Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2015 13:45 
 
Hardtraxx Addict

Spectral M

1. Of or resembling a specter; ghostly.
2. Of, relating to, or produced by a spectrum.

Spectral, ten eerste vind ik het echt vet klinken. Maar er zit een betekenis voor mij achter.
Spectral zijnde draai ik het hele spectrum van de hardere stijlen. geen hokjes etc. Ik gooi gewoon alles door elkaar en zie wel hoe het eindigt. De ene mix/kruising tussen tracks klinken heel dik. de andere zwaar kut. Daar ben ik nu veelal mee aan het experimenteren. Zelfde geld voor produceren. Ik doe maar wat. en probeer en experimenteer er op los.. Het uit eindelijke idee is dat er tracks komen die buiten het raw/euforische plaatje vallen. Beetje zoals Audiofreq en Alphaverb . Alleen zou ik zelf niet, zoals hij het zegt de 'techy' kant op willen. Maar meer zoals Alphaverb.

De Letter M staat voor mijn voorletter :P. Als alles nog eens groots zou worden dan zou ik wel verder willen gaan als Spectral. Maar het zal me niks verbazen dat er al iemand anders onder die naam produceert/draait

Ik heb ook een ideetje om het qua uiterlijk een beetje spectral achtig te maken. Maarja dat zien we dan wel :p.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou, dit lijkt me het perfecte topic om eens wat navraag te doen.

Samen met een vriend kan ik de laatste tijd steeds vaker voor publiek draaien in een kleine locatie bij ons in de stad. Nooit een dj naam bedacht, maar we zijn nu op de naam 2 Faced gekomen.

Onorigineel as fuck, maar we willen ook niet "te stoer" doen ofzo :lol:

Wat vinden jullie, is dit een acceptabele DJ naam ? :P (en ja, het lijkt erg op 2-sidez of Warface of weet ik veel wat haha)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 20:50 
 

Rickzel schreef:
Nou, dit lijkt me het perfecte topic om eens wat navraag te doen.

Samen met een vriend kan ik de laatste tijd steeds vaker voor publiek draaien in een kleine locatie bij ons in de stad. Nooit een dj naam bedacht, maar we zijn nu op de naam 2 Faced gekomen.

Onorigineel as fuck, maar we willen ook niet "te stoer" doen ofzo :lol:

Wat vinden jullie, is dit een acceptabele DJ naam ? :P (en ja, het lijkt erg op 2-sidez of Warface of weet ik veel wat haha)


Nouja ja hebt al 2 Faced Funks dus het lijkt nu wel een beetje afgezaagd :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nooit van gehoord, maar denk niet dat we in hetzelfde vaarwater terecht zullen komen :lol:

Nee maar meer dan een hobby gaat het nooit worden natuurlijk, dus een beetje afgezaagde naam moet kunnen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2016 12:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Nooit van gehoord, maar denk niet dat we in hetzelfde vaarwater terecht zullen komen :lol:

Nee maar meer dan een hobby gaat het nooit worden natuurlijk, dus een beetje afgezaagde naam moet kunnen :P


Probeer eens jullie voor-achter namen te combineren. Waar jullie voor staan qua muziek en draaien. Kan vast wat uit komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2016 01:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Optie 1: Driven ( = gedreven > gedreven door de muziek :p )
Optie 2: INNOV8

Meningen? Welke vinden jullie de beste vd 2? ( of de minst slechte xd )
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2016 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met 8 er in zijn er toch al best wat van? Miss K8, f8trix en zie er regelmatig nog een aantal voorbij komen.
driven klinkt best goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2016 01:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Met 8 er in zijn er toch al best wat van? Miss K8, f8trix en zie er regelmatig nog een aantal voorbij komen.
driven klinkt best goed


Ja dat klopt opzich wel haha, maar staat toch net wat leuker imo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

INNOV8 vind ik er wel vet uit zien! Ook best origineel

Driven springt er totaal niet uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2016 11:17 
 

Rickzel schreef:
INNOV8 vind ik er wel vet uit zien! Ook best origineel

Driven springt er totaal niet uit.


Ook lastig te googlen enzo, Driven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2016 09:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ook dat, probeer bijvoorbeeld maar eens Cyber op te zoeken op youtube/soundcloud, werkt totaal niet :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2016 12:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Niemand wil met mij praten en als ik een vraag stel moet ik altijd iedereen achterna zitten om een antwoord te krijgen.

Dus daarom: Chaze

Ik houd ook erg veel van kaas, dus dit leek er ook wel een beetje op. Als hollandse knal DJ heet ik DJ KAAS. Werkt best goed bij de oudjes

Ohja en natuurlijk met een Z, want als je geen Z in je naam hebt ben je geen echte dj/producer in de hardstyle scene
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2016 15:42 
 
Hardtraxxer

In google translate beuken, breken, slopen, stampen, vernietigen etc intikken :lol: Jajaa, ontzettend stoer ^^

Uiteindelijk kwam er Shatter uit. Hij klonk leuk, zag dat die nog niet in gebruik was en daarom dus maar gehouden ;) Qua betekenis kan je met art design wel leuke dingen ermee doen ^^
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner