Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2016 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Feest: Bass Protocol x Main Concern - End Of Days
Datum: 10 december 2016
Tijd: 23:00 - 07:00
Locatie: Club Rodenburg, Beesd
Leeftijd: 16+
Ticketsale: http://www.clubrodenburg.nl/index.php?p ... &ticket=on
Prijs: €15,- excl. fee
Facebook event: https://www.facebook.com/events/1216144695097024/

Line-up:
Main Concern
Delete
N-Vitral
Hardstyle Mafia
Radiance
Digital Abuse
Rebelion
Punch Patrol (Mind Dimension x Zirkum x Vyral)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2016 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2016 14:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2016 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, waarschijnlijk aanwezig! Hopen dat hardstyle mafia aanwezig is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2016 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HYPE HYPE HYPE :drool: :drool: :drool:

Nooit van m'n leven dat ik dit kan missen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2016 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fluxion schreef:
pim0412 schreef:
Aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2016 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
HYPE HYPE HYPE :drool: :drool: :drool:

Nooit van m'n leven dat ik dit kan missen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2016 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat ontzettend zuur dat ik hier niet bij kan zijn...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2016 16:11 
 
Hardtraxx Veteran

Kut datum want me vriendin wil heel graag naar snakepit.


Maar uiteraard gewoon aanwezig :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2016 17:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Joey schreef:
HYPE HYPE HYPE :drool: :drool: :drool:

Nooit van m'n leven dat ik dit kan missen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2016 17:28 
 
Hardtraxxer

Vorige editie was een van de beste feesten ooit, en dit zal ook wel het laatste optreden van Main Concern zijn, dus 1000% aanwezig. En hopelijk in zaal 1 dit keer!

Ik gok/hoop eigenlijk dat de lineup precies hetzelfde is, van mij mogen ze alleen Sasha F en Genox thuis laten dit keer en dan bijv Malice & Rooler erbij doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2016 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

alexxie schreef:
Vorige editie was een van de beste feesten ooit, en dit zal ook wel het laatste optreden van Main Concern zijn, dus 1000% aanwezig. En hopelijk in zaal 1 dit keer!

Ik gok/hoop eigenlijk dat de lineup precies hetzelfde is, van mij mogen ze alleen Sasha F en Genox thuis laten dit keer en dan bijv Malice & Rooler erbij doen.


Gvd nee alsjeblieft niet, Malice & Rooler vind ik ook wel vet, maar die zie je nog wel vaker, Sasha F en Genox niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2016 17:44 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Gvd nee alsjeblieft niet, Malice & Rooler vind ik ook wel vet, maar die zie je nog wel vaker, Sasha F en Genox niet.

Dat is wel zo, maar ik vond Genox vorige keer matig draaien en Sasha F gewoon slecht, standaard kick/schreech meuk wat niet op een spoontech feest thuishoort. Heb dan liever Malice & Rooler al ben ik daar geen eens een groot fan van. Of Zirkum zou ook vet zijn, omdat hij een paar platen met Main Concern heeft gemaakt, nooit geboekt wordt en echt goed kan draaien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2016 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zirkum zou vet zijn idd :thumbsup: Nouja ieder z'n ding, heb zelf nooit een Sasha F set meegemaakt, maar ben best een beetje fan van Genox :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2016 18:08 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Zirkum zou vet zijn idd :thumbsup: Nouja ieder z'n ding, heb zelf nooit een Sasha F set meegemaakt, maar ben best een beetje fan van Genox :$

Hij heeft zeker wel lekkere tracks gemaakt, maar inderdaad ieder z'n ding! Een episch feest wordt het in ieder geval! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2016 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van mij mogen Enigmato en Digital Abuse die plekken wel over nemen maar dat gaat toch niet gebeuren. :(

Die Digital Abuse platen live horen is iets wat ik wel echt super graag wil. Vooral Definition Of A Brain Killer. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2016 18:26 
 
Hardtraxxer

Joey schreef:
Die Digital Abuse platen live horen is iets wat ik wel echt super graag wil. Vooral Definition Of A Brain Killer. :loving:

Dat gaat zeker gebeuren. Main Concern gooit sowieso vaker platen van hun erop. Digital Abuse - WTF wil ik ook erg graag horen! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2016 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als Sasha F nou wat oudere platen erbij pakt en gewoon z'n Spoontech releases draait zie ik het probleem niet. Uiteraard proberen aanwezig te zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2016 19:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het is in zaal 1 :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2016 20:34 
 
Hardtraxx Veteran

Dat mag ook wel. Dat zaaltje met 5years doet geen eer aan de status van de 2 heren en het feest.
Hoop zelf ook op warface spoontech set. Miste toch wel zijn platen tijdens de 5 years.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2016 11:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Indyy schreef:
Als Sasha F nou wat oudere platen erbij pakt en gewoon z'n Spoontech releases draait zie ik het probleem niet.

Nou ik had bij de vorige Spoontech editie ongeveer hetzelfde idee als Rickzel nu. Ben best wel fan van Sasha F z'n oude platen, en had hem nog nooit zien draaien. Maar hij draaide gewoon z'n nieuwe plaatjes, die behoorlijk generiek zijn, waardoor het setje best wel buiten de boot viel op die avond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2016 14:58 
 
Organisator
Avatar gebruiker

alexxie schreef:
Vorige editie was een van de beste feesten ooit, en dit zal ook wel het laatste optreden van Main Concern zijn, dus 1000% aanwezig. En hopelijk in zaal 1 dit keer!

Ik gok/hoop eigenlijk dat de lineup precies hetzelfde is, van mij mogen ze alleen Sasha F en Genox thuis laten dit keer en dan bijv Malice & Rooler erbij doen.


Nee hoor, ze zullen daarna nog een keer meer optreden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2016 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik denk dat als bijvoorbeeld malice en rooler in de line up zullen staan, er toch weer een ander soort volk aangetrokken wordt. heb toch wel het idee dat er een groot verschil zit tussen de fanbase van de labels. op een spoontech feestje zul je bijvoorbeeld (bijna) geen trommelaars tegenkomen denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2016 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alsjeblieft geen Malice & Rooler, hebben hier weinig te zoeken imo. Doe maar Warface & Dark Pact dan! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2016 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oude Spoontech knetters van Warface is wel leuk ja, maar trekt waarschijnlijk het verkeerde volk an. Digital Abuse en dat straatje is dan een betere optie. Of Sasha F gewoon live zetten.
1, 2, 3, 4, 5 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten