Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2015 12:44 
 
Hardtraxx Newbie

Jaren terug wat mixjes gemaakt met mijn Hercules DJ control MP3 E2, en ik dacht laat ik de oude hobby weer oppakken :thumbsup:

Na 3 uurtjes van pure frustratie overweeg ik mijn DJ controller alweer in de hoek te gooien :thumbdown:

Wat ik ook probeer, ik krijg het maar niet voor elkaar om mijn headset als voorluister kanaal te programmeren. Vroeger lukte mij dit erg makkelijk in Traktor DJ 1, maar ik begrijp niks van de huidige interface. Ook met online video's kom ik er niet uit.

Heeft iemand nog een tip? Het is vast een kleinigheid, maar na 3 uur kloten weet ik echt niet meer waar ik het moet zoeken. Uit pure frustratie als tools geinstalleerd als ASIO, maar ook dat biedt geen soulaas.

Ik heb 2 audiocards
SB Audigy 2 (waar mijn speakers op aangesloten zitten)
Onboard Realtek (waar mijn headset op aangesloten zit)

Als ik echter op de headset knop druk op dek A of B hoor ik het nog steeds door mijn speakers. Ik kan in Traktor DJ wel een andere geluidskaart opgeven, maar dan hoor ik alles weer over mijn headset.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Alvast bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 23:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Volgens mij kan je alleen een echte hoofdtelefoon gebruiken en deze aansluiten op je controller. Een externe headset aansluiten via de computer is zover ik weet niet mogelijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 00:54 
 

Zet je mixing mode eens op internal en rout je output monitor/master naar de juiste systemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 20:39 
 

dj-s-corner/problemen-hulp-met-dj-gear-topic-t7777.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2015 00:17 
 
Hardtraxx Addict

stefaneke schreef:
Zet je mixing mode eens op internal en rout je output monitor/master naar de juiste systemen.

Dit. Er is geloof ik ook gewoon een mapping te vinden op internet, laat ik het zo stellen ik heb x aantal jaar geleden mijn mp3e2 met externe geluidskaart en traktor zonder problemen kunnen gebruiken! :thumbup:
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner