Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2008 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan hier zo relaxed mee studeren! HEER-LIJK!

http://nl.youtube.com/watch?v=VNYIu-pKe ... re=related

Begin overigens weer steeds meer Trance te luisteren.. Armin Van Buuren - State Of Trance.. ZO heerlijk! Geen drukte, maar gewoon mooie melodieen enzo. Helemaal top.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2008 19:29 
 
Hardtraxx Veteran

Zo hmm Drop maar wat meer Studeerlinks XD Kerstvakantie komt eraan hiersO dus moetk weer beginnen te blokken pff
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2008 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brt.. 1 tip: Zoek ALLE A State Of Trance afleveringen.. Met name de laatste, (#382) is echt zo heerlijk. Ik kan echt genieten van die muziek. Op een gegeven moment kondigt hij de track Melbourne aan, ergens op 1.5 uur. Ik ga hem kopen, sowieso.

Sean Tyas - Melbourne
Niet al te hoge kwaliteit, op ASOT is hij veel beter te beluisteren.. http://nl.youtube.com/watch?v=5iME_V6j3 ... re=related

Als je dit luistert.. Ik kan hier echt van genieten. Zoveel mooi en subtiel geluid!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2008 20:24 
 
Hardtraxx Veteran

Hej thx man ;) K luister nu eerst je yearmix geefk ook wel commentaar op ;)

Ls ie afgelopen is pak ik deze mee ga ik ook wel wt zoeken thx voor tip ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2009 19:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind dit nummer zelf ook helemaal geweldig! Doet me stiekem een beetje denken aan de 'oude' trance, maar qua geluiden wel helemaal modern. Perfecte combinatie in mijn ogen :D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2009 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eensch.. Al vind ik de Tech-Trance kant ook weer sterker worden..
Voor de luisteraars: Denk aan Jesselyn! (Omnia, Iron (is veel gedraaid in Hardstyle sets), Tank).
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2009 12:20 
 
Hardtraxxer

ik vind er niet zo veel aan, doe mij maar daft punk :D..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2009 18:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Eensch.. Al vind ik de Tech-Trance kant ook weer sterker worden..
Voor de luisteraars: Denk aan Jesselyn! (Omnia, Iron (is veel gedraaid in Hardstyle sets), Tank).
Techtrance is ook heerlijk, maar in een liveset zou ik het liefst een combinatie horen. Bijvoorbeeld een half uurtje met niet-melodieuze techtrance opbouwen naar een melodieus anthempje zoals deze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2009 19:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ging de house, maar terug naar zijn roots. Dit liedje gaat nog redelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2009 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat ik zelf mooi vind is opbouwen vanaf Minimal. Dat is overigens ook het enige tijdstip waar ik het kan waarderen, aan het einde wil ik geen Minimal.

Minimal: 1 of 2 geluidjes.. 1 weghalen 2 terug laten komen.. Opbouwen tot volle bloeiende House. Heb het een bekende DJ een keer horen doen (wie weet ik niet meer), maar het was zo ongelofelijk goed!
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek