Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaokeswa schreef:
tomac schreef:
Wat is het grote voordeel van een cdj-800 t.o.v. een cdj-350? 350 hebben ook USB-input, wat erg fijn is.



ja daar heb je wel gelijk in inderdaad, ik vind het niet zo erg om cd's te branden. Reden waarvoor ik de 800 gekozen heb is, omdat ik de 350 of 400 te klein vond. Ik vond ze niet lekker spelen. Ik kon toen van een kennis van me zijn 800 mk2's overnemen voor een vriendenprijs en die sloeg ik dus niet af.

Jogwheel is wel stuk kleiner inderdaad, wat wel een nadeel is. Liefst heb ik cdj-850, maar die zijn toch iets te duur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 15:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Jaokeswa schreef:
tomac schreef:
Wat is het grote voordeel van een cdj-800 t.o.v. een cdj-350? 350 hebben ook USB-input, wat erg fijn is.



ja daar heb je wel gelijk in inderdaad, ik vind het niet zo erg om cd's te branden. Reden waarvoor ik de 800 gekozen heb is, omdat ik de 350 of 400 te klein vond. Ik vond ze niet lekker spelen. Ik kon toen van een kennis van me zijn 800 mk2's overnemen voor een vriendenprijs en die sloeg ik dus niet af.

Jogwheel is wel stuk kleiner inderdaad, wat wel een nadeel is. Liefst heb ik cdj-850, maar die zijn toch iets te duur.


ja klopt ik vond het niet fijn om met een kleine jogwheel te werken vandaar dat ik de grotere versie heb. Totaal geen spijt van maar ik verkoop ze nu toch wel weer door omdat ik voor thuis inderdaad eigenlijk ook wel Usb wil hebben.. beetje dubbel op wat ik nu zeg.. Waar het op neer komt is dat ik graag met cd's draai buitenshuis en binnen wil ik eigenlijk met usb haha.

En tweedehands cdj 850 dan ?

Dus als je echt een usb functie wilt hebben zou ik daar zeker voor gaan !
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ben toch beetje aan het kijken op marktplaats. Heeft het nut als ik CDJ-800 i.c.m. DJM-600 neem? Dan kan ik mijn pc ook gebruiken. Alleen lees ik ergens dat je geen pc kan gebruiken met de CDJ-800?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 16:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Ja ben toch beetje aan het kijken op marktplaats. Heeft het nut als ik CDJ-800 i.c.m. DJM-600 neem? Dan kan ik mijn pc ook gebruiken. Alleen lees ik ergens dat je geen pc kan gebruiken met de CDJ-800?


Met de 800 kun je dat inderdaad niet doen omdat die geen midi aansluiting heeft.
maar waarom wil je, je pc erbij gebruiken ?

Enige waarvoor ik dat zou doen is voor Rekordbox maar die ondersteunen mijn spelers niet dus heb het niet nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor thuis is dat wel fijn. Hoef je niet telkens eerst een cd'tje te branden. Als er net een vette track uit is, is het zonde om 1 nummer op cd te branden. Plus ik heb zo'n berg muziek dat ik toch niet alles op cd ga zetten. Soms wil je wel eens een ouwe track erin gooien die je (nog) niet op cd hebt. Dan is je pc wel handig.

Maar dan is inderdaad cdj-800 niet de beste optie.
Heb nu wel een optie: 2x CDJ 800 + DJM 600 voor 750 euro
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 16:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Voor thuis is dat wel fijn. Hoef je niet telkens eerst een cd'tje te branden. Als er net een vette track uit is, is het zonde om 1 nummer op cd te branden. Plus ik heb zo'n berg muziek dat ik toch niet alles op cd ga zetten. Soms wil je wel eens een ouwe track erin gooien die je (nog) niet op cd hebt. Dan is je pc wel handig.

Maar dan is inderdaad cdj-800 niet de beste optie.
Heb nu wel een optie: 2x CDJ 800 + DJM 600 voor 750 euro


Klopt maar dat nummertje kun je ook gewoon op je usb zetten dan of je linkt je cdj's met elkaar en dan sluit je een externe HD eraan dat wil ik wel gaan doen als ik de 850 of 900 straks heb.

of wil je echt met traktor of serato gaan draaien? zo niet dan heb je eigenlijk geen pc nodig hoor dan heb je aan USB genoeg.

800 mk1 of mk2 ?

misschien een beetje offtopic.. maar
Ik heb 2x 800 mk2 en een djm 400 met decksavers te koop staan voor 670.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaokeswa schreef:
tomac schreef:
Voor thuis is dat wel fijn. Hoef je niet telkens eerst een cd'tje te branden. Als er net een vette track uit is, is het zonde om 1 nummer op cd te branden. Plus ik heb zo'n berg muziek dat ik toch niet alles op cd ga zetten. Soms wil je wel eens een ouwe track erin gooien die je (nog) niet op cd hebt. Dan is je pc wel handig.

Maar dan is inderdaad cdj-800 niet de beste optie.
Heb nu wel een optie: 2x CDJ 800 + DJM 600 voor 750 euro


Klopt maar dat nummertje kun je ook gewoon op je usb zetten dan of je linkt je cdj's met elkaar en dan sluit je een externe HD eraan dat wil ik wel gaan doen als ik de 850 of 900 straks heb.

of wil je echt met traktor of serato gaan draaien? zo niet dan heb je eigenlijk geen pc nodig hoor dan heb je aan USB genoeg.

800 mk1 of mk2 ?

misschien een beetje offtopic.. maar
Ik heb 2x 800 mk2 en een djm 400 met decksavers te koop staan voor 670.

USB is inderdaad ook mogelijk, maar dan nog zit je met 800 niet goed. Ik ga nog even rondkijken voor een goedkope 850 en anders gewoon 800. Ik pm je wel als ik interesse heb uiteindelijk ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 17:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik zou zeggen succes ! en kijk even of je kunt proberen zowel de 350 de 800 en 850 als het mogelijk is he.

bij mij ben je in ieder geval wel welkom om te testen haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan nu 2x cdj-850 + djm 600 voor 1500 euro krijgen? Goede deal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 20:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hangt er vanaf of die 100% in orde is. Ik had het er wel voor over alleen ik wil geen djm 600, Wel eerst even testen !
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 21:53 
 
Hardtraxx Elite

Ik kloot nu al een hele poos wat aan met VDJ, maar wil nu toch echt eens een setje aanschaffen.
Het sparen kan beginnen zegmaar (na de zomervakantie).
Zit af en toe eens wat op marktplaats te zoeken, kwam net deze tegen:
http://link.marktplaats.nl/681439247

Is dit een beetje leuk om mee te beginnen? En qua prijs? Ik heb er namelijk nog niet zo heel veel verstand van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 22:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet niet om wat voor boxen het gaan, maar een versterker lijkt me toch niet nodig voor thuis? Ken de mixer ook niet. Zelf ga ik waarschijnlijk morgen 2x cdj 1000mk3 en djm 700 halen voor 1250 euro.
Als je budget wat lager is zou ik 2x cdj 800 + djm 400 halen. Volgens mij moet je met 700 a 750 euro een eind komen. Wat goedkopere boxjes en een koptelefoon en je hebt aan 900 euro genoeg denk ik, misschien wel minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 01:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ramon038 schreef:
Ik kloot nu al een hele poos wat aan met VDJ, maar wil nu toch echt eens een setje aanschaffen.
Het sparen kan beginnen zegmaar (na de zomervakantie).
Zit af en toe eens wat op marktplaats te zoeken, kwam net deze tegen:
http://link.marktplaats.nl/681439247

Is dit een beetje leuk om mee te beginnen? En qua prijs? Ik heb er namelijk nog niet zo heel veel verstand van.



Kloot je met vdj. Met een controller? Of zonder.
Wil je midi blijven draaien of op cdj's bijv van pioneer. Je zou ook eventueel goedkoper kunnen zoeken bijvoorbeeld numark of reloop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 09:14 
 
Hardtraxx Elite

B-shockz schreef:
ramon038 schreef:
Ik kloot nu al een hele poos wat aan met VDJ, maar wil nu toch echt eens een setje aanschaffen.
Het sparen kan beginnen zegmaar (na de zomervakantie).
Zit af en toe eens wat op marktplaats te zoeken, kwam net deze tegen:
http://link.marktplaats.nl/681439247

Is dit een beetje leuk om mee te beginnen? En qua prijs? Ik heb er namelijk nog niet zo heel veel verstand van.



Kloot je met vdj. Met een controller? Of zonder.
Wil je midi blijven draaien of op cdj's bijv van pioneer. Je zou ook eventueel goedkoper kunnen zoeken bijvoorbeeld numark of reloop.

Zonder controller, wil nu liever meteen cdj's aanschaffen ofzo.
Wat zou je mij dan aanraden? Pioneer of kan ik beter de goedkopere kant 'in duiken'?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 09:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

in principe dus dezelfde situatie die ik had. heb je eerder op cdj's gespeeld ? zo niet probeer ff of je dat kan regelen. Verder heb ik als eerste setje 2 cdj800 mk2 en een djm 400 gehaald. ik mis alleen wel usb. dus wil je ook met usb draaien ? of alleen cd's ?

Ik draai nu alleen met cd's maar wil voor thuis toch wel usb functie hebben. en voor buitenshuis draai ik standaard met cd's. enige nadeel van usb is dat de usb setjes van pioneer aardig duur zijn.. als je wel met usb wilt moet je wel ff sparen of je moet een goedkopere merk proberen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 10:45 
 
Hardtraxx Elite

Heb het ooit wel eens gedaan ja, maar dat stelde niet zo veel voor.
Hoef niet per se USB te zijn, maar zit daar zo veel verschil in qua prijs dan?
Welke goedkopere merken zijn aan te raden, Numark en Reloop?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 19:11 
 
Hardtraxx Veteran

Je kan beter een cdj800 2e hands op de kop tikken, want ik lees erg vaak dat gebruikers van andere merken daar uiteindelijk toch wel op overstappen. Ik had 2 CDJ800 MK2's voor 600 euro ongeveer destijds. Console moet je niet doen, tenzij je echt geen geld hebt voor cd-spelers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 19:51 
 
Hardtraxx Elite

Firetrap schreef:
Je kan beter een cdj800 2e hands op de kop tikken, want ik lees erg vaak dat gebruikers van andere merken daar uiteindelijk toch wel op overstappen. Ik had 2 CDJ800 MK2's voor 600 euro ongeveer destijds. Console moet je niet doen, tenzij je echt geen geld hebt voor cd-spelers.

Ja daar zit ik dus zelf ook mee, uiteindelijk kopen de meeste vroeg of laat toch Pioneer.
En als je dan toch al veel geld uitgeeft, geef ik liever wat meer uit voor iets goeds, dan voor iets dat het eigenlijk net niet is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 22:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jaa inderdaad de cdj800 mk2 erg geliefd ! als beginners set (is ook ideaal!) ik koos er zelf ook voor om daar mee te beginnen maar ik draai er nog steeds mee thuis. geen spijt van gehad in ieder geval. en ook betaalbaar tweedehands vind ik.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner