Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2016 16:10 
 
Hardtraxxer

Ziek feest! Ik ben net wakker geworden, dus nu maar even een verslagje vanuit mijn kant.

Pluspunten: Goede sfeer. Heel veel goede platen (ook heel veel Vazard tracks gehoord natuurlijk, wat zijn afwezigheid wel enigzins compenseerde). Alleen maar top sets gehoord. Goede visuals. Genoeg ruimte en een beetje achterin in het midden was het lekker koel. Ook nog een paar hardtraxxers ontmoet, van wat ik me nog kan herinneren waren dit Helicaze, Indy en Vazards tweelingbroertje Koen. :)

Minpunten: set van Hardstyle Mafia. Niet qua platenkeuze, want dit zijn ook een van mijn favoriete producers. Maar ik vond de meeste tracks van hun helaas, net als op de vorige editie, niet zo goed klinken op dit geluidsysteem. Ik stond opgevement een beetje vooraan in het midden en hoorde echt alleen maar bass, terwijl ik de melodie en de zang in hun nummers bijna niet meer hoorde. Het geluid stond loeihard, maar helaas niet altijd even zuiver. Het toilet was super smerig. Sfeer was goed, maar die van de vorige editie is bij lange na niet overtroffen.

Binnengekomen bij Radiance en dat klapte er al behoorlijk op. Favoriete sets waren Main Concern en Delete/Main Concern, echt van genoten! Wat een sfeer tijdens Zimmersion, Formula en Who I Really Am! (L) Punch Patrol was geweldig, was ook erg fijn om Zirkum weer een keer te zien draaien! Rebelion positief door verrast, sommige platen klinken live gewoon erg lekker. Ook N-Vitral b2b Main Concern was vet, lekkere lompe industrial gehoord, daarna draaide die solo en na een paar platen zijn we naar huis gegaan.

Al met al een waardig afscheid voor Main Concern, ik ga ze missen! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2016 16:48 
 
Hardtraxx Veteran





Zimmersion en intro van main concern en bijbehorende sfeer :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2016 17:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Even wat uitgebreider dan:

De rij was vrij vlot in tegenstelling tot vorig jaar en we waren ik geloof een paar minuten over 10 al binnen, prima dus. De heren van Digital Abuse leken niet te begrijpen dat mensen voor hun eigen platen kwamen en niet standaard raw meuk, toch nog wel een aantal leuke platen gehoord zoals WTF.

Radiance had buiten verwachting best een leuke set, vooral de collabs als Diverse, Innocence en Wait For You (L), Deadly Threat ging ook aardig hard. Hardstyle Mafia verveelt mij eigenlijk nooit, het geluid stond echter behoorlijk hard en soms klonk het niet helemaal lekker.

Main Concern was natuurlijk heel gaaf, de laatste keer dat ik ze zal zien, kan zo geen platen bedenken die ik heb gemist op deze avond. Hierna kwam Delete, blijft natuurlijk mooi om zijn oude Spoontech klappers weer eens te horen, de laatste 20 minuten samen met Main Concern waren ook heel vet met de collabs, Zimmersion en Confessions.

Hierna kwam Rebelion, ik had de optie om al naar huis te gaan maar die had ik afgeslagen omdat ik op een dikke set van N-Vitral samen met Main Concern hoopte. Rebelion ging nog best hard maar erg veel sfeer zat er niet in, kan er gewoon niet zo veel mee. N-Vitral was heel afwisselend, het ene moment draaide die een dikke plaat en het andere moment weer D-fence zooi. Daarom had ik dus eigenlijk liever 2 uur eerder thuis willen zijn. Ik had persoonlijk liever namen als D-Verze en Infirium willen zien.

Het geluid stond over bijna de hele avond echt belachelijk hard en dit was voor mij toch wel het grootste nadeel. Bij de wc's was altijd een lange rij, bij de bar werd je altijd snel geholpen. Sfeer was toch wel wat minder dan op de vorige Spoontech editie maar nog steeds prima. Al met al heb ik me wel goed vermaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2016 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iets na elven binnen, jammer dat het met de garderobe nogal lang duurde. Eenmaal binnen viel (zoals hierboven ook al een aantal keren te lezen is) Digital Abuse nogal tegen. Pluspunten voor WTF, Definition of a Brainkiller en Screamer _0_
Radiance was niet echt m'n ding op Innocence na. Tijdens die set even rondgelopen en veel geouwehoerd met alle bekenden/HT'ers (wat echt heel gezellig was, heb me weer doodgelachen om o.a. de mondkapjes escapades van MelvinFR). Tijdens deze set ook m'n gewonnen Decibel flesje van Main Concern mogen ontvangen. Die gaat een heel mooi plekje krijgen op m'n kamer :D Een super mooi aandenken aan alle sets die ik heb mee mogen maken van de beste heren.
Hardstyle Mafia was wat ik verwacht had: ontzettend fijne sfeer in de zaal, veel eigen platen, lompe kicks en veel meeschreeuw momenten :D Het blijft vet om deze kerels live te zien, die brede kerel van HSM liep ook aldoor te kloten met de microfoon en pakte nog even John z'n pet af. Bleek dat John tegenwoordig nogal kaal is xd Toen Main Concern later opende met hun Where's Your Head (hair) At bootleg wees hij lachend op z'n kale hoofd xd
Punch Patrol was een aangename verrassing voor mij. Openen met Dear Questions, wat denk ik m'n favoriete plaat is van de nieuwe Punch Patrol EP, dat was echt genieten. Verder o.a. Vazard - Seeker of Fire en daarna de Cocaine Flow remix van Unkind en Mind Dimension, man wat klonken die kicks allemaal fijn _O_ De platen van Vyral klonken erg vet, Moos je komt er wel! :D
Main Concern was natuurlijk op en top genieten, ondanks dat ik toen al helemaal gesloopt was (vrijdagavond nogal bont gemaakt :beer: ).
Delete die opent met Eternal tijdens z'n classics set en later nog Warface - Cosmic Sin erop gooit _O_ Verspreid over de hele avond kwam er gelukkig best wat Vazard werk voorbij, zodat zijn afwezigheid een beetje gecompenseerd werd.
Na Delete direct naar huis gegaan omdat we helemaal total loss waren. Al met al een vette avond gehad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2016 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog een filmpje van Sound of Victory! :D

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2016 18:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wilde nog eens de moeite nemen om een wat uitgebreider verslag te typen, maar alles is wel zo´n beetje gezegd. Ook voor mij waren Delete en Punch Patrol setjes van de avond. Voor het eerst uberhaupt de moeite genomen om naar Rebelion te luisteren, maar kan er zelf gewoon niks mee. Snap dat mensen het leuk vinden, maar dus niet voor mij weggelegd. Hoopten ook heel erg dat Main concern zich bij N-vitral zou voegen om een leuke set neer te zetten, maar zoals Ferdy al zei, was heel erg afwisselend.

Iedereen bedankt voor de gezelligheid, heb me weer uitstekend vermaakt :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2016 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was gezellig vrienden! :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2016 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sfeerttje zat er heerlijk in linksachteraan tijdens N-Vitral :lol: . Zelden zoveel gekke bekken gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2016 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Speciale vermelding trouwens nog naar iedereen die bij de Noisekick 12h special set in de 3 area was! Toen hij opende met 'Jezus kon terug', nog nooit z'n sfeer meegemaakt. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2016 19:50 
 
Hardtraxx Veteran

Van een top sfeer in beesd naar een heerlijke voetbalmiddag vol sfeer in de veste. Wat kan het leven toch mooi zijn. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2016 20:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vooral muzikaal gezien een machtig mooie nacht gehad (L) . Lekker een nachtje onvervalst snoeien. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2016 20:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leuk nachtje gehad, veel platen gehoord die ik al langer live wou horen zoals Gravity remix beide Voyagers Vyral tracks en Innocence (Gaat live gvd zo keihard :drool: :drool: ) om 5 uur naar huis gegaan want Rebellion klonk nergens naar :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2016 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
om 5 uur naar huis gegaan want Rebellion klonk nergens naar :sick:


Hoe weet je dit als ze om 5u begonnen.Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2016 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Speciale vermelding trouwens nog naar iedereen die bij de Noisekick 12h special set in de 3 area was! Toen hij opende met 'Jezus kon terug', nog nooit z'n sfeer meegemaakt. :worship:

Jezus komt terug*
Maar was idd keigaaf. Ook toen jij even als mc mocht fungeren :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2016 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Jezus komt terug*
Maar was idd keigaaf. Ook toen jij even als mc mocht fungeren :worship:


Typo. Dat was één van de vele hoogtepunten van deze nacht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2016 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oja, nog even een speciale vermelding voor de Dark Angel live edit van Mind Dimension. Gigantisch, wat een dreunen van kicks :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2016 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Oja, nog even een speciale vermelding voor de Dark Angel live edit van Mind Dimension. Gigantisch, wat een dreunen van kicks :bomb:

Juist!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2016 23:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel dik feest gehad :D

Opening met Digital Abuse was wel echt drama, wisten duidelijk niet wat de mensen in de zaal wilden horen. Was voor mij ook de grootste tegenvaller v/d avond. Heb zelf niet heel veel met Radiance, maar vond dit best een prima setje. Met name de tweede helft was heel tof. Hardstyle Mafia was ook prima, al die platen met Yuna-X zijn zo vet he :loving:. Vervolgens Punch Patrol en dit was me toch een setje. Wat een geweld, alleen maar dikke platen. Speciale vermelding voor die nieuwe van Vyral, Oblivion. Wat een plaat was me dat joh, die melodie met die acid sounds erdoor en dan flinke kicks erachter. Gewoonweg geniaal :worship:

Main Concern hierna was precies wat ik er van verwacht had, leuke set met alle eigen platen. Delete was genieten, deze man snapt nog steeds hoe het werkt. Lekker doormixen en naast de bekende plaatjes als Zimmersion, Formula en This is who I really am waarbij de hele zaal compleet gek wordt, ook flink wat minder gedraaide platen erbij halen.

Rebelion heb ik niet heel veel mee dus even een frietje en muntjes gehaald. Moet zeggen dat ik deze set nog best mee vond vallen. Ze hebben af en toe best vette sounds en kicks. Alleen jammer dat alles zo onsamenhangend bij elkaar geplaatst is en elke track zo hard mogelijk gemaakt wordt door zo'n geforceerde anti-climax. Als ze daar nou eens mee zouden stoppen en de tijd zouden nemen om er iets origineels en muzikaal samenhangends van te maken, zou ik het nog best kunnen waarderen.

Afsluiting met N-Vetrol was wisselend. Af en toe hele vette industrial om vervolgens een wat saaiere mainstream plaat te draaien. Al met al toch nog prima op vermaakt en alle laatste energie eruit gerost.

Pluspunt verder deze nacht was toch wel de sfeer. Iedereen liep flink los te gaan, en ondertussen ook gezellig te ouwehoeren. Precies zoals het hoort :thumbsup: . Geluid was in het begin nogal wisselend, maar vanaf Punch Patrol vond ik het prima. Soms wel iets te hard en teveel bass. Met name tijdens N-Vitral stond het i.m.o. net te hard. Owja, die microfoon stond trouwens ook wel een potje kut afgesteld. Verstond er helemaal niets van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2016 23:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De appelsap was lekker, oja en de muziek mocht er ook wel zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2016 01:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was 'n mooie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2016 10:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Naad schreef:
Afsluiting met N-Vetrol was wisselend.


Autocorrect? :D

Naad schreef:
Owja, die microfoon stond trouwens ook wel een potje kut afgesteld. Verstond er helemaal niets van.


Als ik mijn oordoppen uit deed verstond ik het wel. Maar met oordoppen was het voor mij (en andere rond mij) ook onverstaanbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2016 10:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een verschrikkelijk episch feest was dit. Om dit verhaal maar af te trappen dat ik weer een aantal HT'ers heb leren kennen. Super tof!
Wat een sets zijn er gedraaid zeg, man man. Zoveel platen voor het eerst live gehoord. Dromen die uitkomen.

Het geluid was inderdaad wat te hard waardoor de vocalen in het niet vielen. Ik droeg dan ook 25db oordoppen.

EN JA DE SFEER! Dit was echt bizar, ik heb zo vaak staan genieten van alle handen die de lucht in gingen en iedereen die stond mee te blèren. Maximaal gegaan met zijn allen en dat was heerlijk! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2016 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh en nog wel een kleine vermelding voor Dj Blear.
Deze man ook voor het eerst in het echt mogen ontmoeten en damn wat zag die gast er lekker uit en wat had hij goede bewegingen... :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2016 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Oja, nog even een speciale vermelding voor de Dark Angel live edit van Mind Dimension. Gigantisch, wat een dreunen van kicks :bomb:


:drool: :drool: :drool:

deze avond heb ik ook ontzettend veel nummers van mn lijstje af kunnen strepen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2016 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.youtube.com/watch?v=GFPlRLn3pWw
https://www.youtube.com/watch?v=_VX7J5GQXlY
(L)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten