Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2016 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Haha wat staat Rebelion toch misplaatst in deze line-up.


inderdaad. dat vazard er niet kan staan moeten we maar accepteren,maar als ze ipv rebelion bijvoorbeeld gewoon infirium & d-verze hier neer hadden gezet was het al gelijk zoveel mooier geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2016 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Allemaal vanwege 1 remix :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2016 18:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fijn 2 uur eerder naar de after :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2016 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Allemaal vanwege 1 remix :/



nee hoor. eigenlijk precies zoals chas1n zegt, ik vind ze gewoon misplaatst op dit feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2016 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik beslis ter plekke wel of ik om 5u naar huis ga of om 7u. Mocht Main Concern gewoon meedraaien met Rebelion dan wordt het gelijk een stuk interessanter. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2016 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Norther66 schreef:
Allemaal vanwege 1 remix :/



nee hoor. eigenlijk precies zoals chas1n zegt, ik vind ze gewoon misplaatst op dit feest.


Ja, als rebelion nooit die ultimate reality remix had gemaakt, denk ik niet dat zij op dit feest hadden gestaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2016 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indyy schreef:
Of misschien dat MC gewoon wat plaatjes meedraait met elke artiest, op The Punch Patrol na dan.

Jup, verwacht ik ook wel, maar hoop op / verwacht daarnaast 1 of 2 volledige b2b sets met eerdergenoemde namen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2016 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even afwachten hoe het loopt, maar als ik zelf de bob ben word het 5:00 zu hause denk ik :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2016 09:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TT komt van een van de dj's. Maar lijkt mij ook dat Main Concern zich nog wel gaat mengen in een aantal setjes van de andere dj's
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2016 10:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
yannickvk schreef:
Norther66 schreef:
Allemaal vanwege 1 remix :/



nee hoor. eigenlijk precies zoals chas1n zegt, ik vind ze gewoon misplaatst op dit feest.


Ja, als rebelion nooit die ultimate reality remix had gemaakt, denk ik niet dat zij op dit feest hadden gestaan


ah, had je even verkeerd begrepen dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2016 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan een uurtje Rebelion en een uurtje N-Vitral wel waarderen, dus ik ga gewoon een top avond hebben, echt zo belachelijk veel zin hier in :thumbsup:

Ongetwijfeld al eerder gevraagd in dit topic, maar hoe is het geluid in deze toko?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2016 00:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens John gaan ze met enkele DJ's samen draaien, wie dat zijn houden ze nog even geheim.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2016 00:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ik kan een uurtje Rebelion en een uurtje N-Vitral wel waarderen, dus ik ga gewoon een top avond hebben, echt zo belachelijk veel zin hier in :thumbsup:

Ongetwijfeld al eerder gevraagd in dit topic, maar hoe is het geluid in deze toko?


Geluid in die hoofdzaal staat altijd erg hard, maar niet altijd even zuiver. Bass in ieder geval genoeg aanwezig en zeker beter (/minder slecht) geluid dan dat zaaltje waarin die Spoontech Special toen werd gehouden. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2016 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bass Protocol schreef:
Timetable for Bass Protocol x Main Concern - End Of Days is online!

23:00-00:00 Digital Abuse
00:00-01:00 Radiance
01:00-02:00 Hardstyle Mafia
02:00-03:00 Punch Patrol
03:00-04:00 Main Concern
04:00-05:00 Delete
05:00-06:00 Rebelion
06:00-07:00 N-Vitral

And maybe some special b2bs? Who will know ;)

Tickets have been sold for 60% now so better hurry and get those remaining tickets to celebrate the end of days with Main Concern and Bass Protocol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2016 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat het tot nu toe voor maar 60% verkocht is maar langs de andere kant gaan we dan voldoende plaats hebben om gekke dansjes te doen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2016 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
And maybe some special b2bs? Who will know ;)


waarschijnlijk springt main concern dus nog wel even bij n-vitral op stage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2016 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

60% pas verkocht, hopen dat de zaal dan nog wel een beetje gezellig druk is zaterdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2016 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

over ruimte hoeven we ons dus iniedergeval geen zorgen te maken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2016 13:03 
 
Organisator

Grim schreef:
Jammer dat het tot nu toe voor maar 60% verkocht is maar langs de andere kant gaan we dan voldoende plaats hebben om gekke dansjes te doen.
MelvinFR schreef:
60% pas verkocht, hopen dat de zaal dan nog wel een beetje gezellig druk is zaterdag.


60% bij ons op de maandag is juist aardig veel, laatste week verkopen we altijd het meeste aantal kaarten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2016 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wordt de zaal eerder geopend? Voor 23u bedoel ik dan. Bij Spoontech 5Y was dit denk ik niet het geval en het binnen komen duurde ook best lang. Er zullen best wel wat mensen zijn die Digital Abuse zoveel mogelijk willen zien. Als je dan het eerste halfuur moet missen wegens bovenstaande reden, zou best jammer zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2016 13:15 
 
Organisator

Grim schreef:
Wordt de zaal eerder geopend? Voor 23u bedoel ik dan. Bij Spoontech 5Y was dit denk ik niet het geval en het binnen komen duurde ook best lang. Er zullen best wel wat mensen zijn die Digital Abuse zoveel mogelijk willen zien. Als je dan het eerste halfuur moet missen wegens bovenstaande reden, zou best jammer zijn.


We gaan kijken of we dit kunnen realiseren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2016 13:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Wordt de zaal eerder geopend? Voor 23u bedoel ik dan. Bij Spoontech 5Y was dit denk ik niet het geval en het binnen komen duurde ook best lang. Er zullen best wel wat mensen zijn die Digital Abuse zoveel mogelijk willen zien. Als je dan het eerste halfuur moet missen wegens bovenstaande reden, zou best jammer zijn.


Ja, zou het ook vinden als de zaal een half uurtje eerder open kan! Op theracords classics ook een groot deel van de openingsset gemist vanwege de rij en muntjes halen etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2016 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Club Rodenburg schreef:
Grim schreef:
Wordt de zaal eerder geopend? Voor 23u bedoel ik dan. Bij Spoontech 5Y was dit denk ik niet het geval en het binnen komen duurde ook best lang. Er zullen best wel wat mensen zijn die Digital Abuse zoveel mogelijk willen zien. Als je dan het eerste halfuur moet missen wegens bovenstaande reden, zou best jammer zijn.


We gaan kijken of we dit kunnen realiseren :)

Hopelijk lukt dit! Digital Abuse is toch wel de act die ik het liefst helemaal wil zien. Sowieso op tijd voor de deur staan, rond half 11 of miss nog eerder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2016 13:23 
 
Hardtraxx Veteran

MeneerEend schreef:
Grim schreef:
Wordt de zaal eerder geopend? Voor 23u bedoel ik dan. Bij Spoontech 5Y was dit denk ik niet het geval en het binnen komen duurde ook best lang. Er zullen best wel wat mensen zijn die Digital Abuse zoveel mogelijk willen zien. Als je dan het eerste halfuur moet missen wegens bovenstaande reden, zou best jammer zijn.


Ja, zou het ook vinden als de zaal een half uurtje eerder open kan! Op theracords classics ook een groot deel van de openingsset gemist vanwege de rij en muntjes halen etc.

Ik had me toen vergist in de tijd van opening, was er al om 22:00. uiteindelijk stonden we helemaal niet in zo'n lange rij maar waren we pas half 12 in de zaal :(.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2016 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou toch wel heel nice zijn als Zirkum of Main Concern Voyager 2 eens draaien, die wil ik al zo lang live horen :love:
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten