Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2009 15:39 
 
Donateur

Vind ik ook nog wel een goed nummertje ;)

het is een house / electro remix (ik weet niet juist wat het is) van Robert Miles - Children


Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2009 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik word een beetje gek van het nadoen van oude platen. Hou daar eens even mee op.
Ook die nieuwe Marco V met die Cambodja remix.. Waarom? Geen inspiratie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2009 16:17 
 
Donateur

@ Khadber

Je hebt wel gelijk, er word weer heel wat oude nummers gebruikt om zelf nummers te maken, ik stoor me hier niet zo erg aan, maar na een tijdje kan het inderdaad wel storend zijn.
Dit is mijn mening ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2009 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een oude plaat remixen is op sich niets mis mee, maar elke bekende houseplaat is nu een cover van een oude track. Je kan ook overdrijven..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2009 16:19 
 
Donateur

Khadber schreef:
Een oude plaat remixen is op sich niets mis mee, maar elke bekende houseplaat is nu een cover van een oude track. Je kan ook overdrijven..


Ik luister niet zoveel house, dus ik kan er niet echt over oordelen, maar je kan wel eens gelijk hebben die paar house nummers dat ik heb zijn ook covers denk ik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2009 00:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vindt dit wel een lekker trackje, vooral vanwege elke 4e tel in de climax. Dave weet daar steeds met een geluidje de maten aan elkaar te verbinden, vooral die negervocal aan het eind van de 2e maat is vet, lekker pakkend ^^. Er is wel echt extreem erg naar Infinity gekeken trouwens. Daar lijkt deze wel heel veel op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2009 17:25 
 
Hardtraxx Newbie

Zo flut dit he. Jat het concept (die baslijn) van Guru Josh Project - Infinity, pak een oude danceklassieker, gooi het in 1 nummer en je hebt weer een 'superhit'... Goedkoop hoor :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2009 20:57 
 
Donateur

Quiver schreef:
Zo flut dit he. Jat het concept (die baslijn) van Guru Josh Project - Infinity, pak een oude danceklassieker, gooi het in 1 nummer en je hebt weer een 'superhit'... Goedkoop hoor :slow:


Ja ok dat is wel zo, maar het is best wel een goed nummer :P
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek