Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2010 23:38 
 
Hardtraxxer

hardtraxx,

ik zit al een tijdje dat ik wil opnemen met audacity. heb alles gewoon goed ingesteld zoals de tutorial op internet.
maar nu komt het. ik wil via mijn line-ingang opnemen. maar wat ik ook doe of instel, via de line-in neemt hij
gewoon niets op. neem ik op via de HD-microfoon ingang, dan neemt hij wel gewoon op. maar hier is de
kwalitiet niet echt mooi. hoe kan ik ervoor zorgen dat ik via me line-in kan opnemen. op me andere computer
had ik XP daar lukte het wel. nu moet ik wel zeggen dat ik een geluidskaart heb, met 2 HD-microfoon ingangen, en 1 Line-ingang
waar ik dus mee wil opnemen. kan iemand hier mij mee helpen. het ligt in iedergeval denk ik niet aan de
audacity instelling.

thnks,
:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2010 23:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nee, het zit in je geluids controle paneel van vista/win7 ik had dat ook maar ik weet eerlijk gezegt niet meer hoe je het moet fixen.

maar ik weet wle dat google + "audacity line in vista" je zeker verder helpt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2010 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je moet je instellingen in je PC goed doen. In je windows bepaal je namelijk welk kanaal je opneemt. Je moet eerst even kijken welk systeem je hebt (XP, Vista, 7).

In XP kan ik het je zo vertellen, in vista word dat iets moeilijker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2010 15:49 
 
Hardtraxx Veteran

je line-in opname volume omhoog zetten misschien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2010 11:38 
 
Hardtraxxer

nee het ligt ook niet aan het volume van me line-in. het ligt gewoon aan dat vista denk. is er misschien wel iemand
die weet hoe je het met vista in moet stellen. want het wil echt niet lukkken :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2010 14:17 
 
Hardtraxx Veteran

Guiido92 schreef:
nee het ligt ook niet aan het volume van me line-in. het ligt gewoon aan dat vista denk. is er misschien wel iemand
die weet hoe je het met vista in moet stellen. want het wil echt niet lukkken :/

voorkeuren...

en dan opname bron >line in
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2010 13:40 
 
Hardtraxxer

@ rico

nee dat soort dingen zijn het allemaal niet, ik weet met xp enzo precies hoe ik alles moet instellen. maar het ligt eraan dat je met vista iets moet doen ofo.
hopen dat iemand dit ook had met vista, en weet hoe je dit moet oplossen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 18:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik gebruik Audacity ook ,
Je steekt je usb converten op je mengpanneel mij REC in ..
& Zo naar de usb poort van je pc.
Normaal zouden er geen problemen moeten zijn ..
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner