Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2016 13:42 
 
Artiest

Tot vanavond iedereen! :yay: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2016 17:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jammer dat het niet een week later is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2016 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Jammer dat het niet 2 weken later is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2016 19:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Te herkennen aan m'n rode haar :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2016 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas toch afwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2016 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg genoten van een avondje lekkere veelal euforische muziek. Grootste deel van de avond in alle ruimte vooraan staan springen, want heel erg druk was het niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2016 16:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Genoten, heerlijk nachtje gehad! :woot:. Even in het kort:

De reis verliep niet heel vlot. Eerst de TomTom vergeten, gelukkig kwamen we daar snel achter dus nog even teruggereden. Na een half uurtje rijden ging de auto kapot. gelukkig konden we er nog mee terug naar huis rijden. We laten ons niet zomaar uit het veld slaan, dus andere auto gepakt en weer vertrokken. Al met al 3 uur over gedaan om er te geraken, maar geen moment spijt van gehad!

Het was voor ons de eerste keer dat we in de Time-Out waren. Prima locatie, lekker in de middle of nowhere :P . Het was totaal niet druk, maar je merkte wel dat er veel liefhebbers aanwezig waren. Ik had verwacht dat er redelijk wat tokkies aanwezig zouden zijn in zo'n uitgaanscentrum, maar dat is me echt heel erg meegevallen. Ondanks de lage opkomst was de sfeer zeker aanwezig!

Bij binnenkomst begonnen de jongens van Ecstatic aan hun setje. Draaide echt van alles door elkaar, met you're not alone als hoogtepunt voor mij :loving:. Lekker gevarieëerd, precies waar ik voor kwam. Vervolgens was Aeros aan de beurt, waar ik stiekem wel het meest naar uit keek. Wat heb me daar een partijtje staan genieten :yay: . Eindelijk al die nummertjes als Rain, Groove, move en Subculture kunnen horen. Leuk om te zien hoe de zaal los ging op zijn eigen nummertjes.

Vervolgens was de beurt aan Blackburn. Hele set gewacht op Fleeting World, draait hij hem niet :thumbdown:. Daarnaast had ik stiekem ook wel gehoopt op Take this en It's you, beide niet gehoord :(. Ik heb het geugen als een goudvis, maar kan me nog tracks herinneren als Save my Soul en Million Miles Away (noisecontrollers remix). Zowel Aeros als Blackburn stonden zelf ook goed los te gaan achter de decks. Is toch altijd goed voor de sfeer als je ziet dat de DJ's zelf ook gewoon enorm staan te genieten.
Ohja, vond het ook echt vet dat Robot's Dream werd gedraaid, weet alleen niet meer door wie :$

Uiteindelijk Alphaverb en Interactable One nog. Kende daar echt heel weinig nummers van, moet me toch wat meer gaan verdiepen in die oude avio klappertjes :$. Ik wist niet dat die kicks van Alphaverb zo onwijs hard gingen :woot:. Leuk dat er nog een mooie fles dikke bleek aanwezig was :lol: .

Topavondje gehad. Zonde voor de jongens van AVIO dat het niet zo druk was. Verder vond ik het natuurlijk leuk om Aeros en Blackburn te ontmoeten ^^ . Nog bedankt voor de stickers en de USB jongens! :thumbsup:


+++ Setje van Aeros
++ alle andere setjes, euforisch en verfrissend, precies waar ik voor kwam!
++ Sfeer
+ Locatie en Geluid

- Blackburn die Fleeting world niet draait -.-
- Blackburn die Fleeting world niet draait
- Ohja, en Blackburn die Fleeting world niet draait! :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2016 20:20 
 

MeneerEend schreef:
Zonde voor de jongens van AVIO dat het niet zo druk was.


Gewoon superkut dat het gelijk met Remember was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2016 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Bij binnenkomst begonnen de jongens van Ecstatic aan hun setje. Draaide echt van alles door elkaar, met you're not alone als hoogtepunt voor mij :loving:. Lekker gevarieëerd, precies waar ik voor kwam. Vervolgens was Aeros aan de beurt, waar ik stiekem wel het meest naar uit keek. Wat heb me daar een partijtje staan genieten :yay: . Eindelijk al die nummertjes als Rain, Groove, move en Subculture kunnen horen. Leuk om te zien hoe de zaal los ging op zijn eigen nummertjes.


Hing de hele avond een goed sfeertje. Tijdens Aeros ook mooi op een gegeven moment met zijn allen vooraan met de handjes omhoog op de synth :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2016 21:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

En de polonaise bij Alphaverb vond ik ook mooi :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2016 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke avond gehad, ondanks dat het zo rustig was zat de sfeer er ontzettend goed in!
Muzikaal gezien natuurlijk ook dik in orde, maar dat had ik ook niet anders verwacht.
Oh en wat zijn dat anthem van Promised Land en die Muse bootleg toch ontzettend vet :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2016 00:16 
 
Artiest

MeneerEend schreef:
Genoten, heerlijk nachtje gehad! :woot:. Even in het kort:

De reis verliep niet heel vlot. Eerst de TomTom vergeten, gelukkig kwamen we daar snel achter dus nog even teruggereden. Na een half uurtje rijden ging de auto kapot. gelukkig konden we er nog mee terug naar huis rijden. We laten ons niet zomaar uit het veld slaan, dus andere auto gepakt en weer vertrokken. Al met al 3 uur over gedaan om er te geraken, maar geen moment spijt van gehad!

Het was voor ons de eerste keer dat we in de Time-Out waren. Prima locatie, lekker in de middle of nowhere :P . Het was totaal niet druk, maar je merkte wel dat er veel liefhebbers aanwezig waren. Ik had verwacht dat er redelijk wat tokkies aanwezig zouden zijn in zo'n uitgaanscentrum, maar dat is me echt heel erg meegevallen. Ondanks de lage opkomst was de sfeer zeker aanwezig!

Bij binnenkomst begonnen de jongens van Ecstatic aan hun setje. Draaide echt van alles door elkaar, met you're not alone als hoogtepunt voor mij :loving:. Lekker gevarieëerd, precies waar ik voor kwam. Vervolgens was Aeros aan de beurt, waar ik stiekem wel het meest naar uit keek. Wat heb me daar een partijtje staan genieten :yay: . Eindelijk al die nummertjes als Rain, Groove, move en Subculture kunnen horen. Leuk om te zien hoe de zaal los ging op zijn eigen nummertjes.

Vervolgens was de beurt aan Blackburn. Hele set gewacht op Fleeting World, draait hij hem niet :thumbdown:. Daarnaast had ik stiekem ook wel gehoopt op Take this en It's you, beide niet gehoord :(. Ik heb het geugen als een goudvis, maar kan me nog tracks herinneren als Save my Soul en Million Miles Away (noisecontrollers remix). Zowel Aeros als Blackburn stonden zelf ook goed los te gaan achter de decks. Is toch altijd goed voor de sfeer als je ziet dat de DJ's zelf ook gewoon enorm staan te genieten.
Ohja, vond het ook echt vet dat Robot's Dream werd gedraaid, weet alleen niet meer door wie :$

Uiteindelijk Alphaverb en Interactable One nog. Kende daar echt heel weinig nummers van, moet me toch wat meer gaan verdiepen in die oude avio klappertjes :$. Ik wist niet dat die kicks van Alphaverb zo onwijs hard gingen :woot:. Leuk dat er nog een mooie fles dikke bleek aanwezig was :lol: .

Topavondje gehad. Zonde voor de jongens van AVIO dat het niet zo druk was. Verder vond ik het natuurlijk leuk om Aeros en Blackburn te ontmoeten ^^ . Nog bedankt voor de stickers en de USB jongens! :thumbsup:


+++ Setje van Aeros
++ alle andere setjes, euforisch en verfrissend, precies waar ik voor kwam!
++ Sfeer
+ Locatie en Geluid

- Blackburn die Fleeting world niet draait -.-
- Blackburn die Fleeting world niet draait
- Ohja, en Blackburn die Fleeting world niet draait! :list:



Haha, nogmaals mijn excuses voor het niet draaien van Fleeting World :P moet je hem voortaan ook aanvragen! Ik had Robot's Dream trouwens nog gedraaid ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2016 19:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja dit was heel leuk :)

Alleen maar goeie setjes gehoord met ook veel ondergewaardeerde niet-AVIO plaatjes.
Veel nieuwe nummertjes van de artiesten klonken weer goed. :loving: Vooral een nieuwe van Ecstatic had echt een hele fijne melodie.
Intractable One die ook gewoon nog even afsluit met Bombs Away, Shallow Waters, Starfleet, Dikke bleek en vervolgens nog Trespassing, Ge-ni-aal :worship:

Op naar een 3e editie zou ik zeggen!

MeneerEend schreef:
Nog bedankt voor de USB jongens! :thumbsup:
Alleen wel zonder de beloofde inhoud :list:

Btw Aeros, hoe heette dat nummer dat je ergens in het begin draaide en qua stijl heel erg op de Mind Dimension remix van Phrantic leek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2016 20:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Naad schreef:
Ja dit was heel leuk :)

Alleen maar goeie setjes gehoord met ook veel ondergewaardeerde niet-AVIO plaatjes.
Veel nieuwe nummertjes van de artiesten klonken weer goed. :loving: Vooral een nieuwe van Ecstatic had echt een hele fijne melodie.
Intractable One die ook gewoon nog even afsluit met Bombs Away, Shallow Waters, Starfleet, Dikke bleek en vervolgens nog Trespassing, Ge-ni-aal :worship:

Op naar een 3e editie zou ik zeggen!

MeneerEend schreef:
Nog bedankt voor de USB jongens! :thumbsup:
Alleen wel zonder de beloofde inhoud :list:

Btw Aeros, hoe heette dat nummer dat je ergens in het begin draaide en qua stijl heel erg op de Mind Dimension remix van Phrantic leek?


Phrantic - Necromancer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2016 20:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

cb92 schreef:
Phrantic - Necromancer?

Nope, die is 't niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2016 23:16 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Naad schreef:
cb92 schreef:
Phrantic - Necromancer?

Nope, die is 't niet


Ik denk dat je Cyber - Jungle B#TCH! bedoelt! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2016 00:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Naad schreef:
en vervolgens nog Trespassing, Ge-ni-aal :worship:

Godverdomme, ik zou een moord doen om die plaat ooit nog eens live horen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2016 01:57 
 
Artiest

Fuzzylogic schreef:
Naad schreef:
en vervolgens nog Trespassing, Ge-ni-aal :worship:

Godverdomme, ik zou een moord doen om die plaat ooit nog eens live horen :(

Kom naar feesten/the-funky-cat-2-23-04-2016-p60-amstelveen-t54449.html - ik vrees dat die track niet kan ontbreken in een Thera vs Geck-o classics set :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2016 11:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

AerosNL schreef:
Naad schreef:
cb92 schreef:
Phrantic - Necromancer?

Nope, die is 't niet


Ik denk dat je Cyber - Jungle B#TCH! bedoelt! :thumbsup:


Ah dat zal 'm zijn ja, Thanks! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2016 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
Fuzzylogic schreef:
Naad schreef:
en vervolgens nog Trespassing, Ge-ni-aal :worship:

Godverdomme, ik zou een moord doen om die plaat ooit nog eens live horen :(

Kom naar feesten/the-funky-cat-2-23-04-2016-p60-amstelveen-t54449.html - ik vrees dat die track niet kan ontbreken in een Thera vs Geck-o classics set :P

:yay: :clap: :worship: :beer: :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2016 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
Fuzzylogic schreef:
Naad schreef:
en vervolgens nog Trespassing, Ge-ni-aal :worship:

Godverdomme, ik zou een moord doen om die plaat ooit nog eens live horen :(

Kom naar feesten/the-funky-cat-2-23-04-2016-p60-amstelveen-t54449.html - ik vrees dat die track niet kan ontbreken in een Thera vs Geck-o classics set :P

Afgelopen Funky Cat was wel 'n prima feestje ondanks bijna 2 uur rijden, als ik m'n maten weer zo gek krijg om mee te gaan ben ik zeker aanwezig :D
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten