Dat de top-5 ieder jaar nagenoeg hetzelfde is betekent niet dat de lijst in zijn geheel hetzelfde is
Sterker nog, luister de top-5 eigenlijk bijna nooit, dan kijk ik meestal tv of ben ik ergens aan het stappen.
Anyway, mijn stemmen (willekeurige volgorde):
Toto – Africa
Alan Parsons project – Old and Wise
Guns n roses – Sweet child of mine
Rolling stones – Angie
Pearl Jam – Black
Live – Overcome
Guus Meeuwis – De Weg
Eric Clapton – Layla
Billy Joel – Goodnight Saigon
Stef Bos – Papa
Sting – Fragile
Led Zeppelin – Stairway to heaven
Pink Floyd – Comfortably numb
Pink floyd – Wish you were here
Deep purple – Child in time
Supertramp – School
Razorlight – Wire to Wire
Golden Earring – Radar Love
Kansas – Dust in the wind
Blof & Counting Crows – Holiday in Spain
Was toch weer even flink puzzelen, heb uiteindelijk maar besloten dat ik max 1 track per artiest stem (m.u.v. Pink Floyd, maar dat zijn gewoon 2 nummers die een stem verdienen). Had eigenlijk ook nog Sound of silence (Simon & Garfunkel), Brothers in arms (Dire Straits), Over de muur (Klein Orkest), Kryptonite (3 doors down) en Someone like you (Adele) willen stemmen, maarja keuzes he. Had eigenlijk ook nog wel iets van Coldplay of de RHCP willen hebben, maar kon niet kiezen welke