Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2014 12:26 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Met pijn in m'n hart: Hardtraxx.nl zoekt een nieuwe eigenaar.

Wat in april 2008 begon als een hobby website puur uit eigen interesse in de Harder Styles is uitgegroeid tot dé Harder Styles community in de Benelux, en wellicht de grootste Harder Styles community ter wereld.

De reden dat ik op zoek ben naar een nieuwe eigenaar is vanwege het feit dat mijn algehele interesse in de Harder Styles niet meer is wat het was en dat komt de website niet ten goede. Ik weet wel zeker dat er iemand is die nog over dezelfde passie in de Harder Styles beschikt als wat ik toen had, en dus Hardtraxx wilt overnemen.

Het betreft ook een overname van de gehele website, alle domeinnamen, social media accounts, de webhosting en het in de Benelux beschermde merk: Hardtraxx ®.

De website heeft maandelijks tussen de 55.000 en 65.000 unieke bezoekers en genereerde het afgelopen jaar zo'n 10.000 euro omzet. Logischerwijs doe ik Hardtraxx niet gratis weg.

Interesse? Mail me op [email protected]

Het was een leuke rit mensen en Hardtraxx is uitgegroeid tot echt iets heel leuks! Totdat Hardtraxx een nieuwe eigenaar heeft blijf ik natuurlijk nog de beheerder, dus in principe verandert er niks en blijft Hardtraxx gewoon online.
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen