Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 20:05 

Hardtraxx Crew

Wat een droge gast is het toch ook :lol: :worship:

SO naar Caine Hardstyle :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 21:17 

Hardtraxxer

Echt geweldig droge humor dit, G-Flow is ook echt 'n topgozer :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 21:32 

Hardtraxx Addict

Is Willem nou serieus zo snel geprikkeld of speelt hij dat maar? Vind het namelijk totaal niks voor hem :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 21:47 

Hardtraxx Veteran

Nijidik schreef:
Is Willem nou serieus zo snel geprikkeld of speelt hij dat maar? Vind het namelijk totaal niks voor hem :huh:

100% gespeeld, GTST heeft zelfs wat betere acteurs ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 22:51 

Hardtraxx Veteran

Geniale kerel die G-Flow. :D

Magnetron schreef:
SO naar Caine Hardstyle :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 23:00 

Hardtraxx Veteran

Die geblurde tattoo hele tijd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 09:23 

Hardtraxx Veteran

Heb serieus zitten lachen om Timo, heerlijk hoe dit doet. En wat betreft hhz, hier zal wel weer ene hele dikke clue achter zitten met dit geacteerde. Marketingteam nu al weer +1
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 19:14 

Hardtraxx Veteran

Heerlijke vlog om te kijken, Timo mag dit wel vaker doen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2017 13:25 

Hardtraxx Crew

Hahah heerlijk om te zien weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 13:51 

Hardtraxx Elite

Wat is het verhaal achter de profielfoto/omslagfoto? Album?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 15:09 

Hardtraxx Veteran

De meeste denken hierbij aan HHZ - From Within 'If these were the last beats of my heart. I would dance to them'
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 15:40 

Hardtraxx Veteran

Zal me ergens ook niet verbazen dat hij helemaal stopt, aangezien hij in z'n vlogs meerdere malen heeft aangegeven hoe zwaar hij het soms vindt.

Maar toch denk en hoop ik dat het met Defqon/album te maken heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 16:34 

Hardtraxxer

patrickjeb schreef:
De meeste denken hierbij aan HHZ - From Within 'If these were the last beats of my heart. I would dance to them'

Ik dacht juist aan dat nieuwe (fake) feest van 'm in Nieuw Zeeland, Flatline. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 22:03 

Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:
Zal me ergens ook niet verbazen dat hij helemaal stopt, aangezien hij in z'n vlogs meerdere malen heeft aangegeven hoe zwaar hij het soms vindt.

Maar toch denk en hoop ik dat het met Defqon/album te maken heeft.

Als hij gaat stoppen zou hij toch niet zoveel moeite doen om zoveel nieuwe muziek te maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 20:00 

Hardtraxxer

Hij gaat echt niet stoppen :) gaf meerdere malen aan het gevoel te hebben dat het nu pas begint.

Hoop trouwens gewoon dat hij ook EDM tracks blijft maken en gewoon van zowel HS als EDM setjes doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2017 23:43 

Hardtraxx Veteran

Dit topic kan naar het Hardstyle gedeelte (L)

Citaat:
Dear hardstyle family member,

Yes this letter is for you, one of DefQon 1's Weekend Warriors. Remember the picture on this poster? It was taken exactly one year ago, a moment in time that changed my life.

2014 - I guess it was almost impossible to explain why I left the hardstyle scene to explore the world out there, more so because I didn't even really know myself what I was looking for yet. Hardstyle was the music I grew up with, making it was the most natural thing to do when I started making music. But my mind has always been curious and adventurous. Thus, at some point, I couldn't resist the question "What else is there?". Like Simba that was given a whole kingdom by birthright but couldn't resist to go see what lay beyond.

2016 - I was learning a lot of new techniques as a producer, seeing new places and standing on my own feet, out there in the big bad world. Despite not having found what I was hoping for yet, I was doing pretty well. I thought...

When I appeared before you at DefQon.1 2016, I literally broke down. My world fell apart and I saw the biggest picture. Suddendly being so tired of going against the stream of my true nature, all the pieces of my puzzle fell together. I had left home only to set out on a journey back to where I started. But now I have been given the answers I was looking for. I did not fall in love with hardstyle just because I grew up with it. It was love at first sight with hardstyle and myself. I fell in love because it was the only music in the world that connected with every part of me that made me human. Raw emotion and energy, uncontaminated and right underneath the surface of a rapidly moving society that consumes everything in its path. It has united people like nothing I have ever seen in my life and it has made even the toughest men shed tears in times, like it did at that moment in time.

That day changed me as a person. I no longer felt the need to prove myself and the world that I could do it all. The Illusion that something else better than this is out there evaporated. I made it to the elephant graveyard and back. Thank you for showing me the way home. Thank you for always leaving the door open. I hereby return as a humble member of the community, offering my works, commited to spreading the word.

'One day, sooner or later, we see this music is our destiny."

HHZ
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek