Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2016 05:53 
 
Hardtraxx Veteran

Perfecte line up. Enige die nog miste waren Freakshow en Vazard maar wie weet...
En rebelion vind ik wel een mooie bijkomstigheid.
Alleen hopen inderdaad dat niet de standaard fans erop af komen maar wel de fans met binding tot Main concern en spoontech sound..

Niet dat straks een deel stil staat de hele avond behalve dat uurtje rebelion -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2016 07:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Perfecte line up. Enige die nog miste waren Freakshow en Vazard maar wie weet...
En rebelion vind ik wel een mooie bijkomstigheid.
Alleen hopen inderdaad dat niet de standaard fans erop af komen maar wel de fans met binding tot Main concern en spoontech sound..

Niet dat straks een deel stil staat de hele avond behalve dat uurtje rebelion -.-

Hoezo mis je Freakshow? Hardstyle Mafia staat er toch...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2016 09:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op Q-Base anders een track van Rebelion gehoord, was best wel gaaf :) Waarom haat iedereen zo op Rebelion? (Serieuze vraag)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2016 09:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



:worship: :worship: :worship: :worship: :worship: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2016 10:00 
 
Hardtraxx Veteran

Seeker Of Fire schreef:
RTM93 schreef:
Perfecte line up. Enige die nog miste waren Freakshow en Vazard maar wie weet...
En rebelion vind ik wel een mooie bijkomstigheid.
Alleen hopen inderdaad dat niet de standaard fans erop af komen maar wel de fans met binding tot Main concern en spoontech sound..

Niet dat straks een deel stil staat de hele avond behalve dat uurtje rebelion -.-

Hoezo mis je Freakshow? Hardstyle Mafia staat er toch...

Ligt de focus meer bij HM tracks en ik mis toch vaak de wat minder gedraaide Freakshow tracks. Gezien het aantal artiesten en de kans dat het waarschijnlijk half u b2b is en een half u solo schat ik de kans op Freakshow tracks klein. Ja when winter comes ofzo. Maar meer :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2016 11:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Op Q-Base anders een track van Rebelion gehoord, was best wel gaaf :) Waarom haat iedereen zo op Rebelion? (Serieuze vraag)


Vind het zelf nogal overdreven klinken allemaal, zonder echt goede kwaliteit/diversiteit, maar dat is een mening natuurlijk. Ik denk vooral dat hier veel op Rebelion gehaat wordt omdat hun fans (net als bij minus militia) nogal erg graag willen laten weten hoe vet ze het vinden. Overal schreeuwen op feesten, op social media vaak dingen als #FearTheGear enzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2016 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JA DIKKE LINE-UP REBELION!!! #FearTheGear
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2016 12:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bij zo'n event hoort iemand als Vazard eigenlijk wel gewoon aanwezig te zijn, lijkt me?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2016 14:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

bdh112 schreef:
Bij zo'n event hoort iemand als Vazard eigenlijk wel gewoon aanwezig te zijn, lijkt me?


Lijkt mij ook. Iemand andere ideeën wie de surprise act anders zou kunnen zijn? Mij lijkt een Mind Dimension dan weer een iets te 'kleine' artiest om als surprise act op de flyer te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2016 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
bdh112 schreef:
Bij zo'n event hoort iemand als Vazard eigenlijk wel gewoon aanwezig te zijn, lijkt me?


Lijkt mij ook. Iemand andere ideeën wie de surprise act anders zou kunnen zijn? Mij lijkt een Mind Dimension dan weer een iets te 'kleine' artiest om als surprise act op de flyer te zetten.

En (ga het nog maar weer een keer posten :P) daarbij was MD ook al surprise act bij Spoontech 5Y. Ik denk en hoop toch dat de surprise act een speciale act is die gecentreerd is rond 'The Punch Patrol', waarschijnlijk met een aantal ontbrekende Spoontechnicians die nu missen op de lineup.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2016 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zie zo malice & rooler of outlaw staan als mystery act
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2016 17:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Warface zou ook wel geweldig zijn als suprise act, kan ook best dat ze hem niet op de line-up wilden zetten omdat hij niet het goeie publiek zou trekken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2016 18:18 
 
Hardtraxx Veteran

Was er ooit niet een spoontech team bij bass protocol dat als surprise afsloot? Schiet me ineens te binnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2016 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://partyflock.nl/artist/82359:Spoontech-Special

Dit was er in 2014. Maar dat was eenmalig denk ik. Verder hadden ze vorig jaar 'Spoontech Mashed' op de line-up, maar dit is later vervangen door Mind Dimension.

Een soort Punch Patrol zou wel leuk zijn als surprise act. Maar het zou me niet verbazen als het een grote naam is die niet bekend wordt gemaakt, om niet het verkeerde publiek te trekken (zoals Warface of Malice). Of een nieuwe Spoontech-artiest, maar dan zou het geen 'Surprise Act' heten denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2016 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fothermucker schreef:
DRUM MACHINE
DEFINITION OF A BRAIN KILLER
DEPTH CHARGE SYSTEM
SCREAMER

EN IK HOOP OOK DAT ZE ENIGMATO TRACKS GAAN DRAAIEN WANT IS WEL REDELIJK DEZELFDE STIJL DUS WORDT #LIT


De sfeer van Enigmato - Fear :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2016 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Dit door de hoofdzaal daar.. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2016 21:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Op Q-Base anders een track van Rebelion gehoord, was best wel gaaf :) Waarom haat iedereen zo op Rebelion? (Serieuze vraag)

Als een artiest een soort distorted claps gebruikt als kicks (zoals in bijvoorbeeld Do or Die remix), en dan ook nog pretendeert hard te zijn, kan ik hem moeilijk meer serieus nemen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2016 21:51 
 
Hardtraxx Veteran

Bouke schreef:
The Skribbler schreef:
Op Q-Base anders een track van Rebelion gehoord, was best wel gaaf :) Waarom haat iedereen zo op Rebelion? (Serieuze vraag)

Als een artiest een soort distorted claps gebruikt als kicks (zoals in bijvoorbeeld Do or Die remix), en dan ook nog pretendeert hard te zijn, kan ik hem moeilijk meer serieus nemen :P

Iemand die zo z'n best doet online om te laten blijken hoeveel kennis hij/zij heeft ook niet. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2016 22:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Bouke schreef:
The Skribbler schreef:
Op Q-Base anders een track van Rebelion gehoord, was best wel gaaf :) Waarom haat iedereen zo op Rebelion? (Serieuze vraag)

Als een artiest een soort distorted claps gebruikt als kicks (zoals in bijvoorbeeld Do or Die remix), en dan ook nog pretendeert hard te zijn, kan ik hem moeilijk meer serieus nemen :P

Iemand die zo z'n best doet online om te laten blijken hoeveel kennis hij/zij heeft ook niet. ;)


Wait wut?

Niveautje Rebelion is dit hoor :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2016 22:30 
 
Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:


Wait wut?

Niveautje Rebelion is dit hoor :lol:

Jonge echt sommige HT'ers gaan echt te loco op bepaalde artiesten. Wordt je gewoon schijt geïrriteerd van. Met dat vingertje wijzen en dat elitaire gedrag. Man ga ergens anders je high tea houden en interessant doen. :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2016 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Paultheone schreef:


Wait wut?

Niveautje Rebelion is dit hoor :lol:

Jonge echt sommige HT'ers gaan echt te loco op bepaalde artiesten. Wordt je gewoon schijt geïrriteerd van. Met dat vingertje wijzen en dat elitaire gedrag. Man ga ergens anders je high tea houden en interessant doen. :sleep:


Grapje gaat er ook niet in bij jou he? :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2016 22:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is weer dinsdag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2016 23:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Jonge echt sommige HT'ers gaan echt te loco op bepaalde artiesten. Wordt je gewoon schijt geïrriteerd van. Met dat vingertje wijzen en dat elitaire gedrag. Man ga ergens anders je high tea houden en interessant doen. :sleep:

Dikke retweet
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2016 23:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
[Jonge echt sommige HT'ers gaan echt te loco op bepaalde artiesten. Wordt je gewoon schijt geïrriteerd van. Met dat vingertje wijzen en dat elitaire gedrag. Man ga ergens anders je high tea houden en interessant doen. :sleep:


Nog een kwartiertje jongen, dan is het weer woensdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 00:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sowieso aanwezig :thumbup:

@paultheone en bouke hebben jullie Rebelion wel eens live gehoord met goed geluid?
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten