Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2016 01:45 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Spanning Tree schreef:
Weet toevallig iemand Digital Abuse nu weer verder gaat of dat dit eenmalig was?

Waarschijnlijk eenmalig, ze zijn niet echt van plan om verder muziek te maken en dat doen ze momenteel helaas ook niet. Ze vonden het wel enorm vet om is in Nederland te draaien maar volgensmij zijn ze gewoon een ander pad ingeslagen. Het Engels van deze Polen was niet bijzonder goed dus veel heb ik uit het gesprek ook niet op kunnen maken haha. We gaan het zien, wie weet staan ze nog een keer ergens op een soortgelijk feest. En dan natuurlijk hopen op een Classic Spoontech setje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2016 12:30 
 
Hardtraxx Veteran

Ketaeend schreef:
MeneerEend schreef:
WAAROM DOEN JULLIE DIT :cry:


WAAROM NOEM JIJ JEZELF MENEER EEND EN STEL JE JE ZO VOOR?


Haha dit deed hij ook bij mij op Q-Base tijdens Tatanka xd Dacht eerst gast ga weg man totdat het kwartje viel :lol:

Mijn Hardtraxx moment van het Jaar hoor Rody :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2016 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha ik zie het ook echt zo voor me alsof hij random 100 mensen aanspreekt als "ik ben meneer eend" en dan heel sporadisch een keer een hardtraxxer tegenkomt die hem snapt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2016 12:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Je had jezelf beter rooi'n duuf kunnen noemen Rody :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2016 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



+1 voor die man met oranje shirt @2:15 rechts beeld! Lekker droog. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2016 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Haha ik zie het ook echt zo voor me alsof hij random 100 mensen aanspreekt als "ik ben meneer eend" en dan heel sporadisch een keer een hardtraxxer tegenkomt die hem snapt :lol:

Dat is ook zo. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2016 14:10 
 
Hardtraxx Veteran

Nah met Q-Base was Rody met een goeie bekende van mij (tommeh van hier) dus die liet weten wie ikwas ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2016 14:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Weet dat allemaal niet meer hoor hahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2016 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel soms wordt hij ook gewoon herkend kan ik uit betrouwbare bron vertellen :P

Na het lezen van deze verhalen toch wel een beetje aan het balen dat ik er niet bij ben geweest. Denk dat ik maar op Freaqshow naar de tweede zaal ga.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2016 20:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vyral schreef:
Spanning Tree schreef:
Weet toevallig iemand Digital Abuse nu weer verder gaat of dat dit eenmalig was?

Waarschijnlijk eenmalig, ze zijn niet echt van plan om verder muziek te maken en dat doen ze momenteel helaas ook niet. Ze vonden het wel enorm vet om is in Nederland te draaien maar volgensmij zijn ze gewoon een ander pad ingeslagen. Het Engels van deze Polen was niet bijzonder goed dus veel heb ik uit het gesprek ook niet op kunnen maken haha. We gaan het zien, wie weet staan ze nog een keer ergens op een soortgelijk feest. En dan natuurlijk hopen op een Classic Spoontech setje :)

Ah helaas, volgend jaar dus spoontech classics feest in rodenburg?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2016 22:08 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ben wel van mening dat er minimaal een keer paar jaar echt zo'n avond wordt georganiseerd. Of tenminste proberen. zoiets als een label night. Dan hoor je tenminste 1x per jaar echt een hele avond lang Tracks die je zelden hoort. Vond vorige jaar al vet en een van de beste muzikale avonden die ik heb meegemaakt maar deze komt qua binnen feesten ook in de top 3. Wat en beleving en sfeer.
Of dit perse in rodenburg moet laat ik in het midden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2016 13:20 
 
Hardtraxxer

MeneerEend schreef:
Weet dat allemaal niet meer hoor hahaha :lol:


Je gaat me toch niet vertellen dat je onze magische ontmoeting vergeten bent..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2016 14:22 
 
Artiest
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Ik ben wel van mening dat er minimaal een keer paar jaar echt zo'n avond wordt georganiseerd. Of tenminste proberen. zoiets als een label night. Dan hoor je tenminste 1x per jaar echt een hele avond lang Tracks die je zelden hoort. Vond vorige jaar al vet en een van de beste muzikale avonden die ik heb meegemaakt maar deze komt qua binnen feesten ook in de top 3. Wat en beleving en sfeer.


Dat proberen gaan we sowieso doen! :) We hebben de Spoontech Area op We Are Hardstyle op de 2e kerstdag nog staan en gaan ook zeker proberen af en toe iets vergelijkbaars te doen in 2017! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2016 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
en gaan ook zeker proberen af en toe iets vergelijkbaars te doen in 2017!


heuj :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2016 15:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ketaeend schreef:
MeneerEend schreef:
Weet dat allemaal niet meer hoor hahaha :lol:


Je gaat me toch niet vertellen dat je onze magische ontmoeting vergeten bent..


tuurlijk niet :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2016 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk avondje gehad, met name vanaf hardstyle mafia was het erg goed. De set van Main Concern was genieten, al die parels, ik baal echt heel erg hard dat ze ermee stoppen.
Ik wist niet goed wat ik van the punch patrol moest verwachten, maar zoals het nu was was het erg dik. Voyager 2, dissapeared, seeker of fire gingen erg hard :worship:
Het geluid was over heel de avond heen kut, maar indd tijdens/na hardstyle mafia stond het wel beter. Had zelf ipv 15 de 25 dempende filters in gedaan en dat scheelde ook een hoop. Ook leuke hardtraxxers ontmoet :thumbsup:

Waarschijnlijk op deze locatie niet meer aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2017 19:39 
 
Hardtraxxer

De aftermovie! :clap:

https://www.facebook.com/mainconcernofficial/videos/1308272599216118/
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten