Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 09:53 
 
Hardtraxxer

http://speedy.sh/NM7JB/Mix-1.mp3
http://speedy.sh/NM7JB/Mix-1.mp3

Tracklist:
1) Headhunterz - Psychedelic
2) Bioweapon - Unleash the Weapon Part II
3) Brennan Heart - Running Late
4) Davide Sonar - Spiritual Fire
5) Bass Modulators - Music is My Life
6) Bioweapon - Turn it Up
7) Frontliner - Somebody say Yeah
8) Noisecontrollers - So High
9) Headhunterz - Dragonborn
10) Noisecontrollers - Feel so Good
11) Josh & Wesz - Autumn Green
12) Wildstylez & Alpha² - Atrocious
13) Crypsis - Strike
14) Amnesys - The Purest


Hallo daar beste mensen,

Ik ben, na mn lange periode afwezigheid, weer relatief nieuw op dit forum.
Vooraf wil ik me dus verontschuldigen, mocht het zo zijn, dat ik deze set in het verkeerde topic geplaats heb :$
Zo heb k dit topic ook een dikke week geleden geplaatst in het 'nieuwe hardstyle livesets' subforum, maar zie toch wel in dat t daar redelijk misplaatst is! Excuses!

Enfin. Ik ben sinds een tijdje in het bezit van een XDJ-R1 en ben zo nu en dan wat aan het proberen op dat ding. Met wat tips van anderen (in mijn ogen bruikbaar :P ), ben ik aan de slag gegaan om een eerste mix te maken.
Het is verre van perfect en zoals ik het wil hebben, laat staan of het enigszins goed is.
Echter was ik om eerlijk te zijn zelf zo wel tevreden voor een begin en met name over het 2e gedeelte van de mix.
Ik plaats hem dus ook op dit forum, om van alle kanten en alle niveaus feedback te krijgen, zodat ik hiermee aan de slag kan :)
Bij voorbaat dus dank voor de genomen tijd en het beluisteren, maar in de eerste plaats voor de feedback.

NB: Tot een aantal jaren geleden volgde ik de scene nog redelijk fanatiek, en zeker ook de nieuwe releases toentertijd. Aan de tracklist zullen jullie wel kunnen merken dat daar al een aantal lichtjaren geen sprake meer van is. Echter zijn dit platen die ik tot op de dag van vandaag nog wel lekker vind om te luisteren en dus heb ik deze gemakshalve gebruikt in de set. Nogmaals excuses :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 12:01 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

We hebben hier een ander topic voor: dj-s-corner/oefensets-met-commentaar-t22771.html . Ik gooi dit topic daarom dicht.

Verontschuldigen voor de trackkeuze hoeft helemaal niet, denk zelfs dat veel mensen de oudere tracks juist waarderen :p
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner