Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2016 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Line-up

Vrijdag
•Red Hot Chili Peppers
•Major Lazer
•James Bay
•Bastille
•Years & Years
•De Staat
•The Common Linnets
•Gary Clark Jr
•Bear’s Den
•Skip&Die (Dj-Set) & Friends
•One Ok Rock
•The Struts
•Storksky

Zaterdag
•Rammstein
•Doe Maar
•Puscifer
•Lianne la Havas
•Robin Schulz
•James Morrison
•Ghost
•Noisia
•Skillet
•Nothing But Thieves
•Walk Off The Earth
•Matt Simons
•Halestorm
•Lucas Hamming
•Parquet Courts
•The Sore Losers

Zondag
•Paul McCartney
•Lionel Richie
•Kygo
•Skunk Anansie
•Balthazar
•Bring Me The Horizon
•John Newman
•All Time Low
•Vintage Trouble
•Douwe Bob
•Jamie Lawson
•Tom Odell
•St. Paul & The Broken Bones
•DJ’s Waxfiend & Prime
•Sevn Alias
•Broederliefde
•Graveyard
•The London Souls
•Slaves
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2016 15:27 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

RHCP en Rammstein :worship: Ben benieuwd wat er nog bij komt, als het vet is ga ik zeker een kaartje proberen te bemachtigen. Al dan niet voor het hele weekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2016 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rammstein weer een keer in nederland :thumbsup: maar helaas al andere plannen dat weekend..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2016 06:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alleen Red Hot Chili Peppers heeft mij al over de streep getrokken :) Hele weekend aanwezig, ongeacht de rest van de line-up, ik pak deze en Lowlands in plaats van een aantal hardstyle/core festivals :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2016 09:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Derde headliner is al wel geboekt maar wordt pas op de Pinkpop persconferentie bekend gemaakt. Pearl Jam en Guns N' Roses zijn het in ieder geval niet, bron Jan Smeets zelf. Er gaan dan wel weer geruchten rond dat Bruce Springsteen eventueel de derde headliner zou zijn omdat hij wellicht door Europa gaat touren, maar er zijn nog geen officiële bronnen die dit hebben bevestigd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2016 14:38 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hmm had Pearl Jam eigenlijk wel een beetje verwacht, maar helaas. Is Rammstein overigens de headliner op zaterdag? Ze lijken me toch niet zo groot dat het dé headliner voor Pinkpop is op zaterdag. Helemaal als je ziet wat er de laatste jaren allemaal heeft gestaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2016 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rammstein is inderdaad de headliner zaterdag, maar niet groot genoeg? :P En dan te bedenken dat er namen als Editors, Kensington en Mumford & Sons worden gesuggereerd (let op: gesuggereerd) als derde headliner, is Rammstein toch wel een stukje bekender :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2016 17:51 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nouja Rammstein is wel groot, maar vergeleken met Metallica, Muse, Rolling Stones, Foo Fighters, Robbie Williams, Pharell, Kings of Leon, Green Day etc. valt het volgens mij nog wel mee. Neemt niet weg dat ik Rammstein awesome vind dus ik vind het prima verder :P Als het idd 1 van die 3 is die jij noemt zou het me behoorlijk tegenvallen. Ik had zelf in die wishlist nog enkele realistische namen genoemd: ZZ Top (zijn ook op Europese tour dan), System of a Down, Golden Earring, Arctic Monkeys en Eagles (al zal dat na het overlijden van Glenn Frey nog onwaarschijnlijker worden).

Maar was het sowieso al niet de afspraak dat Foo Fighters terug zou komen i.v.m. het moeten cancelen vorig jaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2016 02:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Foo Fighters zou inderdaad bijna op zeker terugkomen, maar hebben besloten om niet te gaan touren in 2016 waardoor een optreden op Pinkpop uitgesloten is. Ik hoop heel, heel, heel erg dat je wens uitkomt en Arctic Monkeys er staan maar ik ga er niet van uit.

Los van de headliners hoop ik heel erg dat Twenty One Pilots op de line-up staat, moet hun show in februari missen dus een booking op Pinkpop zou me dolgelukkig maken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuwe namen toegevoegd aan de line-up! Will And The People is door Jan Smeets bevestigd, evenals Storksky.
Causes en James Morrison hebben zichzelf bevestigd, maar hiervan is nog geen bevestiging vanuit Jan Smeets gekomen. 17 februari volgt de complete line-up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2016 09:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Foutje hierboven. Will And The People hadden zichzelf bevestigd op Radio 2, maar Jan Smeets ontkent dit gisteren in een interview met Festileaks. Radiohead is vastgelegd voor 2017, heeft Smeets in hetzelfde interview bevestigd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2016 15:23 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Radiohead is wel erg nice, Karma Police :love: Maarja dat is voor 2017 dus. Die overige namen die je noemt voor 2016 zijn voor mij trouwens niet interessant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2016 12:05 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Paul McCartney de headliner voor zondag, grote naam maar toch een tegenvaller voor mij, heb niet zoveel met hem of met The Beatles. Hopen dat er op vrijdag en/of zaterdag nog wat andere dikke namen staan en dat ik dan voor een dagkaart kan gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2016 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb zelf ook niks met Paul McCartney dus valt mij ook een beetje tegen. Even de rest van de zaterdag/zondag line-up afwachten om te bepalen of ik het waard vind om een weekend te gaan, anders alleen de vrijdag aanwezig.

Belachelijk trouwens, weekendtickets weer €15,- duurder dan vorig jaar. Sinds 2008 een prijsstijging van bijna €50,-.

Volledige line-up wordt morgen bekendgemaakt trouwens op de persconferentie, en is te volgen via Festileaks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2016 16:16 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Kutte is alleen dat ik zaterdag al enorm vroeg moet voetballen, dus ben bang dat ik zelf geen tickets kan bestellen. Maarja sowieso even afwachten wat de volledige line-up wordt, ik zou zelf denk ik alleen voor RHCP al wel willen gaan, maar m'n eventuele medegangers niet ben ik bang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2016 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vrijdag line-up staat in de OP! Komt nog meer bij. Valt wel erg tegen helaas... Peppers natuurlijk ge-wel-dig en Bastille, Years & Years en Major Lazor ook heel tof, maar verder niet bijster interessant imo.

Edit: Ook de zaterdag line-up is toegevoegd en ook hier komen nog namen bij. Voor mij persoonlijk al 'n stukje interessanter met of course Rammstein, Doe Maar, Robin Schulz, Noisia, Lucas Hamming en Nothing But Thieves!

Edit 2: En ook de zondag staat erbij. Kygo, All Time Low, Lionel Richie, Bring Me The Horizon en Slaves zijn erg vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2016 15:02 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Kut met peren line-up. Niks voor mij op RHCP, Rammstein, Noisia en in mindere maten Bastille, Major Lazor, Doe Maar, Bring Me The Horizon en Years & Years na. Helaas, maar dan wacht ik liever op de line-up van bijvoorbeeld Rock Werchter of Pukkelpop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2016 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vrijdags aanwezig, niet meer het hele weekend i.v.m. m'n vriendin en een vriend die niet het hele weekend kunnen. Dit gaat 'm zo worden :D

15:45 - 16:25 Storksky
16:30 - 17:15 The Struts
17:25 - 18:25 Lukas Graham
18:25 - 19:25 Bastille
19:25 - 20:25 Years & Years
20:25 - 21:15 James Bay
21:15 - 22:25 Major Lazer
22:25 - 23:45 Red Hot Chili Peppers
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2016 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas pas na 18:00 binnen in verband met file onderweg waardoor ik Lukas Graham dus heb moeten missen.
Was m'n eerste keer op een non-elektronisch festival dus ik was erg benieuwd, mijn verwachtingen lagen wel erg hoog. Helaas zijn deze verwachtingen niet waargemaakt, heb het uitstekend naar m'n zin gehad maar als ik kijk naar de ticketprijs zijn er toch, met name organisatorisch teveel minpuntjes voor me om volgend jaar weer een dag te gaan. Wellicht een weekend, dat was op Ticketswap maar €20,- duurder.

+++ Major Lazer :worship: Ontzettend genoten van hun set, als je opend met Pon De Floor kun je al niet veel fout meer doen. Aantal tracks die verder nog voorbij gekomen zijn: Light It Up, Bumaye, Boy Oh Boy, Jungle Bae, Jauz - Feel The Volume, Original Don, Make It Bun Dem, Lean On, Bubble Butt, Get Free, Roll The Bass, Mind, Where Are Ü Now, Policeman (Major Lazer Dub) en een remix van Zombie Nation. Ze maakten er ook echt één groot feest van on stage. Merkte tijdens dit setje wel dat elektronische festivals toch meer mijn ding zijn omdat ik gewoon keihard uit m'n plaat wil kunnen gaan.
++ Red Hot Chili Peppers, zoals je bij de minpunten zult lezen was dit tegelijkertijd ook het grootste minpunt van de dag, maar daar konden Peppers zelf niks aan doen. Erg zonde want dit was de act waar ik het meeste naar uit keek van deze dag en waarom ik eigenlijk ook besloten had om te gaan.
+ Bastille
+ Terrein indeling, alles was wel duidelijk te vinden op zich
+ Drankprijzen, één bon voor Red Bull en twee bonnen voor blikjes Jack Daniels Cola.

----- Het geluid op de mainstage. Te triest voor woorden, zo ontzettend zacht stond het. Tijdens James Bay was het nog wel oké, maar toen we vervolgens naar Major Lazer gingen en weer terug naar de main voor Red Hot Chili Peppers stond het echt belachelijk zacht. We konden gewoon op normale toon met elkaar praten en dan nog kwam je boven de muziek uit. We zijn hierdoor ook maar 20 minuten eerder vertrokken waardoor ik nummers als Scar Tissue, Under The Bridge en Otherside heb moeten missen.
Gisteravond zijn Waxfiend & Prime zelfs van de line-up geschrapt, en Broederliefde & Sevn Alias flink ingekort, omdat die tent anders het geluid van de main waar Paul McCartney stond zou overtreffen. Diep triest als je dit als een organisatie als Pinkpop niet fatsoenlijk kunt regelen gewoon.
--- Parkeren, €30,- voor één dag!!!!!!
--- De route van de parkeerplaats naar de ingang was verschrikkelijk slecht aangegeven, eerst een kwartier moeten lopen tot de gratis pendelbussen en vanaf daar nog een minuut of 10 lopen tot de ingang. Op de terugweg waren er helemaal geen pendelbussen meer zelfs en hebben we een half uur tot drie kwartier moeten lopen naar de auto. Voor die €30,- parkeerkosten mag je op z'n minst verwachten dat je binnen 3 minuten bij de ingang bent.
-- Eten. Broodje beenham gehaald, betaal je twee munten voor, vervolgens krijg je een kleine witte bol en dat was meer een broodje mosterd met beenham in plaats van beenham met mosterd.
-- Rij bij de muntenbalies, bijna een half uur in de rij gestaan.
- Papieren bonnen in plaats van muntjes
- Years & Years, wat zijn die gasten slecht live.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2016 14:49 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hmm, wilde er graag een keer naartoe maar als ik dit zo lees weet ik het zo net nog niet. De line-up moet iig beter zijn dan dit jaar. Wat speelden RHCP verder? Veel nieuw werk of een beetje afwisselend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2016 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor 90% hun hitjes, maar ook hun laatste release natuurlijk. We zijn wel ruim 20 minuten eerder gegaan door het beroerde geluid, maar van wat ik begreep hebben ze die laatste 20 minuten ook gewoon nog hitjes gespeeld.
Van wat ik in m'n vorige bericht al zei, als je twijfelt: als je de kans krijgt om voor €90,- een weekendticket op Ticketswap te pakken zoals dit jaar het geval was zou ik het wel doen als ik jou was, maar voor een dag vind ik het 't niet waard.
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek