Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2015 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Zou wel vet zijn als je hier een soort van smashup mix van kan maken, zoals Angerfist dat een keer heeft gedaan voor MOH Radio en de Crypsis MIM Rodenburg Mix. Is natuurlijk niet te doen met gear en op de pc is het ook een hoop geknutsel. Maar kun je wel vette overgangen en mashupjes maken. Houdt het tempo ook lekker hoog. ^^


Ik probeer altijd zo uitdagend mogelijk te mixen en de meeste vette overgangen te creƫren. Ik doe mijn best!
Enne, 5 uur lang achter gear staan mixen is lang zat idd :P Maar ik zou het zo snel mogelijk mixen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2015 20:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Is wel lastig hoor voes als je platen van verschillende producers hebt. Als je alleen MiM spul pakt kun je alles exact in elkaar schuiven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 08:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klopt, maar het zou moeten kunnen. Gaat wel heel veel tijd en ergernis in zitten omdat het vaak net niet lekker loopt. Die Qapital mix is wel goed voorbeeld van hoe het kan met tracks van verschillende producers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Is wel lastig hoor voes als je platen van verschillende producers hebt. Als je alleen MiM spul pakt kun je alles exact in elkaar schuiven.


Parvuz schreef:
Klopt, maar het zou moeten kunnen. Gaat wel heel veel tijd en ergernis in zitten omdat het vaak net niet lekker loopt. Die Qapital mix is wel goed voorbeeld van hoe het kan met tracks van verschillende producers.


Ik vind het juistem makkelijker met Raw hardstyle, lijkt namelijk aardig veel op elkaar en je kan makkelijk switchen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Platen toevoegen kan niet meer !
Tl word gemaakt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2015 09:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe staat het er mee? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2015 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Hoe staat het er mee? ^^


Ik ben nu over de helft met mixen :) Hopelijk is hij vanavond af!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2015 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardstyle/nuracore-hardtraxx-raw-top-100-t51143.html :)
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner