Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2010 17:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Staat toch echt Midi Files - eigen gemaakte melodies, klinkt dus als midi files en je eigen gemaakt melodieën ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2010 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
titel van dit topic is "EIGEN GEMAAKTE" midifiles, dus niet "KLIK" --> HOPPA --> MIDI-FILES


En het staat zelfs in de OP dat het voor eigen gemaakte midifiles is en voor midifiles die anderen hebben gemaakt. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2010 19:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik plaatste deze link omdat dit een zeer nuttige site is voor als je sounds en dingen wilt proberen. Vind het zelf wel eens leuk dingen na te maken. Niet dat je er iets mee bereikt ofzo xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2010 23:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DJ_Xtremer schreef:
Ik plaatste deze link omdat dit een zeer nuttige site is voor als je sounds en dingen wilt proberen. Vind het zelf wel eens leuk dingen na te maken. Niet dat je er iets mee bereikt ofzo xd


Je leert er wel weer wat van natuurlijk ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2010 14:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Achjah, ik heb mezelf aangeleerd om Expressionz, Scrap Attack, Megasound, Art of Creation, Live the Moment, Channel KGB's en Never say Never om mn keyboard te spelen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2010 16:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wat ik dus bedoel is dat hier midi-files gepost moesten worden die door mensen van dit forum zelf gemaakt zijn ;) midi-files van internet plukken kunnen we zelfs van kleutertjes leren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2010 16:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TakkU schreef:
Staat toch echt Midi Files - eigen gemaakte melodies, klinkt dus als midi files en je eigen gemaakt melodieën ;)


omfg als je het zo interpreteert... :thumbdown:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner