Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2015 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik begin dit genre de laatste tijd steeds meer te waarderen, maar ik vind het lastig om me er in te verdiepen.
Iemand wat artiesten, labels, tracks et cetera om me hier wat meer in te laten verdiepen? Ik luister tot zover eigenlijk alleen maar setjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2015 17:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Ik begin dit genre de laatste tijd steeds meer te waarderen, maar ik vind het lastig om me er in te verdiepen.
Iemand wat artiesten, labels, tracks et cetera om me hier wat meer in te laten verdiepen? Ik luister tot zover eigenlijk alleen maar setjes.

Tchami :D, verder geen idee helaas. Zou hier ook wel wat meer over willen weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2015 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joykill schreef:
Fuzzylogic schreef:
Ik begin dit genre de laatste tijd steeds meer te waarderen, maar ik vind het lastig om me er in te verdiepen.
Iemand wat artiesten, labels, tracks et cetera om me hier wat meer in te laten verdiepen? Ik luister tot zover eigenlijk alleen maar setjes.

Tchami :D, verder geen idee helaas. Zou hier ook wel wat meer over willen weten.

Tchami luister ik regelmatig ja, z'n Confessions mixjes zijn erg lekker voor in de auto :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2015 18:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tchami, Don Diablo, Oliver Heldens, Pep & Rash, Funkin Matt zijn een paar namen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2015 19:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tchami, Don Diablo, Curbi, Hi-Lo, Jauz, Kris Kiss, Chocolate Puma, Fox Stevenson. dit zijn een aantal namen wie ik veel volg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2015 08:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ephwurd, Shaun Frank en BURNS zijn ook goeie
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2015 11:51 
 
Hardtraxx Veteran

Al het bovenstaande natuurlijk, en wil hier graag Bougenvilla, Lucas & Steve, Mr Belt & Wezol (alhoewel de laatste twee naar mijn mening iets meer 'deep house' dan future house is, het is in ieder geval rustiger en imo minder dansbaar) aan toevoegen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2015 17:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hi-Lo (alias van Oliver Heldens) vind ik echt de shit, is misschien meer tech-house, maar man man wat lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2015 23:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

fflkkr schreef:
Hi-Lo (alias van Oliver Heldens) vind ik echt de shit, is misschien meer tech-house, maar man man wat lekker.

Valt volgens mij onder 'bass' (als dat al een genre is?). Denk dat je Jauz (meestal) en Chocolate Puma (meestal) er wel mee kunt vergelijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2015 12:47 
 
Hardtraxxer

Je hebt ook artiesten als Moksi en JVST SAY YES. Dit is wat rauwer, waarbij meerdere stijlen gemixt worden (o.a. Bass House, Garage). Dit vind ik persoonlijk (naast de eerder genoemde namen) ook erg vet :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2015 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thanks iedereen, heb er wel wat aan gehad :D Met name Curbi (Discharge :loving: ), Funkin Matt (America :loving: ) en Tchami vind ik ontzettend vet ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2015 19:22 
 
Hardtraxxer

Zelf ook leren waarderen en op feestjes is dit zo'n heerlijke muziek :loving:

Vind deze erg lekkur
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2015 12:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Weet niet of dit er onder valt, maar vgm wel. Lekkere drive in deze track:

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2015 23:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Sick ook deze (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 19:24 
 
Hardtraxx Veteran

Hierbij een berg Future House platen die ik heel vet vind, misschien dat iemand er wat leuks in kan vinden :)

















































Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 20:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Probeer BMKLTSCH records
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 22:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ken echt hlemaal niets van House, maar wat is het verschil dan House en Future House? Voor mij is dit 1 pot nat :D zitten wel vette platen tussen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 23:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Probeer BMKLTSCH records

Dat is geen future house..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 19:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Ken echt hlemaal niets van House, maar wat is het verschil dan House en Future House? Voor mij is dit 1 pot nat :D zitten wel vette platen tussen.


IK zou het persoonlijk omschrijven als deephouse met wat industriele sound. Zou het zelf niet anders kunnen uitleggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 20:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Solis schreef:
pim__ schreef:
Probeer BMKLTSCH records

Dat is geen future house..


Het meeste wat er op uit komt niet, maar wanneer je future house waardeert kan je dit denk ik ook proberen.
Persoonlijk zou ik oliver heldens ook niet onder future zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2016 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
DL22 schreef:
Ken echt hlemaal niets van House, maar wat is het verschil dan House en Future House? Voor mij is dit 1 pot nat :D zitten wel vette platen tussen.


IK zou het persoonlijk omschrijven als deephouse met wat industriele sound. Zou het zelf niet anders kunnen uitleggen.

Volgens mij heeft deephouse ook meer een echte 'drop' ofzo. Of dat is toevallig net de deep- en future house die ik ken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2016 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

niks voor mij die tracks :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2016 19:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kunnen we trouwens ophouden met in 1 bericht meer dan 2 youtube filmpjes te plaatsen.

@Dirk, valt wel mee, het is vooral de wat bekendere deephouse die dat echt heeft. Sowieso de 'deephouse' die op de radio zou ik niet onder de noemer 'deep' kunnen zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2016 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



WTF MAN :drool: :drool: :drool:

pim__ schreef:
Kunnen we trouwens ophouden met in 1 bericht meer dan 2 youtube filmpjes te plaatsen.

eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2016 23:15 
 
Hardtraxxer

De nieuwe Curbi! Wat is deze man een held :drool:

1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek