Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 18:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Delete zit 2 weken daarvoor in australie om te draaien op een feest samen met Vazard, er is kans dat Vazard mee terug naar nederland gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M'n mond viel open van verbazing toen ik naar de line-up keek. Digital Abuse, holy fuck. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Delete zit 2 weken daarvoor in australie om te draaien op een feest samen met Vazard, er is kans dat Vazard mee terug naar nederland gaat.


Is wel logosch geredeneerd.
Maar twee weken is wel veel.
Hij heeft een goede baan daar namelijk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indyy schreef:
Lijkt me niet dat je een publiekstrekker als Vazard als suprise act op de line-up zet eerlijk gezegd, correct me if i'm wrong :P

Rebelion is hier de grote publiekstrekker denk ik. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 19:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Lennard95 schreef:
Delete zit 2 weken daarvoor in australie om te draaien op een feest samen met Vazard, er is kans dat Vazard mee terug naar nederland gaat.


Is wel logosch geredeneerd.
Maar twee weken is wel veel.
Hij heeft een goede baan daar namelijk..


Of Delete blijft nog een weekje langer daar, collab ofzo maar ik speculeer nu gewoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 19:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hmm, leuke line up, maar geen Vazard / Mind Dimension tot nu toe dus... Gegeven dat een surprise act meestal iets speciaals is, zou je wel denken dat het een van deze twee betreft. Wellicht is het nog niet zeker of Vazard mogelijk is, dus hebben ze het surprise gehouden zodat ze in het geval dat Vazard niet kan alsnog een ander (Mind Dimension, Malice of iets dergelijks) naar voren kunnen schuiven. Waarschijnlijk wel aanwezig op dit feest in ieder geval, ik neem toch aan dat het dit keer niet in de 2e zaal is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
waarom acht je de kans klein? gewoon nieuwschierigheid.

Omdat Vazard op dit feest wel een soort headliner zou zijn. Als special act gok ik meer op Mind Dimension ofzo. Het kan natuurlijk nog wel altijd Vazard zijn hoor. We zullen het dan zien. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 19:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ALLES KAPOT BIJ DIGITAL ABUSE JAAAAA
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fothermucker schreef:
ALLES KAPOT BIJ DIGITAL ABUSE JAAAAA

:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Als special act gok ik meer op Mind Dimension ofzo. Het kan natuurlijk nog wel altijd Vazard zijn hoor. We zullen het dan zien. :P

Mind Dimension was bij Spoontech 5 Years vorig jaar ook al de Surprise Act. Maar het kan zomaar natuurlijk.

Ik snap overigens niet precies wat de meerwaarde van deze surprise act is. Het creƫert natuurlijk een ontzettende hype, maar als 90% op Vazard rekent en het is 'm niet, dan is dat toch wel een behoorlijke teleurstelling. En voor een feest als dit zou ik zeker Vazard tot de headliners rekenen, dat was vorig jaar echt niet anders. Ik zie een ''Punch Patrol'' special ook wel gebeuren als surprise act.

Over de lineup zelf: Heel verbaasd dat Digital Abuse er staat, maar dit is wel gruwelijk vet natuurlijk! Al had ik 'm eerder verwacht voor Spoontech 5Y (Waarom toen niet??). De grootste afwezigen op deze lineup zijn natuurlijk Vazard en Mind Dimension, maar ook D-Verze en/of Infirium had ik hier wel verwacht. Maar zoals eerder aangehaald, ik zie het ook wel gebeuren dat deze mannen betrokken zijn in de 'surprise act'!
Rebelion vind ik persoonlijk erg jammer, hoop dat het niet al teveel volk aantrekt wat hier niet veel te zoeken heeft noem het elitair, maar het is wel zo. Als het ''vanwege de remix'' is, dan had ik liever Mind Dimension hier gezien.

Main Concern schreef:
A lot of emotions after our set at Q-BASE last night... We got so much love for these guys, we're incredibly happy that we got the chance to perform with them one last time. Thank you everyone in the crowd for pushing yourselves til the very end, we could see how tired you were but you still went all in. Die Hards Only

Je kunt dit op meerdere manieren opvatten natuurlijk, maar dit zou kunnen betekenen dat Vazard echt niet meer aanwezig zal zijn bij een booking van Main Concern, en daarmee dus ook niet dit feest. Ik blijf hoop houden uiteraard... :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jammer van rebelion maar verder dikke lineup ga me hier zeker vermaken :thumbsup:
hopelijk nog vazard erbij :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Awethority schreef:
ik neem toch aan dat het dit keer niet in de 2e zaal is?


Eerder in dit topic is door club rodenburg zelf bevestigd dat het in de hoofdzaal is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 20:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Mooie Line Up wel, alleen heb zelf niks met Rebelion, N-Vitral(mits oud spul) en Radiance. Mis toch echt Vazard en Mind Dimension buiten de kans als surprise act om.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 20:58 
 
Hardtraxx Veteran

Digital Abuse, kan iemand me overtuigen waarom iedereen zo enthousiast is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 21:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Digital Abuse, kan iemand me overtuigen waarom iedereen zo enthousiast is :P

https://youtu.be/vHFb8soDEBw
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Digital Abuse, kan iemand me overtuigen waarom iedereen zo enthousiast is :P

Herecy met die Spoontech Avatar! :list:

Dat ie z'n eigen platen gaat draaien twijfel ik niet aan, maar ik hoop zo dat ie de Vazard remix van Gate to Hell draait in plaats van het origineel, wil die zo graag live horen. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Digital Abuse, kan iemand me overtuigen waarom iedereen zo enthousiast is :P


Met een Spoontech PF zou je dat toch moeten weten :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik mis eigenlijk ook alleen vazard en mind dimension.
misschien heeft de liveact wel iets te maken met het reassemble the patrol?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 22:10 
 
Hardtraxx Veteran

Dat ik een Spoontech avatar heb wil niet zeggen dat ik alle ins en outs weet :P

Maar oke, die WTF klinkt veelbelovend :bomb:

pim0412 schreef:
Basshunterzz schreef:
Digital Abuse, kan iemand me overtuigen waarom iedereen zo enthousiast is :P

Herecy met die Spoontech Avatar! :list:

Dat ze hun eigen platen gaat draaien twijfel ik niet aan, maar ik hoop zo dat ie de Vazard remix van Gate to Hell draait in plaats van het origineel, wil die zo graag live horen. :loving:


Dat weet ik dan wel ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 22:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DRUM MACHINE
DEFINITION OF A BRAIN KILLER
DEPTH CHARGE SYSTEM
SCREAMER

EN IK HOOP OOK DAT ZE ENIGMATO TRACKS GAAN DRAAIEN WANT IS WEL REDELIJK DEZELFDE STIJL DUS WORDT #LIT
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 22:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Dat weet ik dan wel ;)

Is dat zo ja? Nooit geweten, maar ik heb ze dan ook nooit live gezien. :P Ook bijna niks meer over te vinden op Partyflock/Discogs, behalve in de productie credits (zie ik nu).
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 22:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Digital Abuse, kan iemand me overtuigen waarom iedereen zo enthousiast is :P


https://www.youtube.com/results?search_ ... +spoontech

Veel plezier :D

Ow ja, heeft er iemand toevallig een Digital Abuse tribute mix of iemand die zich geroepen voelt om er eentje te maken naar aanloop van het feest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 23:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
N-Vitral(mits oud spul)


Tenzij*
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 23:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Digital Abuse, holy shit. :surrender:

Is Club Rodenburg een beetje te bereiken met het OV of valt dat tegen? Met zo'n line-up ben ik wel geneigd te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 23:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Broken Balance schreef:
N-Vitral(mits oud spul)


Tenzij*
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten