:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind ze beide in 2011 nogal tegenvallen. Als we naar daarvoor kijken zou ik voor Wildstylez gaan.
Om die gast nou Mozart van de hardstyle te noemen, vind ik weer wat ver gaan, zo'n grote held is hij nou ook weer niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 09:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Headhunterz omdat hij toch al iets meer bewezen heeft :)
Wildstylez er nipt achter ze zijn heel aan elkaar gewaagd,maar ik :moest kiezen e xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 09:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toch gekozen voor wildstylez
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 09:51 
 

Wildstylez, redenen zijn hierboven vermeldt
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 10:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zelf ga ik ook voor Wildstylez! Maar ik vind ze allebei erg goed! Headhunterz zijn stijl van de laatste tijd spreekt me alleen iets minder aan. Maar Wildstylez heeft zo een breed scala aan nummers geproduceerd das toch wel mijn nr. 1 :P

ik had trouwens niet verwacht dat het verschil meteen zo groot zou zijn in het voordeel van Wildstylez! :oh: aangezien Headhunterz toch zeker in het verleden ook heel goed bezig is geweest en zich nu met wat leuke releases en hard With Style terug aan het krabbelen is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 10:22 
 
Hardtraxx Elite

Je kan ook de poll veranderen toch? Dan hebben we binnenkort geen 300 van deze topics.

Ik heb gekozen voor Headhunterz, vooral ook vanwege zijn eerdere tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 10:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja dat kan, maar als je ff in dat andere topic kijkt zie je dat die poll helemaal fout gaat! Hier had iemand anders ook al last van! Als iemand mij kan uitleggen hoe ik ervoor kan zorgen dat die de volgende keer niet fucked dan zal ik daar heel blij mee zijn ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 10:49 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Gewoon een optie toevoegen, plaatsen, wijzigen en dan weer 2 opties maken met de juiste namen.

Wildstylez overduidelijk, altijd al vele malen beter geweest dan headhunterz. Headyhead moet het vooral hebben van zn toegankelijkheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 10:57 
 
Hardtraxxer

kan niet kiezen, hhz heeft me ooit toch wel in de hardstyle getrokken om 't zo maar te zeggen, maar idd de laatste tijd is wildstylez zichzelf steeds weer aan 't overtreffen.

Denk dat ik toch wildstylez doe
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 11:10 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wildstylez :worship:

Opgeteld heeft ie veel meer pareltjes gemaakt dan Headhunterz. On stage vind ik Heady wel beter de laatste tijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 11:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

<---- lijkt me duidelijk

EDIT: zal nog even aangeven waarom:

In mijn ogen heeft Wildstylez altijd in de 'schaduw' gestaan van Headhunterz. Terwijl hij al vanaf het begin kneiter tracks maakte als Missin' / Life's A Bitch / Revenge en uiteraard de tracks met Seizure. Nu heeft Headhunterz ook behoorlijk dikke platen neergezet in zijn eerdere periode, maar hij is door de jaren heen die lijn verloren wat bij Wildstylez niet is gebeurt, hij is hele vette tracks blijven produceren en is door de jaren heen langzaam uit de schaduw gekomen van Headhunterz. Nu hij zijn eigen label heeft, lijkt de man alleen nog maar beter en beter te worden door de vrijheid die dit label met zich meebrengt
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 11:46 
 
Hardtraxx Addict

jambekkie schreef:
Ik heb gekozen voor Headhunterz, vooral ook vanwege zijn eerdere tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Headhunterz, puur om zijn eerdere werk. Zal altijd een held blijven!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Headhunterz, puur om zijn eerdere werk. Zal altijd een held blijven!

+100

Wat die man heeft gepresteerd is ongelofelijk. Eén van de artiesten waardoor ik hardstyle ben gaan luisteren. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lastig. Headhunterz heeft vroeger heel veel vette producties gemaakt en draait de laatste tijd ook al wat beter dan voorheen, maar Wildstylez blijft ook 1 van de beste mainstream producers, ook al is dat de laatste tijd wel minder geworden. Kies uiteindelijk voor Wildstylez vanwege het hogere gehalte vette platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Headhunterz was vroeger mijn grootste held, kon uren naar zijn tracks luisteren :worship: The Sacrifice,Power Of The Mind,Rock Civilization & Scantraxx Rootz. Over de jaren is hij wat saaier geworden in mijn ogen. Wildstylez is een geniale producer maar kies toch voor Headhunterz omdat ik ook mede door zijn tracks toch wel hardstyle ben gaan luisteren.
1, 2, 3, 4, 5 ... 45  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen