Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 13:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kijk, al 2 wat Almelo wel bereikbaar zou vinden :) leuk om eens een middag te doen mt een paar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 16:26 
 
Hardtraxx Veteran

https://maps.google.com/maps?saddr=De+L ... ls&t=m&z=9

Helaas, ik haak af. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 16:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Begrijp ik hahaha,
Mischien kunnen we t ook in groepen ofzo doen, wat een beetje qua locatie gaat, en dan met verschillende hardtraxxers verschillende setjes maken dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 16:39 
 
Hardtraxx Addict

Dat zou idd ook kunnen! :) Mochten er mensen zijn vanuit nijmegen of omstreken die interesse hebben om keer richting almelo bijvoorbeeld te gaan, dan kunnen ze altijd met mij meerijden met auto!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tegenwoordig moet ik, om in Enschede te komen, via Almelo reizen. Dus als ik een keer na school vrij heb wil ik ook wel kijken of ik hieraan mee kan doen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 15:08 
 
Hardtraxx Veteran

ik kom uit bathmen (Deventer) dus almelo is geen moeite voor mij.. alleen dan vanaf het station geen idee waar ik heen zal moeten want ken almelo niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 18:20 
 
Hardtraxx Addict

Ik ben in ieder geval in! iemand interesse om in de meivakantie dit te gaan doen? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 12:04 
 
Hardtraxx Veteran

ja ik vind het goed! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 15:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Analoxx schreef:
Dat zou idd ook kunnen! :) Mochten er mensen zijn vanuit nijmegen of omstreken die interesse hebben om keer richting almelo bijvoorbeeld te gaan, dan kunnen ze altijd met mij meerijden met auto!

Kijk eens aan! Kom vanuit Groesbeek. Draai samen met maat van mij. Dus als je twee plekjes over hebt zou het ideaal zijn ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 21:54 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vet dat dit nog gaat werken ook :)

Kan helaas niet naar Almelo komen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 13:35 
 
Hardtraxx Addict

Piep schreef:
Analoxx schreef:
Dat zou idd ook kunnen! :) Mochten er mensen zijn vanuit nijmegen of omstreken die interesse hebben om keer richting almelo bijvoorbeeld te gaan, dan kunnen ze altijd met mij meerijden met auto!

Kijk eens aan! Kom vanuit Groesbeek. Draai samen met maat van mij. Dus als je twee plekjes over hebt zou het ideaal zijn ;)


Haha ik heb 3 plekken in de auto dus dat gaat goed komen :D Groesbeek is mooi in de buurt idd! Kom zelf vanuit Grave :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hmm opzich is almelo nog best te bereiken voor mij, alleen dan moet ik wel opgepikt worden van 't station :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 15:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nou, wanneer waar en wie? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 16:09 
 
Hardtraxx Addict

haha ik stem voor in de vakantie ofzo :D als meerdere daar voor in zijn dan kunnen we datum prikken :P locatie kon bij jou eventueel SiweZ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 16:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Analoxx schreef:
haha ik stem voor in de vakantie ofzo :D als meerdere daar voor in zijn dan kunnen we datum prikken :P locatie kon bij jou eventueel SiweZ?


Prima, ik zorg voor bier :P
Nee maar kan hier prima, geluid gaat hard hier en mooi wat ruimte (zolder) om met meerdere te zijn dus niet zo opgepropt.
Ja, word dan wss een zaterdagmiddagje ofzo. Moet wel even duidelijk zijn hoeveel man en wie allemaal komen, dan weet ik ongeveer wat ik kan verwachten haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 19:36 
 
Hardtraxx Addict

Ah dat is wel echt ideaal man! Denk dat we sowieso niet meer dan 5 man moeten hebben anders wordt het wel heel vol :P 27 april misschien? hebben we ook nog even de tijd om wat mensen te regelen etc!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 00:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Analoxx schreef:
Ah dat is wel echt ideaal man! Denk dat we sowieso niet meer dan 5 man moeten hebben anders wordt het wel heel vol :P 27 april misschien? hebben we ook nog even de tijd om wat mensen te regelen etc!

Die dag ga ik filmen op Hardshock, dus moet afhaken in dat geval :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 13:45 
 
Hardtraxxer

Ik kan wel 27 april eventueel:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 19:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Val ik als een brute zak binnen als ik zeg dat dit mij ook wel aanspreekt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 14:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Analoxx schreef:
Ah dat is wel echt ideaal man! Denk dat we sowieso niet meer dan 5 man moeten hebben anders wordt het wel heel vol :P 27 april misschien? hebben we ook nog even de tijd om wat mensen te regelen etc!

Gaat voor mij heel lastig worden vanwege het voetbalseizoen.. aantal weken daarna is voor mij een optie
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik kan wel 27 april :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 05:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oke die meeting was waar? :P nee, ik zal een datum afspreken waar iedereen mag komen, zaterdag 15 juni een bbq + draaien bij mij? klinkt dat goed, ja dat klinkt goed, gewoon vrije gift als ik maar de kosten eruit werk, maar daar komen we op dat moment wel uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 11:11 
 
Hardtraxx Veteran

En waar woon jij? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 11:23 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Gramsbergen geloof ik. Moet ff kijken of ik kan komen, vrees dat ik dan een slaapplek moet regelen of op tijd weer weg moet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 12:45 
 
Hardtraxx Veteran

15 juni kan jij helemaal niet Sander. Dan ben je in Den Haag. :list:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner