Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 00:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Paultheone schreef:


Wait wut?

Niveautje Rebelion is dit hoor :lol:

Jonge echt sommige HT'ers gaan echt te loco op bepaalde artiesten. Wordt je gewoon schijt geïrriteerd van. Met dat vingertje wijzen en dat elitaire gedrag. Man ga ergens anders je high tea houden en interessant doen. :sleep:

Wat een ongelofelijke onzin zeg, dat is alles wat ik hierover kan zeggen. Ben het overigens ook flink met Bouke eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 01:47 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Paultheone schreef:


Wait wut?

Niveautje Rebelion is dit hoor :lol:

Jonge echt sommige HT'ers gaan echt te loco op bepaalde artiesten. Wordt je gewoon schijt geïrriteerd van. Met dat vingertje wijzen en dat elitaire gedrag. Man ga ergens anders je high tea houden en interessant doen. :sleep:


Dus wanneer iets qua sounds niet erg kwalitatief is en je vindt het kut ben je elitair.

Bij deze, iedereen die Rebelion niks vindt met een legitieme rede, of Dr. Peacock of Unresolved is een plebs.
Ga golfen lul.

https://www.youtube.com/watch?v=woKT0awmn1U
https://www.youtube.com/watch?v=LISeyzRzQ-Q
https://www.youtube.com/watch?v=h3mjy0eFn2E

Ik neem even dezen als voorbeelden, dit is toch lachwekkend overdreven gedaan. Lekker schreeuwen en boos met "lompe" kicks die ik eerder wel eens terug zag in het producers topic. Beide platen klinken zo enorm leeg, er zit gewoon niks in behalve wat kicks en screeches en geschreeuw. Verder ben ik nog wat van zijn tracks afgegaan maar er zit echt zero verschil tussen.

Live kan het best hard gaan, maar dat is nogal makkelijk zo. Maak een "harde kick" (wat in essentie een tok en een basslijntje op elkaar geplakt is waarbij het tokje vrolijk rondstuitert) en vergeet de rest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 05:08 
 
Hardtraxx Veteran

Deze discussie ging al lang niet meer over of rebelion goed is ja of nee maar over het vingertje naar elkaar wijzen op dit forum.en over Opmerkingen over dj's die je niet meer serieus wil nemen omdat ze bepaalde technieken toepassen die niet in hun straat liggen. maar als je dat al niet in de gaten hebt dan kan je met zekerheid zeggen dat sommigen hier een menselijk grote plaat voor hun hoofd hebben. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 06:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
Sowieso aanwezig :thumbup:

@paultheone en bouke hebben jullie Rebelion wel eens live gehoord met goed geluid?

Nee, alleen tijdens Supersized een paar tracks (waaronder Do or Die remix). Maar ik schat de kans klein dat ik het live wel bijzonder of goed vind :P

@RTM er staat zo veel waanzin in die 2 posts dat ik niet eens weet waar ik moet beginnen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 07:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lief doen jongetjes. Smaken verschillen, wie had dat gedacht..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 07:57 
 
Hardtraxx Veteran

Bouke schreef:
mitch0162 schreef:
Sowieso aanwezig :thumbup:

@paultheone en bouke hebben jullie Rebelion wel eens live gehoord met goed geluid?

Nee, alleen tijdens Supersized een paar tracks (waaronder Do or Die remix). Maar ik schat de kans klein dat ik het live wel bijzonder of goed vind :P

@RTM er staat zo veel waanzin in die 2 posts dat ik niet eens weet waar ik moet beginnen..

Grappig, sinds ik je hier zie rondhangen had je altijd een woordje klaar staan in strak geschreven tekst.



Verder wat spanning tree zegt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 10:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Deze discussie ging al lang niet meer over of rebelion goed is ja of nee maar over het vingertje naar elkaar wijzen op dit forum.en over Opmerkingen over dj's die je niet meer serieus wil nemen omdat ze bepaalde technieken toepassen die niet in hun straat liggen. maar als je dat al niet in de gaten hebt dan kan je met zekerheid zeggen dat sommigen hier een menselijk grote plaat voor hun hoofd hebben. -.-


Lekker kort door de bocht dit. Volgens mij heb jij net zo'n grote plaat voor je kop als jij vindt dat die zooi goed gemaakt is. En dan als excuus gebruiken dat ze een "techniek" gebruiken. Dat je het mooi vindt is iets anders dan dat iets daadwerkelijk goed is gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 11:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zonder het live gehoord te hebben kun je er niet goed over oordelen lijkt me..

Ontopic: Hoop inderdaad ook dat ze niet het verkeerde publiek aantrekken die alleen tijdens hun setje losgaan.

Zamble schreef:


Dit door de hoofdzaal daar.. :thumbsup:


:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 11:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
Zonder het live gehoord te hebben kun je er niet goed over oordelen lijkt me..


Dat maakt alsnog geen verschil in kwaliteit :lol:
Alleen in volume, als jij goede studio speakers hebt en het geluid daarvan snoeihard zet dan krijg je het zelfde resultaat. If anything, hoor je de kwaliteit van een plaat juist beter door een goed paar oordopjes dan de meeste geluidssystemen op feesten omdat de details dan beter te horen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 11:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Live klinkt het alsnog matig, het feit dat iemand dit wel goed vind wilt nog niet zeggen dat het kwalitatief ook goed is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 11:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
mitch0162 schreef:
Zonder het live gehoord te hebben kun je er niet goed over oordelen lijkt me..


Dat maakt alsnog geen verschil in kwaliteit :lol:
Alleen in volume, als jij goede studio speakers hebt en het geluid daarvan snoeihard zet dan krijg je het zelfde resultaat. If anything, hoor je de kwaliteit van een plaat juist beter door een goed paar oordopjes dan de meeste geluidssystemen op feesten omdat de details dan beter te horen zijn.


Heb je inderdaad gelijk in, neemt alleen niet weg dat dit live heel vet kan klinken :) luister het ook regelmatig met oortjes in.

Seeker Of Fire schreef:
Live klinkt het alsnog matig, het feit dat iemand dit wel goed vind wilt nog niet zeggen dat het kwalitatief ook goed is.


Na al je "keta" posts in het drugs offtopic kan ik jou niet serieus nemen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 11:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Goed argument :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is gewoon fucking lompe shit die live (op een fissa) het beste tot z'n recht komt. Wereld van verschil met thuis luisteren en op een feest. Ongeacht het kwaliteit is of niet, het klinkt allemaal donders lomp en dat is wat een groot deel van het publiek wilt horen.

Zitting gesloten en denk eraan dat je genoeg water drinkt vandaag want het is erg warm!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 12:13 
 
Hardtraxx Veteran

Wie bepaalt wat kwaliteit is. Of zitten de boys hier bij de genoemde artiesten mee te kijken in de studio..

Jullie praten de hele tijd over kwaliteit alsof dit zonder al te veel moeite uit de studio rolt en slordig is maar wat maakt jullie tot die professionals die dat weten. Leg me dat dan eens uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 12:18 
 

RTM93 schreef:
Jullie praten de hele tijd over kwaliteit alsof dit zonder al te veel moeite uit de studio rolt en slordig is maar wat maakt jullie tot die professionals die dat weten. Leg me dat dan eens uit.


Om maar even in te haken en daarna gelijk dit topic weer te verlaten: Dit is niet al te moeilijk te maken volgens een paar gevestigde namen! Zelf geen verstand van maar ik geloof ze wel ;) Kga geen namen noemen, want.. you snappen dat vast wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 13:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
RTM93 schreef:
Jullie praten de hele tijd over kwaliteit alsof dit zonder al te veel moeite uit de studio rolt en slordig is maar wat maakt jullie tot die professionals die dat weten. Leg me dat dan eens uit.


Om maar even in te haken en daarna gelijk dit topic weer te verlaten: Dit is niet al te moeilijk te maken volgens een paar gevestigde namen! Zelf geen verstand van maar ik geloof ze wel ;) Kga geen namen noemen, want.. you snappen dat vast wel!


Het hoeft ook niet altijd moeilijk te maken te zijn om het goed te laten klinken. Er zijn trouwens genoeg gevestigde namen die het wel waarderen, draaien (Delete, Warface, Deetox, Main concern, Jason payne e.d.) en zelfs een nummer mee maken. Staan niet voor niets op de line up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 13:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Citaat:
Wie bepaalt wat kwaliteit is. Of zitten de boys hier bij de genoemde artiesten mee te kijken in de studio..


Hahaha, ok jou neem ik niet meer serieus.

@ hierboven

Delete en Main Concern maken het zelfde soort lompe hardstyle ja, maar als jij de kwaliteitsverschillen niet kan horen tussen hun en een Rebelion of een Unresolved oid, dan moet je je oren laten nachecken.

Ik heb het verhaal al 1000x gehouden hoe je kwaliteit kan meten dus zoek het maar op. Als je je brein gebruikt is het ook niet zo moeilijk. Originalteit, Sounds, Variatie en Afwerking zijn een paar maatstaven om je even op weg te helpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 13:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Delete en Main Concern maken het zelfde soort lompe hardstyle ja, maar als jij de kwaliteitsverschillen niet kan horen tussen hun en een Rebelion of een Unresolved oid, dan moet je je oren laten nachecken.

Ik heb het verhaal al 1000x gehouden hoe je kwaliteit kan meten dus zoek het maar op. Als je je brein gebruikt is het ook niet zo moeilijk. Originalteit, Sounds, Variatie en Afwerking zijn een paar maatstaven om je even op weg te helpen.


Ik zeg nergens dat ik het kwaliteitsverschil tussen een Delete/MC en Rebelion niet hoor? Ben zelf ook een groot fan van die heren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 13:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Als de namen populair zijn op het moment, ja dan is het een commercieel handige stap om ze mee te nemen, een van hun nummers te draaien of er iets mee te doen.

Dat, al in al, is nog steeds geen maatstaaf voor dat ze kwalitatief goed zijn.
Ik, en veel anderen, vonden Wasted Penguinz in hun Melancholia/Anxiety dagen heel vet, maar dat zegt ook niet dat ze kwalitatief goed waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 13:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Als de namen populair zijn op het moment, ja dan is het een commercieel handige stap om ze mee te nemen, een van hun nummers te draaien of er iets mee te doen.

Dat, al in al, is nog steeds geen maatstaaf voor dat ze kwalitatief goed zijn.
Ik, en veel anderen, vonden Wasted Penguinz in hun Melancholia/Anxiety dagen heel vet, maar dat zegt ook niet dat ze kwalitatief goed waren.


Ik vond dat ook erg vet, net als Rebelion nu, zeg nergens dat de kwaliteit beter is dan dat van bepaalde andere dj's. Maar vind het alsnog erg vet, maar grotendeels op haattrax is het daar niet mee eens en moet dat even laten horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 13:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik heb het tot nu toe ook gewoon links van me laten liggen, tot ik nieuwsgierig werd en dan wel wou weten waarom het zo slecht was.

Moet eerlijk zeggen dat ik erger had verwacht maar klinkt in mijn oren nog steeds slecht. Nu ik dit weet hoef ik me er ook niet meer mee bezig te houden. Live zou ik ook wel meedoen, maar dat verandert de feiten niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 14:12 
 
Hardtraxx Veteran

Bouke schreef:
The Skribbler schreef:
Op Q-Base anders een track van Rebelion gehoord, was best wel gaaf :) Waarom haat iedereen zo op Rebelion? (Serieuze vraag)

Als een artiest een soort distorted claps gebruikt als kicks (zoals in bijvoorbeeld Do or Die remix), en dan ook nog pretendeert hard te zijn, kan ik hem moeilijk meer serieus nemen :P

Broken Balance schreef:
Citaat:
Wie bepaalt wat kwaliteit is. Of zitten de boys hier bij de genoemde artiesten mee te kijken in de studio..


Hahaha, ok jou neem ik niet meer serieus.

@ hierboven

Delete en Main Concern maken het zelfde soort lompe hardstyle ja, maar als jij de kwaliteitsverschillen niet kan horen tussen hun en een Rebelion of een Unresolved oid, dan moet je je oren laten nachecken.

Ik heb het verhaal al 1000x gehouden hoe je kwaliteit kan meten dus zoek het maar op. Als je je brein gebruikt is het ook niet zo moeilijk. Originalteit, Sounds, Variatie en Afwerking zijn een paar maatstaven om je even op weg te helpen.


Ah dat is dus precies wat er mis is. Zolang jullie er iets over denken te kunnen zeggen hebben jullie je mening klaar maar als je de discussie uit de weg wilt gaan zeg je gewoon dat je die persoon niet meer serieus neemt :huh:


Weet ik dat ook weer.

Verder sluit ik de discussie toch maar want je wordt niet serieus genomen als je anders denkt
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 14:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Ah dat is dus precies wat er mis is. Zolang jullie er iets over denken te kunnen zeggen hebben jullie je mening klaar maar als je de discussie uit de weg wilt gaan zeg je gewoon dat je die persoon niet meer serieus neemt :huh:

Weet ik dat ook weer.

Waarom betrek je mij hier nou weer bij? xd Jij gaf gisteren aan mij niet meer serieus te nemen, niet andersom. Als je oprecht een discussie over Rebelion wil aangaan, maak er een topic voor aan ofzo. Maar kom dan wel met argumenten, doe tegenargumenten niet meteen af als elitair gedrag en leg anderen geen woorden in de mond, want dan heb ik inderdaad weinig zin om er tijd aan te besteden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STOP IN GODSNAAM MET JANKEN OVER WELKE ARTIEST WEL OF NIET GOED IS EN IN HET BIJZONDER REBELION LEKKER JANKEN JEZUS FUCKING CHRISTUS.

Deze discussie gaat nergens over. Het is helemaal niet belangrijk of wat Rebelion maakt kwalitatief goed is, het gaat er om dat die act populair is. Klaar.

De volgende die jankt ga ik reporten voor het verneuken van de sfeer... Nondeju
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En zo is het Dirk

Nou ik heb er al
Pommer schreef:
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten