Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2584, 2585, 2586, 2587, 2588, 2589, 2590 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 14:10 
 
Hardtraxxer

Ben het juist wel eens met dit artikel, elk jaar verwacht iedereen weer een gigantisch geweldig nummer dat je instant klaarstoomt voor (voor velen) het beste weekend van het jaar, en als er dan iets niet lekker klinkt, of het is niet in jouw ideale stijl of het is 'slechts' een goed nummer, dan zijn mensen er vaak erg kritisch over/teleurgesteld door.

Alive-at-Night schreef:
Personally, I feel as though an anthem gains credibility during the lead-up to the event, but mostly during the event itself when it’s unleashed in full force in conjunction with the explosive production.


Zoals ik ook al reageerde in het topic over het nummer zelf en ook hierboven staat, wanneer het festival steeds dichterbij komt dan klinkt het nummer telkens net wat beter. Wanneer het op het feest zelf voor het eerst wordt gedraaid en het volledige publiek uit zijn dak gaat (want ja, eerste keer het anthem op het festival zelf blijft gewoon vet) dan blijven daar vaak goeie herinneringen aan hangen, en dan achteraf gezien is het nummer vaak niet zo slecht als dat je nu in maart denkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 14:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Maar echt een "Anthem" is het niet meer. Er is niks episch aan en het heeft qua sounds vrij weinig met een anthem te maken.

De laatste echt goede hardstyle anthems waren bijvoorbeeld Exploration, The Hunt, Undiscovered, Source Code Of Creation. En als je naar zomerse anthems kijkt was het laatste goede zomerse anthem imo Bass Modulators - Our Dreams en de laatste die ik me daarvoor kan herinneren was Noisecontrollers - Unite.

De laatste anthems klinken gewoon als standaard platen van de desbetreffende artiesten.

De enige die er imo wat uitschoot was No Guts No Glory. Die deed nog zijn best om een anthem te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha toen Unite bekend werd was het ook een shitshow van jewelste, had ook iedereen commentaar :P terwijl ik nu enorm warme gevoelens krijg als ik terugdenk aan die tijd en aan dat anthem :loving:

edit: je antwoorde al maar had er nog wat bij getypt haha :$
Vind dat je de anthems van BM/Coone/Frontliner wel tekort doet, die deden wel echt wat een anthem moest doen wmbt... Ran-D anthem kon ik dan weer niks mee..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 14:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Haha toen Unite bekend werd was het ook een shitshow van jewelste, terwijl ik nu enorm warme gevoelens krijg als ik terugdenk aan die tijd en aan dat anthem :loving:


Unite werd alleen weggejankt omdat de kick anders was.

Dat terwijl Unite enorm goed werkte, maar het verschil daarbij is dat Unite enorm goed in elkaar zat :P Dit klinkt een beetje mwoah.

Eveneens is World Of Madness sinds 2015 opeens populair terwijl deze toen ook niet geweldig werd ontvangen.

Maar goed, niemand die zich die van Coone, Frontliner en Bass Modulators nog echt bij staat. Misschien later wel, maar wat is het nut van een Anthem als men ze pas 5 jaar na het feest zelf gaan waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja eensch!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die van Bass Modulators pakte mij juist gelijk. Vind ik nog steeds een heerlijk anthem. Ran-D ft. LXCPR - United (Decibel 2016) vind ik ook nog steeds een heerlijk anthem met een episch gevoel in die melodie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 14:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toen No Time to Waste uitkwam was men aan het zeiken over de "valse noot" die er in zat.

Ik vond die van Bass Modulators juist vet! Survival of the fittest van Coone vond ik ook meteen goed, ik vond Weekend Warriors van Frontliner juist niet veel aan. Smaken verschillen en volgens mij blijft zeuren over het anthem altijd maar op het feest maakt het geen reet uit.
Kan me alleen niet herinneren dat er zo veel kritiek op het anthem was de laatste jaren als die van dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 16:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Ran-D ft. LXCPR - United (Decibel 2016) vind ik ook nog steeds een heerlijk anthem met een episch gevoel in die melodie.


Dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 16:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Joey schreef:
Ran-D ft. LXCPR - United (Decibel 2016) vind ik ook nog steeds een heerlijk anthem met een episch gevoel in die melodie.


Eens! Verder bijzonder eens met Broken Balance. De anthems van Frontliner, Coone en BM waren gewoon nummers in hun eigen stijl in combinatie met de door Q geleverde Defqon vocals. Dat was die van Ran-D natuurlijk ook, maar deze vind ik zo gvd vet he.. En idd Unite springt er wat mij betreft (nog steeds) met kop en schouders bovenuit. Rond die tijd ('10/'11) kwam ik in aanraking met deze muziek, dus ben me niet bewust van het commentaar dat er toen was. Die zweverige melo deed het erg goed bij mij :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 17:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geloof dat zelfs scrap attack aan het begin enorm veel kritiek kreeg. Denk als je deze track een heel weekend regelmatig hoort en een top weekend defqon hebt, je vanzelf wel n zwak krijgt voor deze track :thumbsup: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uiteindelijk komt het erop neer dat de anthems van tegenwoordig al lang niet meer de meest speciale nummers zijn. Als je denkt aan Defqon 2016 denk je eerder aan Gravity dan aan het anthem zelf. En zo zullen er nog wel wat voorbeelden zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 17:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Moet daarbij zeggen dat de Qlimax anthems wat mij betreft eigenlijk nooit (met uitzondering van g4h) tegenvallen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Kans op een Sound Rush album is dus aanzienlijk. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Afbeelding

Kans op een Sound Rush album is dus aanzienlijk. :drool:

Je bent me voor. Maar dit zou echt super vet zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
Uiteindelijk komt het erop neer dat de anthems van tegenwoordig al lang niet meer de meest speciale nummers zijn. Als je denkt aan Defqon 2016 denk je eerder aan Gravity dan aan het anthem zelf. En zo zullen er nog wel wat voorbeelden zijn.


Klopt. En als ik aan het moment van Gravity denk, dan heb ik echt kippenvel. Zat er eerst zelfs aan te denken om er een tattoo van te laten zetten. Dat nummer heeft zoveel in me los gemaakt en was het mooiste moment op defqon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 20:03 
 
Hardtraxxer

Joey schreef:
Die van Bass Modulators pakte mij juist gelijk. Vind ik nog steeds een heerlijk anthem. Ran-D ft. LXCPR - United (Decibel 2016) vind ik ook nog steeds een heerlijk anthem met een episch gevoel in die melodie.


Helemaal mee eens, de stijl van de desbetreffende artiest moet je natuurlijk ook een beetje liggen. Vond zelf Dragonblood nét ietsje vetter dan No Guts No Glory, maarja dat is persoonlijk. Zelf ook echt weg van Atmozfears - Gold Skies, al was dit meer het anthem van het hele weekend geloof ik. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Donderdag nieuwe vlog van Headhunterz
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 02:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rutgerrrw schreef:
Joey schreef:
Die van Bass Modulators pakte mij juist gelijk. Vind ik nog steeds een heerlijk anthem. Ran-D ft. LXCPR - United (Decibel 2016) vind ik ook nog steeds een heerlijk anthem met een episch gevoel in die melodie.


Helemaal mee eens, de stijl van de desbetreffende artiest moet je natuurlijk ook een beetje liggen. Vond zelf Dragonblood nét ietsje vetter dan No Guts No Glory, maarja dat is persoonlijk. Zelf ook echt weg van Atmozfears - Gold Skies, al was dit meer het anthem van het hele weekend geloof ik. :loving:


En van een ander festival.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 02:58 
 
Artiest

klapstoel schreef:
TSFH schreef:
Om hierover te zeiken vind ik een beetje triest eerlijk gezegd. Vind het wel grappig dat die meedoet haha. Zou speciaal voor hem ER kijken.


Mag je best vinden, normaal gesproken ben ik het vrijwel altijd eens met de rest van Hardtraxx :P

Alleen vind ik dit een beetje onzin, zo'n publiciteitstunt. Overigens heb ik verder niks tegen Requiem, hoor.



Waarom vind je het onzin? Kijk als ik iets wil doen doe ik dat gewoon... Heb altijd gezegd dat dat me vet lijkt om te doen en ik zie mijn kans gewoon, beetje dom als ik geen gebruik maak van mijn netwerk toch?
Ik heb liefde voor de hardstyle en dat zal ik altijd hebben, maar ik wil ontdekken en het maximale overal uit halen.. dus mezelf tegenkomen op zo'n eiland lijkt me gewoon lachen en tegelijkertijd zwaar afzien.

En het zal vast goed zijn voor me verdere carrière, maar dat is niet de eerste reden waarom ik het zou willen doen.

Ik vind soms dat er te snel onnodig negatief wordt gedaan.. jammer
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 03:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Requiemartist schreef:
Ik vind soms dat er te snel onnodig negatief wordt gedaan.. jammer

In het algemeen of op Hardtraxx? Want om hier HT dan maar even in te verdedigen: vrijwel iedereen / het overgrote deel hier reageerde er toch zeker wél positief op. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 09:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Requiemartist schreef:
beetje dom als ik geen gebruik maak van mijn netwerk toch?


Dit dus haha. Ik had precies hetzelfde gedaan als ik mee zou willen en in zijn positie stond. Maar ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken om zo lang op zo'n eiland te dwalen met drie keer niks :P


Expeditie Robinson, The Hardtraxx Edition. Wie het langst op een Gearbox feest kan uithouden.

grapje ik luister zelf ook wel eens gearbox muziekjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan vind ik Dat Broken Balance aanvoerder moet worden van kamp-noord, en svbtwee aanvoerder van kamp zuid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 10:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahhaha, mag ik ook meedoen? Wel kamp zuid graag, weet ik gelijk wie ik in moet vullen bij de 1e eliminatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 11:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Requiemartist schreef:
klapstoel schreef:
TSFH schreef:
Om hierover te zeiken vind ik een beetje triest eerlijk gezegd. Vind het wel grappig dat die meedoet haha. Zou speciaal voor hem ER kijken.


Mag je best vinden, normaal gesproken ben ik het vrijwel altijd eens met de rest van Hardtraxx :P

Alleen vind ik dit een beetje onzin, zo'n publiciteitstunt. Overigens heb ik verder niks tegen Requiem, hoor.



Waarom vind je het onzin? Kijk als ik iets wil doen doe ik dat gewoon... Heb altijd gezegd dat dat me vet lijkt om te doen en ik zie mijn kans gewoon, beetje dom als ik geen gebruik maak van mijn netwerk toch?
Ik heb liefde voor de hardstyle en dat zal ik altijd hebben, maar ik wil ontdekken en het maximale overal uit halen.. dus mezelf tegenkomen op zo'n eiland lijkt me gewoon lachen en tegelijkertijd zwaar afzien.

En het zal vast goed zijn voor me verdere carrière, maar dat is niet de eerste reden waarom ik het zou willen doen.

Ik vind soms dat er te snel onnodig negatief wordt gedaan.. jammer


Ik bedoel er ook niet mee dat je het niet mag doen (dat zou dom zijn), dus ik geef je geen ongelijk, alleen word ik soms een beetje moe wat er soms op social media wordt geplaatst (in het algemeen). Toch ben ik er wat minder zuur over, zou het eigenlijk best grappig vinden. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 11:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol:

pim0412 schreef:
In het algemeen of op Hardtraxx? Want om hier HT dan maar even in te verdedigen: vrijwel iedereen / het overgrote deel hier reageerde er toch zeker wél positief op. :)

Maar idd, dan kies je precies die ene reactie uit die ietwat negatief is haha, terwijl de rest hier vol lof over spreekt
Vorige  1 ... 2584, 2585, 2586, 2587, 2588, 2589, 2590 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen