Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2009 21:05 
 
Hardtraxxer

hallo,
klopt het dat het lijkt of de plaat overslaat in de outro van unleashed. naar een tijdje hoor je iets in de track,
en dan loopt je andere plaat die je inmixt helemaal ongelijk. ik weet niet of meerdere mensen dit is opgevallen,
het kan ook zijn dat ik de verkeerde heb gedown, maar hij komt toch echt van soundarea af:S

later
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2009 21:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk ripje uit een set? En beter post je geen sharing forums
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2009 21:08 
 
Hardtraxxer

nee geen ripje uit een set. ik weet wel het verschil tussen een full track en een rip.. het is gewoon goede
kwaliteit. maar alleen bij de mid-outro, slaat hij op de 1 of andere manier 1 keer over. en hoezo beter
post je hier geen share forums? ik zeg toch gewoon waar ik hem vandaan heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2009 21:11 
 
Hardtraxxer

nee dat ben ik niet. maar ik ben ook niet de generatie die voor elke track die hij in zijn set wil. 1 euro te betalen.
ik vond mijn dj set al duur genoeg. ga me tracks wel kopen als ik er ook meer mee ga verdienen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2009 21:13 
 
Hardtraxxer

maar je kan daar wel weer uren over praten. maar mijn vraag is of andere mensen dit ook hebben...
niet of ze wel of niet willen betalen voor muziek
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2009 21:15 
 
Hardtraxxer

dan ga ik wel voor de mindere kwaliteit van een download:S. ik koop ook wel is wat. maar als je vaak setjes maakt
en soms op feesies draait. dan ga je niet al die nummers kopen. want bijna alle hardstyle van tegenwoordig
is goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2009 21:18 
 
Hardtraxx Veteran

Voor eigen gebruik vind ik het oke, maar als je de setjes online zet of in een discotheek ofzo draait vind ik dat je je tracks moet kopen

als je gewoon voor thuis en feest bij vrienden draait, vind ik downloaden niet zo'n probleem
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2009 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, dat ligt dus aan je download.. Vinyl die even overschiet ofzo. Ik blijf er ook bij: kopen is de way to go.. Zeker als je zelf draait. Ook al willen veel DJ's dat niet snappen.

Guiido92 schreef:
nee dat ben ik niet. maar ik ben ook niet de generatie die voor elke track die hij in zijn set wil. 1 euro te betalen.
ik vond mijn dj set al duur genoeg. ga me tracks wel kopen als ik er ook meer mee ga verdienen


Dan ben je dus wel een DJ die niet wil betalen voor zijn muziek..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2009 21:31 
 
Hardtraxxer

dan kan jij niet lezen, als je ff goed naar de laastse zin kijkt. staat er: ik koop ze wel als ik er zelf ook geld
mee verdien. en ik heb ook gezegt dat ik af en toe wel is wat koop. en als het bijna alleen voor thuis gebruik
is dan ga ik toch niet een paar hondert euro daarvoor uitgeven. oke fijn dat jij het wel doet dan, zullen
de producers blij mee zijn. ik vind het ook goed van je. maar vind het nu nog ff te duur
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2009 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Guiido92 schreef:
dan kan jij niet lezen, als je ff goed naar de laastse zin kijkt. staat er: ik koop ze wel als ik er zelf ook geld
mee verdien. en ik heb ook gezegt dat ik af en toe wel is wat koop. en als het bijna alleen voor thuis gebruik
is dan ga ik toch niet een paar hondert euro daarvoor uitgeven. oke fijn dat jij het wel doet dan, zullen
de producers blij mee zijn. ik vind het ook goed van je. maar vind het nu nog ff te duur

Ik verdien op het moment ook 0,00 euro met muziek, en terecht, want mijn gear moet nog komen. Maar toch alvast een legale zooi muziek opgebouwd, ik heb er nu bij elkaar 200-250 tracks. Ja dat kost geld, maar zeker als je gaat draaien is het wel zo goed.. Maar goed, zelf weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2009 21:37 
 
Hardtraxxer

ja heb je gelijk in. maar ik ga ze ook wel kopen maar moet eerst ff wat met draaien gaan verdienen ;)
nu voor bijna alleen thuis gebruik vind ik het een beetje zonde. het is wel betere kwaliteit als je het koopt.
maar er hoort dus geen foutje te zitten in deze track. dan zijn we het daar over uit. dan koop ik die wel ff
op internet:) dan kan dit forum gesloten worden
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner