Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2014 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn achternaam is Romijnders (afgeleid van Romein) en dat is dus Roman in het Engels.
En ik vind de kleur van Chroom wel vet en als je dat samen voegt krijg je Chroman.
Klinkt leuk, lekker kort en origineel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 21:59 
 
Artiest

Mani is m'n artiestennaam.

Die heb ik in 2003 verzonnen door de eerste 2 letters van m'n voornaam te combineren met de eerste 2 letters van m'n achternaam zoals Pavo ook aan z'n naam gekomen is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 00:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mijn hardstyle alias is Vortraxx .

Ik ben sinds 2007 heel erg bezig met design , en Vortraxx is een woordspeling tussen Vortex en Tracks.
Bovendien , gebruikte ik Vortraxx eerst als Gamer nickname. Toen was het hier in Belgenland mode om overal een dubbele 'Z' of dubbele 'X' achter te zetten en vandaar dus Vortraxx .
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom niet ook met een Z? Vortraxxzzz
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 23:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Waarom niet ook met een Z? Vortraxxzzz

Omdat ik jou dan een plezier zou doen :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 13:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor Skatzow gebruikte ik Moxegy als alias. Zit geen gedachte achter, gewoon wat verzonnen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 21:39 
 
Hardtraxx Newbie

Ik draai onder de naam Soundwaver. Eigenlijk een heel simpele naam, maar zit toch een persoonlijke twist in haha. Ik wou iets met mijn naam doen. Voor of achternaam maakte mij niet uit. Mijn achternaam is Weevers. Vandaar het waver. En tijdens een lesje natuurkunde over, ja inderdaad, geluidsgolven, kwam zo pardoes mn alias xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 10:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 14:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zat aan tafel (weer) een hardtraxx account te maken en ik kon niet op een username komen. Toen zag ik het doosje van Beverbende liggen en aldus geschiedde :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha ik moet door die discussie over Z'jes in dj namen ineens denken aan een goeie DJ... The Z. xd Sorry Tim, maar dat kan natuurlijk niet :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2015 12:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik blér nogal te pas en te onpas wat ik ergens van vind, zowel online als het dagelijks leven. En tegenwoordig toch wel meer geïnteresseerd in de meer duistere richting van de muziek, Crossbreed/Industrial. Beetje een invloed nadat de hype van het rauwere gebeuren mij naar de zijkant schoof, richting een Main Concern etc. Toevallig kwam ik ergens toen tegen dat Blear de betekenis duister draagt, althans iets in die richting. Dusja, vandaar :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2015 12:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Bever schreef:
Ik zat aan tafel (weer) een hardtraxx account te maken en ik kon niet op een username komen. Toen zag ik het doosje van Beverbende liggen en aldus geschiedde :cool:

Wat dan? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2015 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M4M3 :) 2 voorletters van mij voornaam en 2 voorletters van mij achternaam. De 4 en de 3 zijn gewoon voor de koele punten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2015 17:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Bever schreef:
Ik zat aan tafel (weer) een hardtraxx account te maken en ik kon niet op een username komen. Toen zag ik het doosje van Beverbende liggen en aldus geschiedde :cool:

Wat dan? xd

Omdat ik eerder ook al een account hier had :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2015 11:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

haha.. ik denk dat ik nog in de B's speelde en vaak scoorde in de spits.. M'n teamgenoten noemde me vanaf toen Spitta, m'n vrienden hebben dit overgenomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 19:06 
 

Omdat het moet van Unknown.

Mijn Ex was een Hongaarse en Fekete betekent zwart in het Hongaars. Vandaar eigenlijk. Zal wel eens aan Jordy vragen of hij mijn naam zou willen aanpassen.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2015 11:47 
 
Hardtraxxer

Ik wou wat uploaden op soundcloud.
maar had een naam nodig
zodoende ging ik hardstyle luisteren
en kwam ik uit op een nummer van The pitcher.
dus dacht ik, ok waarom niet.


Zoek nog een andere naam. Liefste met een z.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 02:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Re-amp schreef:
Zoek nog een andere naam. Liefste met een z.


Re-ampzzz
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2015 15:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vandaag kreeg ik de suggestie: 'The Infected'.

Met als 'motto' dan bijvoorbeeld 'Infected with hardstyle' of 'Infected with music'.

Wat vinden jullie hiervan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2015 17:10 
 

Niekert schreef:
Vandaag kreeg ik de suggestie: 'The Infected'.

Met als 'motto' dan bijvoorbeeld 'Infected with hardstyle' of 'Infected with music'.

Wat vinden jullie hiervan? :P


Beetje erg standaard
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2015 22:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Niekert schreef:
Vandaag kreeg ik de suggestie: 'The Infected'.

Met als 'motto' dan bijvoorbeeld 'Infected with hardstyle' of 'Infected with music'.

Wat vinden jullie hiervan? :P


Beetje erg standaard


De naam, het motto of allebei? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2015 13:43 
 

Niekert schreef:
stefaneke schreef:
Niekert schreef:
Vandaag kreeg ik de suggestie: 'The Infected'.

Met als 'motto' dan bijvoorbeeld 'Infected with hardstyle' of 'Infected with music'.

Wat vinden jullie hiervan? :P


Beetje erg standaard


De naam, het motto of allebei? xd


Alles :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2015 14:04 
 
Hardtraxx Newbie

Resurrector, vond ik direct een brute naam die ik ben tegengekomen terwijl ik mijn adblock eens niet aan had staan. Er stond rechts van mijn scherm een advertentie met een product met als titel "Resurrector". Ik heb daarna meteen de betekenis ervan op gezocht; Resurrector komt van het woord resurrection wat "the process of being brought to life again after death" betekent. Ik ben nog maar net begonnen met mijn hobby als DJ, maar ik ben toch nieuwsgierig wat jullie vinden van mijn gekozen alias. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2015 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben geen dj maar ik kwam dit topic toevallig tegen. Mijn username is Joey omdat ik zo heet.
Nou groetjes.
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner