Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)

Eerste ooit, doen of niet?
Poll eindigt op 21 jul 2010 18:59
Ja 50%  50%  [ 12 ]
Nee 25%  25%  [ 6 ]
Never 25%  25%  [ 6 ]
Totaal aantal stemmen : 24
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2009 18:59 
 
Hardtraxxer

http://www.informatique.nl/506061

Als aller eerste controller. Goeie deal of rip-off?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2009 19:12 
 
Hardtraxx Veteran

als hier een koptelefoon in kan wel, :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2009 19:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dus als je zelf nog een geluidskaart hebt.. 2 dus
Als je dat niet hebt ga dan voor de MK2
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2009 19:52 
 
Hardtraxxer

Atraxisz schreef:
Dus als je zelf nog een geluidskaart hebt.. 2 dus
Als je dat niet hebt ga dan voor de MK2

2 wat?
En ja , heb hier 5.1 staan :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2009 21:06 
 
Donateur

Amai prijs van dat ding is ook serieus gezakt, toen ik mijn Hercules DJ Control MP3 kocht stond deze nog 150 :)
Als je geld hebt voor echt degelijk materiaal zou ik dat ook kopen, maar als je een beperkt budget hebt zou ik even sparen en een Reloop Digital Jockey of zoiets kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2009 23:04 
 
Hardtraxxer

Kryptica schreef:
Amai prijs van dat ding is ook serieus gezakt, toen ik mijn Hercules DJ Control MP3 kocht stond deze nog 150 :)
Als je geld hebt voor echt degelijk materiaal zou ik dat ook kopen, maar als je een beperkt budget hebt zou ik even sparen en een Reloop Digital Jockey of zoiets kopen.

http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=26436

Ziet er leuk uit inderdaad, maar ik moet eerst kijken of ik het wel echt leuk vind, voor ik er zulke bedragen in ga stoppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2009 23:09 
 
Donateur

Ja je hebt gelijk, ik had ook eerst de Hercules DJ Control MP3 maar die heb ik dan verkocht omdat het mixen wel plezant was en nu heb ik ook echt dj gear besteld. Het is dus wel goed om mee te starten en aanvoelen of mixen echt iets voor jou is ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2009 11:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik zou hier niet voor kiezen, wellicht leuk om een 1e indruk te krijgen van het mixen, maar het is vrij plastic-achtig spul...
Overigens ben ik zelf helemaal niet van het digitale gebeuren, maar dat is natuurlijk persoonlijk.
Je komt kwa kosten een stukje duurder uit wanneer je met vinyl of cd's gaat draaien...

Ik zou eens kijken of er niemand in je omgeving is waar je je 1e indruk kan opdoen...
Dan kun je nog even je geld in je zak houden en sparen voor iets degelijkers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2009 19:23 
 
Hardtraxxer

Ken geen dj's dus ik denk dat ik het toch maar ga doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2009 18:12 
 
Hardtraxx Veteran

noise schreef:
Ken geen dj's dus ik denk dat ik het toch maar ga doen.


En ben je er al uit??
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2009 22:32 
 
Hardtraxxer

Ja ik ga het toch doen als mijn salaris binnen is. Eigenlijk t meest omdat ik geen alternatief heb en ik VirtualDJ zonder controller gwn kut vind.
Volgende stap webreleases zoeken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2009 20:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

noise schreef:
Ja ik ga het toch doen als mijn salaris binnen is. Eigenlijk t meest omdat ik geen alternatief heb en ik VirtualDJ zonder controller gwn kut vind.
Volgende stap webreleases zoeken :P


Ik heb er ook totaal geen ervaring mee. Niemand die ik echt ken die mixt, Ben toch voor de reloop digital jockey 2 gegaan ( Interface Edition ). Waarom, ik houd niet van troep. En als ik het leuk vind is het ding (mp3 control hercules) nogal beperkt. Ik weet niet hoelang je er al zit te denken om het te kopen. Maar mischien wat meer dingen bekijken review's lezen.

latur

check anders ook nog ff midi controllers topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2009 21:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik had hem helemaal in het begin ook. Ik moet zeggen dat het een prettig apperaat is voor beginners!

Ik zeg doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2009 13:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=26435

Vind dit er nog wel redelijk nice uit zien! Dit zou ik zelf misschien nog wel doen.. Vind het ook nice dat ie gewoon een USB aansluiting heeft, ook al heb ik een 5.1 Soundblaster X-Fi Xtrememusic in m'n kast zitten.. (heb geen zin in nog een geluidskaart)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2009 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=26435

Vind dit er nog wel redelijk nice uit zien! Dit zou ik zelf misschien nog wel doen.. Vind het ook nice dat ie gewoon een USB aansluiting heeft, ook al heb ik een 5.1 Soundblaster X-Fi Xtrememusic in m'n kast zitten.. (heb geen zin in nog een geluidskaart)

heb hem zelf gehad. Best leuk apparaatje, zeker voor beginners :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2009 12:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

En je had 'm gewoon aangesloten met je USB, en je gebruikte Traktor? Verliep alles een beetje soepel, en is het een beetje degelijk, stevig spul?
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner