Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2009 14:26 
 
Hardtraxx Veteran

okeoke ik wil dus een setje opnemen.

ik heb een reloop digital jockey 2 interface edition, deze krijgt input van mijn macbook pro met een usb kabeltje.

verder zit de controllers met een kabeltje aangesloten op een versterker waar dna boxen opzitten.
maar hoe kan ik nou met me laptop een setje opnemen ? want ik snapt het niet xD


alvast bedankt voor uwen hulp
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2009 14:41 
 
Hardtraxx Veteran

dat snap ik:
maar welke kabels moet ik van waar naar waar laten lopen?
want ik krijg het niet voor elkaar :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2009 14:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zit er geen Record functie in je draai-software??
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2009 14:53 
 
Hardtraxx Veteran

San Miquel schreef:
Zit er geen Record functie in je draai-software??

jep mijn traktor heeft een REC knop maar die werkt niet xD komt mss doordat mijn controller een interne geluidskaart heeft??
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2009 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ligt eraan welk programma je gebruikt. Als je traktor LE (die standaard bij de reloop zit) gebruikt dan heb je geen opneem functie (in het programma zelf, het is uiteraard wel mogelijk) gebruik je traktor PRO dan zit er gewoon opneem functie in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2009 14:56 
 
Hardtraxx Veteran

_dp_ schreef:
Ligt eraan welk programma je gebruikt. Als je traktor LE (die standaard bij de reloop zit) gebruikt dan heb je geen opneem functie (in het programma zelf, het is uiteraard wel mogelijk) gebruik je traktor PRO dan zit er gewoon opneem functie in.

ik gebruik LE, die showed wel een REC knop maar die reageerd niet dus ik neem aan dat hij geen REC functie heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2009 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.native-instruments.com/#/en/ ... /?page=662
Hier zie je een vergelijkingstabel, LE bevat geen opname mogelijkheid ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2009 15:02 
 
Hardtraxx Veteran

ja maar dan zou het toch wel via de audacity kunnen? mijn vraga is dus gewoon hoe moet ik alle kabels laten lopen, ik heb voldoende kabels ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2009 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar niet voldoende uitgangen (denk ik) :D Of het moet mogelijk zijn om met audacity het uitgaande geluid dat naar je versterker gaat op te nemen (maar weet niet of dat kan...).
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2009 15:34 
 
Hardtraxx Veteran

lol, het is gelukt maar tog niet, ik heb een kabel vanaf mijn controller naar line in van laptop en dan via laptop naar versterker xD werkt wel maar met ongeveer twee seconden vertraging dus alsnog fail :(
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner