toffee schreef:
Uberhout schreef:
Wat ik bij artiesten als HHZ en DBSTF dan weer niet begrijp is dat ze het hebben over muzikale vrijheid, hun creativiteit kunnen uiten etc, buiten het HS hokje producen. Vervolgens krijgen we van beide artiesten tot nu toe voornamelijk 13/12 Bigroom producties voorgeschoteld.
Ik geef toe, ik vind We Control The Sound ook best een dikke plaat, maar stiekem hoopte ik gewoon op producties die totaal out of the box waren. Zeker van de kant van HHZ af, aangezien hij altijd zo predikt over creativiteit en inspiratie.
Misschien dat ze zich willen bewijzen in de housescene door standaardplaatjes te maken. Zodra ze dan een beetje bekend zijn kunnen ze wat anders doen, maar wel voor een groot publiek.
Of niet natuurlijk
Dat hun smaak is veranderd naar big room is niet zo vreemd natuurlijk. Bij heel veel mensen is hun smaak die richting ingegaan. Producers zijn ook maar mensen waarbij hun smaak kan veranderen. Het kan dus ook heel goed dat ze nu juist dit willen maken, omdat ze op dit moment deze muziek leuk vinden. Blijf het vreemd vinden dat bij een verandering naar een populairdere stijl er gedacht wordt dat dit niet hun ding is en dat het voor geld of bekendheid wordt gedaan, maar bij een switch naar een mindere populaire stijl wordt altijd gedacht dat ze nu echt hun hart volgen. Dus deze standaardplaatjes kan best hun hart zijn op dit moment.
Overigens zou ik ook niet veel anders verwachten bij een switch naar house van zowel hhz als dbstf. Hun hebben altijd vrij melodieuze hardstyle gemaakt. Deze house ligt best in het straatje wat ze altijd gedaan hebben.