Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 21:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

the sidespinnars schreef:
ja dat zit er standaard op daarom wil ik logic omdat dat een beetje op garageband lijkt maar dan veel en veel uitgebreider maar er zitte dus al goeie au's standaard in logic waar ik iets mee kan?


TakkU schreef:
Er is niet maar 1 plugin waarmee je hardstyle kan maken. In principe kan je met elke synth een sound maken dat bruikbaar is voor Hardstyle. Logic heeft standaard al een flinke hoeveelheid goeie synths ingebouwd zitten!


lijkt me duidelijk toch ;)
maar zoals ik al zei, begin met express! dat is een beetje de instap versie
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 16:06 
 
Hardtraxx Veteran

oke das dan duidelijk! dan ga ik maar kijken naar logic express is 199 en pro 499 maar als je eerst express koopt en later upgrade naar pro ben je evenveel kwijt als dat je gelijk pro koopt is dat dan niej beter of is dat heel moeilijk om te begrijpen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2010 14:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

the sidespinnars schreef:
oke das dan duidelijk! dan ga ik maar kijken naar logic express is 199 en pro 499 maar als je eerst express koopt en later upgrade naar pro ben je evenveel kwijt als dat je gelijk pro koopt is dat dan niej beter of is dat heel moeilijk om te begrijpen?


Het programma is het geld zeker waard en als jij zeker weet dat dit echt je ding is en geen spijt krijgt dan kun je het gewoon doen, maar als er een kans bestaat dat je er over een jaar achter komt dat je het niet leuk vind of dat je het niet in je hebt dan is het best wel zonde van zo'n duur programma
Het is gewoon je eigen keus.
:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2010 16:05 
 
Hardtraxx Veteran

rodger88 schreef:
the sidespinnars schreef:
oke das dan duidelijk! dan ga ik maar kijken naar logic express is 199 en pro 499 maar als je eerst express koopt en later upgrade naar pro ben je evenveel kwijt als dat je gelijk pro koopt is dat dan niej beter of is dat heel moeilijk om te begrijpen?


Het programma is het geld zeker waard en als jij zeker weet dat dit echt je ding is en geen spijt krijgt dan kun je het gewoon doen, maar als er een kans bestaat dat je er over een jaar achter komt dat je het niet leuk vind of dat je het niet in je hebt dan is het best wel zonde van zo'n duur programma
Het is gewoon je eigen keus.
:')

ja het is jmmr dat er geen demo's van zijn dan weet ik t zeker maar dit is wel wat ik wil! dus ik denk dat ik er dan maar voor ga
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2010 17:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

the sidespinnars schreef:
rodger88 schreef:
the sidespinnars schreef:
oke das dan duidelijk! dan ga ik maar kijken naar logic express is 199 en pro 499 maar als je eerst express koopt en later upgrade naar pro ben je evenveel kwijt als dat je gelijk pro koopt is dat dan niej beter of is dat heel moeilijk om te begrijpen?


Het programma is het geld zeker waard en als jij zeker weet dat dit echt je ding is en geen spijt krijgt dan kun je het gewoon doen, maar als er een kans bestaat dat je er over een jaar achter komt dat je het niet leuk vind of dat je het niet in je hebt dan is het best wel zonde van zo'n duur programma
Het is gewoon je eigen keus.
:')

ja het is jmmr dat er geen demo's van zijn dan weet ik t zeker maar dit is wel wat ik wil! dus ik denk dat ik er dan maar voor ga

Ja maar hoe goed zijn je producties? als je bijv. echte keiharde schijt muziek maakt met andere software wordt 't er niet beter op met logic ofzo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2010 19:21 
 
Hardtraxx Veteran

ja wat bedoel je met keiharde schijt muziek??
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2010 11:32 
 
Hardtraxxer

hij bedoeld dat je van logic niet beter gaat produceren ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2010 19:21 
 
Hardtraxx Veteran

Overload schreef:
hij bedoeld dat je van logic niet beter gaat produceren ;)

ja dat snap ik ook wel!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 18:06 
 
Hardtraxx Veteran

maar nu dwalen we een beetje af van de vraag nou heb ik zitte kijke naar sylenth en en nexus ia dat wat of raden jullie wat anders aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 19:57 
 
Hardtraxxer

the sidespinnars schreef:
maar nu dwalen we een beetje af van de vraag nou heb ik zitte kijke naar sylenth en en nexus ia dat wat of raden jullie wat anders aan?

nexus is een leuke plugin, maar echt vette leads krijg je er niet uit..

je kan het beste voor sylenth1 gaan naar mijn mening, daar doe ik heel erg veel mee.
ook is z3ta+ een mooie, maar die is er niet voor Mac, alternatief daarop is weer een plugin als Zebra
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 22:02 
 
Hardtraxx Veteran

Overload schreef:
the sidespinnars schreef:
maar nu dwalen we een beetje af van de vraag nou heb ik zitte kijke naar sylenth en en nexus ia dat wat of raden jullie wat anders aan?

nexus is een leuke plugin, maar echt vette leads krijg je er niet uit..

je kan het beste voor sylenth1 gaan naar mijn mening, daar doe ik heel erg veel mee.
ook is z3ta+ een mooie, maar die is er niet voor Mac, alternatief daarop is weer een plugin als Zebra

oke sylenth dan daar kan je dus hele vette leads mee maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 22:07 
 
Hardtraxxer

the sidespinnars schreef:
Overload schreef:
the sidespinnars schreef:
maar nu dwalen we een beetje af van de vraag nou heb ik zitte kijke naar sylenth en en nexus ia dat wat of raden jullie wat anders aan?

nexus is een leuke plugin, maar echt vette leads krijg je er niet uit..

je kan het beste voor sylenth1 gaan naar mijn mening, daar doe ik heel erg veel mee.
ook is z3ta+ een mooie, maar die is er niet voor Mac, alternatief daarop is weer een plugin als Zebra

oke sylenth dan daar kan je dus hele vette leads mee maken?

daar kan je zeker vette leads mee maken, daar doe ik het iig meestal mee ;)
maak er ook screeches mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2010 13:26 
 
Hardtraxx Veteran

dan word sylenth t denk ik wat gebruik je nog meer dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 17:51 
 
Hardtraxx Veteran

he ik heb nou sylenth en werkt lkkr maar als je presets aan het uit proberen ben dan gaat tie elke keer naar de eerste preset die erin staat hoe kompt dat en hoe stop ik dat??
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2010 00:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

the sidespinnars schreef:
he ik heb nou sylenth en werkt lkkr maar als je presets aan het uit proberen ben dan gaat tie elke keer naar de eerste preset die erin staat hoe kompt dat en hoe stop ik dat??

Volledige versie kopen ;) :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2010 12:39 
 
Hardtraxx Veteran

Mannonymous schreef:
the sidespinnars schreef:
he ik heb nou sylenth en werkt lkkr maar als je presets aan het uit proberen ben dan gaat tie elke keer naar de eerste preset die erin staat hoe kompt dat en hoe stop ik dat??

Volledige versie kopen ;) :')

ja die heb ik gekocht!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2010 12:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

the sidespinnars schreef:
Mannonymous schreef:
the sidespinnars schreef:
he ik heb nou sylenth en werkt lkkr maar als je presets aan het uit proberen ben dan gaat tie elke keer naar de eerste preset die erin staat hoe kompt dat en hoe stop ik dat??

Volledige versie kopen ;) :')

ja die heb ik gekocht!!!

Hmm.. dat is vreemd, dus als je een preset hebt gemaakt springt 'ie weer terug naar de standaard preset?
Ik zou even mailen naar LennarDigital...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2010 13:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

the sidespinnars schreef:
Mannonymous schreef:
the sidespinnars schreef:
he ik heb nou sylenth en werkt lkkr maar als je presets aan het uit proberen ben dan gaat tie elke keer naar de eerste preset die erin staat hoe kompt dat en hoe stop ik dat??

Volledige versie kopen ;) :')

ja die heb ik gekocht!!!

Moet zeggen dat dit klinkt als een slecht gekraakte versie...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2010 16:14 
 
Hardtraxx Veteran

NEE DIT IS GEEN GEKRAAKTE VERZIE gwn officieel gekocht maar gwn als je hem op een preset zet en gaat en op play drukt dat tie over de midi gaat springt die terug naar de eerste preset!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2010 17:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

the sidespinnars schreef:
NEE DIT IS GEEN GEKRAAKTE VERZIE gwn officieel gekocht maar gwn als je hem op een preset zet en gaat en op play drukt dat tie over de midi gaat springt die terug naar de eerste preset!

Gebruik je een gedownloadde midi?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2010 17:23 
 
Hardtraxxer

the sidespinnars schreef:
NEE DIT IS GEEN GEKRAAKTE VERZIE gwn officieel gekocht maar gwn als je hem op een preset zet en gaat en op play drukt dat tie over de midi gaat springt die terug naar de eerste preset!

gewoon een andere downloaden! XD

nee geintje, ik heb geen idee, al gegoogled?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2010 18:18 
 
Hardtraxx Veteran

Overload schreef:
the sidespinnars schreef:
NEE DIT IS GEEN GEKRAAKTE VERZIE gwn officieel gekocht maar gwn als je hem op een preset zet en gaat en op play drukt dat tie over de midi gaat springt die terug naar de eerste preset!

gewoon een andere downloaden! XD

nee geintje, ik heb geen idee, al gegoogled?

ja ken niks vinden egt kut :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2010 18:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

the sidespinnars schreef:
Overload schreef:
the sidespinnars schreef:
NEE DIT IS GEEN GEKRAAKTE VERZIE gwn officieel gekocht maar gwn als je hem op een preset zet en gaat en op play drukt dat tie over de midi gaat springt die terug naar de eerste preset!

gewoon een andere downloaden! XD

nee geintje, ik heb geen idee, al gegoogled?

ja ken niks vinden egt kut :thumbdown:

Zoals Mannonymous al vroeg, maak je gebruik van een gedownloade MIDI? Dit kan namelijk heel goed het probleem zijn. Probeer in dat geval de noten die in de piano roll staan allemaal te selecteren, en vervolgens te kopieren. Plak ze vervolgens in een nieuwe midi region, dan moet het wel werken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2010 20:10 
 
Hardtraxx Veteran

ja thnks t werkt egt mooi nou kan ik weer veder :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 20:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@ the sidespinnars: Jou probleem heet program change, dit kun je terug vinden binnen de Hyper Editor van je MIDI file. Program aanklikken en op backspace drukken :)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner