Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2630, 2631, 2632, 2633, 2634, 2635, 2636 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 18:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Instagram was leuk filmpje.. blademasterz?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is die datum misschien die tatoeage die hij altijd blurde? :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 18:04 
 
Hardtraxx Elite

TSFH schreef:
Ik vind dat Headhunterz nu wel heel erg overhyped wordt hoor...Eerst maar zien of hij weer leuke platen geproduceerd heeft.

Totaal niet mee eens. Hoe tof is dit allemaal, ze pakken het zo slim aan. Leuk om met zoiets mee te leven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 18:10 
 
Hardtraxx Newbie

Is wel degelijk HHZ, check het insta verhaal van Q maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 18:16 
 
Hardtraxxer

Q-dance heeft Headhunterz ook al bij die foto getagd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 18:19 
 
Hardtraxx Crew

ShatterDJ schreef:
Q-dance heeft Headhunterz ook al bij die foto getagd ;)

Kunnen mensen zelf doen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mensen vergeten een beetje dat die de laatste jaren voordat die naar de house ging best wel zaad produceerde, althans dat vond ik. T is niet alsof die nu weer platen in de stijl van <2011 gaat produceren ofzo. Ik vind het voor hem en de fans leuk dat die terugkomt, en ben zelf ook heel benieuwd met wat die gaat komen. Maar ik wil eerst maar eens zien en horen met wat die komt. Anders is de teleurstelling zo meteen alleen maar groter :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 18:23 
 
Hardtraxx Veteran

ShatterDJ schreef:
Q-dance heeft Headhunterz ook al bij die foto getagd ;)

Unresolved ook getagged. New liveact confirmed! Unresolvedhunterz
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 18:24 
 
Hardtraxx Veteran

TSFH schreef:
Mensen vergeten een beetje dat die de laatste jaren voordat die naar de house ging best wel zaad produceerde, althans dat vond ik. T is niet alsof die nu weer platen in de stijl van <2011 gaat produceren ofzo. Ik vind het voor hem en de fans leuk dat die terugkomt, en ben zelf ook heel benieuwd met wat die gaat komen. Maar ik wil eerst maar eens zien en horen met wat die komt. Anders is de teleurstelling zo meteen alleen maar groter :P


Gozer..

Platen als Reignite, Power of Music, Now Is The Time, Spectrum remix zijn echt zieke platen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
ShatterDJ schreef:
Q-dance heeft Headhunterz ook al bij die foto getagd ;)

Unresolved ook getagged. New liveact confirmed! Unresolvedhunterz


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
TSFH schreef:
Mensen vergeten een beetje dat die de laatste jaren voordat die naar de house ging best wel zaad produceerde, althans dat vond ik. T is niet alsof die nu weer platen in de stijl van <2011 gaat produceren ofzo. Ik vind het voor hem en de fans leuk dat die terugkomt, en ben zelf ook heel benieuwd met wat die gaat komen. Maar ik wil eerst maar eens zien en horen met wat die komt. Anders is de teleurstelling zo meteen alleen maar groter :P


Gozer..

Platen als Reignite, Power of Music, Now Is The Time, Spectrum remix zijn echt zieke platen!


Persoonlijk niet de platen waardoor ik verliefd op hem ben geworden, maar had het meer over platen als colors, united kids of the world en lessons in love enzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Desalniettemin wss wel aanwezig bij een feest :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 18:29 
 
Hardtraxxer

GODVERDOMME DE HYPETRAIN IS VOLLE TOEREN GODVERDOMME
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 18:47 
 
Hardtraxx Veteran

TSFH schreef:
Pipa schreef:
TSFH schreef:
Mensen vergeten een beetje dat die de laatste jaren voordat die naar de house ging best wel zaad produceerde, althans dat vond ik. T is niet alsof die nu weer platen in de stijl van <2011 gaat produceren ofzo. Ik vind het voor hem en de fans leuk dat die terugkomt, en ben zelf ook heel benieuwd met wat die gaat komen. Maar ik wil eerst maar eens zien en horen met wat die komt. Anders is de teleurstelling zo meteen alleen maar groter :P


Gozer..

Platen als Reignite, Power of Music, Now Is The Time, Spectrum remix zijn echt zieke platen!


Persoonlijk niet de platen waardoor ik verliefd op hem ben geworden, maar had het meer over platen als colors, united kids of the world en lessons in love enzo.

Sluit ik me bij aan. Je zag een draai in 2012 met oa lessons, colors en die united. Erg hoog kaas gehalte en toen ben ik mij ook gaan afkeren van Headhunterz. Z'n laatste solo set die ik meemaakte was op free festival in 2012 en buiten reignite was het echt kaas waar da tweekaz nog jaloers op zouden zijn.

Zijn melodieën die hij de laatste tijd de wereld in slingert zijn wel goud dus ik wacht rustig af wat de komende tijd brengen gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 18:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dat was dan ook wel mede omdat hij richting de house wou gaan denk ik.

Ik denk juist dat hij daarom nu met iets anders zal komen, iets meer richting de oude stijl maar wel met de hedendaagse sounds. Dat zie je wel in zijn vertrouwen in Sound Rush, de remix van die Psyko Punkz plaat en de wederopstanding van Project One
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 19:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Die laatste 3 + wat ie destijds aan het draaien was vind ik nou ook niet echt representatief voor z'n hardstyle carriere. Zeker niet als je ziet wat hij op DQ en Qlimax draaide. Op Defqon smeet 'ie notabene nog z'n Saifam mash-up erop. Als je het over dikke hardstyle hebt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met HHZ kunnen ze wel twee Ziggo's vullen :D
Hier moet ik bij zijn, al gaat t me 300 euro kosten!! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
TSFH schreef:
Ik vind dat Headhunterz nu wel heel erg overhyped wordt hoor...Eerst maar zien of hij weer leuke platen geproduceerd heeft.

Totaal niet mee eens. Hoe tof is dit allemaal, ze pakken het zo slim aan. Leuk om met zoiets mee te leven.


Dit! Alles om Headhunterz heen wordt zo vet aangepakt. 100% dat ik bij dat evenement aanwezig ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 21:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pff een Q-Dance presents Headhunterz zou toch zo ongelovelijk ziek zijn!!! :woot: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 23:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

deze afbeelding gaat rond op andere fora: https://imgur.com/VnRfgXo

hype is real maar niet teveel... eerst wachten op een officieel bericht van Q

edit- al gepost in ander topic :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 00:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heady keert terug. Na defqon gaat er meer duidelijk worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 07:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Plottwist: hij heeft getekend bij Gearbox en gaat zich nu focussen op 165BPM pingpongraw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 08:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Millard Fillmore schreef:
TSFH schreef:
Ik vind dat Headhunterz nu wel heel erg overhyped wordt hoor...Eerst maar zien of hij weer leuke platen geproduceerd heeft.

Totaal niet mee eens. Hoe tof is dit allemaal, ze pakken het zo slim aan. Leuk om met zoiets mee te leven.


Dit! Alles om Headhunterz heen wordt zo vet aangepakt. 100% dat ik bij dat evenement aanwezig ben.


Dit. Nogmaals marketingteam +1. Vind dit zo vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 09:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

OOOH MY GOOOOOAAAWD HEADHUNTERZ OOOOOH :love: :love: :drool: :drool: :drool:

Ben er ook wel een beetje klaar mee, overhypte gedoe altijd.. :sleep: :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 09:18 
 
Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
OOOH MY GOOOOOAAAWD HEADHUNTERZ OOOOOH :love: :love: :drool: :drool: :drool:

Ben er ook wel een beetje klaar mee, overhypte gedoe altijd.. :sleep: :sleep:


Als dit een Theracords artiest was geweest had je jezelf nog gepijpt.
Vorige  1 ... 2630, 2631, 2632, 2633, 2634, 2635, 2636 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen