Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 23:09 
 
Hardtraxx Crew

Aangezien Headhunterz en Showtek hier ook een soortgelijk topic van hebben. Dacht ik om er ook eentje voor DBSTF te maken :P

Dit doen ze dus onder hun DBSTF alias vanaf nu:


En deze plaat is net een aantal minuten geleden op Slam!FM gedraaid:


En ze zijn bezig met een collab samen met Sick Individuals :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 02:28 
 

Langere sample:



Omdat het zo'n ontiegelijk goede plaat is :cry:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 08:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

13/12 EDM, meh.

Buildup -> Anti -> Break -> Melodie met lichte kick -> Opnieuw Buildup -> Anti.
Standaard formule.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
13/12 EDM, meh.

Buildup -> Anti -> Break -> Melodie met lichte kick -> Opnieuw Buildup -> Anti.
Standaard formule.


Hoeft een track niet minder leuk te maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 12:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Voor jou en heel wat anderen niet nee, maar door deze standaard formule is het voor mij gewoon de zoveelste track in het geheel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 14:38 
 
Hardtraxxer


op 3:55 hoor je de collab met Sick Individuals.




Hier leggen ze het nog allemaal even uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 14:51 
 
Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Voor jou en heel wat anderen niet nee, maar door deze standaard formule is het voor mij gewoon de zoveelste track in het geheel.


Inderdaad. Was voor mij ook al meer dan een jaar geleden de reden dat ik deze edm shit niks meer vind. Dit voegt ook echt totaal niets nieuws toe. Het is de huidige sound die door iedereen in de edm wordt gedaan. Niemand heeft nog een eigen ding daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Phase 2 schreef:
Broken Balance schreef:
Voor jou en heel wat anderen niet nee, maar door deze standaard formule is het voor mij gewoon de zoveelste track in het geheel.


Inderdaad. Was voor mij ook al meer dan een jaar geleden de reden dat ik deze edm shit niks meer vind. Dit voegt ook echt totaal niets nieuws toe. Het is de huidige sound die door iedereen in de edm wordt gedaan. Niemand heeft nog een eigen ding daar.


in de hardstyle is het ook vaker meer van hetzelfde dan dat iemand met wat origineels komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 15:08 
 

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 15:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
Phase 2 schreef:
Broken Balance schreef:
Voor jou en heel wat anderen niet nee, maar door deze standaard formule is het voor mij gewoon de zoveelste track in het geheel.


Inderdaad. Was voor mij ook al meer dan een jaar geleden de reden dat ik deze edm shit niks meer vind. Dit voegt ook echt totaal niets nieuws toe. Het is de huidige sound die door iedereen in de edm wordt gedaan. Niemand heeft nog een eigen ding daar.


in de hardstyle is het ook vaker meer van hetzelfde dan dat iemand met wat origineels komt.


Ik weet niet of dat een tegenargument moet zijn of gewoon een constatering. Want ja de hardstyle is op een 5% na niet vernieuwend nee, in de mainstream niet en in de raw al helemaal niet. (Audiofreq, Noisecontrollers, Vazard willen nog wel eens met wat anders komen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ik weet niet of dat een tegenargument moet zijn of gewoon een constatering. Want ja de hardstyle is op een 5% na niet vernieuwend nee, in de mainstream niet en in de raw al helemaal niet. (Audiofreq, Noisecontrollers, Vazard willen nog wel eens met wat anders komen)


gewoon een constatering :P

zie namelijk best veel mensen hier de huidige 'EDM' scene afkraken terwijl er in de hs scene al jaren precies hetzelfde gebeurd...maar daar hoor je bijna nooit iemand over :D

en natuurlijk heb je er altijd wel dj's tussen die om de zoveel tijd met wat vernieuwend materiaal komen....maar die heb je ook in de EDM zitten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 16:17 
 
Hardtraxx Crew

Keeptrying schreef:
op 3:55 hoor je de collab met Sick Individuals.

Nee, is een nieuwe solo. Staat al een rip van in de OP

Collab zijn ze namelijk net mee begonnen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:

zie namelijk best veel mensen hier de huidige 'EDM' scene afkraken terwijl er in de hs scene al jaren precies hetzelfde gebeurd...maar daar hoor je bijna nooit iemand over :D



Ik weet niet in welke gedeelten van het forum jij dan kijkt, maar de huidige hardstyle scène wordt hier genoeg (terecht) afgekraakt door het ontbreken van verfrissende sounds en originaliteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
AniThing schreef:

zie namelijk best veel mensen hier de huidige 'EDM' scene afkraken terwijl er in de hs scene al jaren precies hetzelfde gebeurd...maar daar hoor je bijna nooit iemand over :D



Ik weet niet in welke gedeelten van het forum jij dan kijkt, maar de huidige hardstyle scène wordt hier genoeg (terecht) afgekraakt door het ontbreken van verfrissende sounds en originaliteit.


eigenlijk overal behalve hs/hc
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 14:30 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Ik ben totaal niet te spreken hierover :/ Wat een 13/12 spul.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2015 17:57 
 
Hardtraxx Veteran

Mitzinator schreef:
Keeptrying schreef:
op 3:55 hoor je de collab met Sick Individuals.

Nee, is een nieuwe solo. Staat al een rip van in de OP

Collab zijn ze namelijk net mee begonnen :)


En bij die collab met Sick Induviduals zitten vocal die doorgaan tot net voor de climax. Als het goed is zelfde zanger als ''Made For This''. Kleine teaser staat op Insta
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 14:34 
 
Hardtraxxer

The Venator schreef:
Ik ben totaal niet te spreken hierover :/ Wat een 13/12 spul.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DBSTF is allemaal wel leuk en aardig, en vind hun tracks ook altijd wel vet, zeker qua melodie. Maar denk niet dat ze echt wat toevoegen aan de housescene. Zelfde geldt voor hhz. Ook allemaal wel leuk, maar vind het allemaal maar wat van hetzelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
DBSTF is allemaal wel leuk en aardig, en vind hun tracks ook altijd wel vet, zeker qua melodie. Maar denk niet dat ze echt wat toevoegen aan de housescene. Zelfde geldt voor hhz. Ook allemaal wel leuk, maar vind het allemaal maar wat van hetzelfde.


Misschien zien we straks nog wel een showtek Ft DBSTF & HHZ house track :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2015 11:09 
 
Hardtraxxer

Nuracore schreef:
sonnebloem schreef:
DBSTF is allemaal wel leuk en aardig, en vind hun tracks ook altijd wel vet, zeker qua melodie. Maar denk niet dat ze echt wat toevoegen aan de housescene. Zelfde geldt voor hhz. Ook allemaal wel leuk, maar vind het allemaal maar wat van hetzelfde.


Misschien zien we straks nog wel een showtek Ft DBSTF & HHZ house track :D


SHWTK x DBSTF x HHZ - HSMSK (OG MX)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2015 20:40 
 
Hardtraxx Veteran

Wat ik bij artiesten als HHZ en DBSTF dan weer niet begrijp is dat ze het hebben over muzikale vrijheid, hun creativiteit kunnen uiten etc, buiten het HS hokje producen. Vervolgens krijgen we van beide artiesten tot nu toe voornamelijk 13/12 Bigroom producties voorgeschoteld.

Ik geef toe, ik vind We Control The Sound ook best een dikke plaat, maar stiekem hoopte ik gewoon op producties die totaal out of the box waren. Zeker van de kant van HHZ af, aangezien hij altijd zo predikt over creativiteit en inspiratie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2015 10:19 
 
Hardtraxxer

Uberhout schreef:
Wat ik bij artiesten als HHZ en DBSTF dan weer niet begrijp is dat ze het hebben over muzikale vrijheid, hun creativiteit kunnen uiten etc, buiten het HS hokje producen. Vervolgens krijgen we van beide artiesten tot nu toe voornamelijk 13/12 Bigroom producties voorgeschoteld.

Ik geef toe, ik vind We Control The Sound ook best een dikke plaat, maar stiekem hoopte ik gewoon op producties die totaal out of the box waren. Zeker van de kant van HHZ af, aangezien hij altijd zo predikt over creativiteit en inspiratie.


Geef het een jaartje.. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2015 17:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Wat ik bij artiesten als HHZ en DBSTF dan weer niet begrijp is dat ze het hebben over muzikale vrijheid, hun creativiteit kunnen uiten etc, buiten het HS hokje producen. Vervolgens krijgen we van beide artiesten tot nu toe voornamelijk 13/12 Bigroom producties voorgeschoteld.

Ik geef toe, ik vind We Control The Sound ook best een dikke plaat, maar stiekem hoopte ik gewoon op producties die totaal out of the box waren. Zeker van de kant van HHZ af, aangezien hij altijd zo predikt over creativiteit en inspiratie.


Misschien dat ze zich willen bewijzen in de housescene door standaardplaatjes te maken. Zodra ze dan een beetje bekend zijn kunnen ze wat anders doen, maar wel voor een groot publiek.
Of niet natuurlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2015 12:45 
 
Hardtraxxer

toffee schreef:
Uberhout schreef:
Wat ik bij artiesten als HHZ en DBSTF dan weer niet begrijp is dat ze het hebben over muzikale vrijheid, hun creativiteit kunnen uiten etc, buiten het HS hokje producen. Vervolgens krijgen we van beide artiesten tot nu toe voornamelijk 13/12 Bigroom producties voorgeschoteld.

Ik geef toe, ik vind We Control The Sound ook best een dikke plaat, maar stiekem hoopte ik gewoon op producties die totaal out of the box waren. Zeker van de kant van HHZ af, aangezien hij altijd zo predikt over creativiteit en inspiratie.


Misschien dat ze zich willen bewijzen in de housescene door standaardplaatjes te maken. Zodra ze dan een beetje bekend zijn kunnen ze wat anders doen, maar wel voor een groot publiek.
Of niet natuurlijk :P


Ik denk dat het idd op die manier gaat..
Ze zijn natuurlijk al een tijdje bezig om de hardstyle te pushen in de VS.. Zonder echt een groot resultaat.
Ik denk dat ze het nu op deze manier proberen door een soort van hardhouse in te brengen, en vanuit daar door te borduren naar de wat meer hardstyle tracks.. Aangezien hhz ook gewoon hardstyle (voornamelijk oude tracks van hem) draait in zijn sets..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 11:35 
 
Hardtraxx Addict

toffee schreef:
Uberhout schreef:
Wat ik bij artiesten als HHZ en DBSTF dan weer niet begrijp is dat ze het hebben over muzikale vrijheid, hun creativiteit kunnen uiten etc, buiten het HS hokje producen. Vervolgens krijgen we van beide artiesten tot nu toe voornamelijk 13/12 Bigroom producties voorgeschoteld.

Ik geef toe, ik vind We Control The Sound ook best een dikke plaat, maar stiekem hoopte ik gewoon op producties die totaal out of the box waren. Zeker van de kant van HHZ af, aangezien hij altijd zo predikt over creativiteit en inspiratie.


Misschien dat ze zich willen bewijzen in de housescene door standaardplaatjes te maken. Zodra ze dan een beetje bekend zijn kunnen ze wat anders doen, maar wel voor een groot publiek.
Of niet natuurlijk :P


Dat hun smaak is veranderd naar big room is niet zo vreemd natuurlijk. Bij heel veel mensen is hun smaak die richting ingegaan. Producers zijn ook maar mensen waarbij hun smaak kan veranderen. Het kan dus ook heel goed dat ze nu juist dit willen maken, omdat ze op dit moment deze muziek leuk vinden. Blijf het vreemd vinden dat bij een verandering naar een populairdere stijl er gedacht wordt dat dit niet hun ding is en dat het voor geld of bekendheid wordt gedaan, maar bij een switch naar een mindere populaire stijl wordt altijd gedacht dat ze nu echt hun hart volgen. Dus deze standaardplaatjes kan best hun hart zijn op dit moment.

Overigens zou ik ook niet veel anders verwachten bij een switch naar house van zowel hhz als dbstf. Hun hebben altijd vrij melodieuze hardstyle gemaakt. Deze house ligt best in het straatje wat ze altijd gedaan hebben.
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek