Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2016 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beat The Bridge schreef:
THE BRIDGE WILL PROTECT US!

Het weer zit misschien niet mee, maar maak je geen zorgen. We gaan er met zijn allen een top feest van maken! Hieronder de maatregelen die we gaan nemen:

- Extra overkappingen
- Meer dan 30 Warm-up spots verspreid over het terrein
- Voldoende gratis poncho's

Naast deze maatregelen zijn de Bridge stage en de Waterfront stage al overkapt door de brug. Zorg er wel voor dat je jezelf warm aankleedt (er zijn genoeg kluisjes aanwezig om extra kleding in op te bergen)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2016 15:11 
 
Artiest

Hopen dat het in ieder geval droog blijft :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2016 18:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hallo menschen,

Heeft er toevallig iemand een bootticket voor koningsnacht over? Er gaat last minute nog iemand mee van de vriendengroep. Mijn dank is bij voorbaat al groot!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2016 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mega veel zin in. Vanavond lijkt het redelijk droog te blijven :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2016 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mensen die de nacht al geweest zijn misschien tips voor kleding? dus hoeveel je aan moet trekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2016 00:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Te gekke avond gehad. Setjes van B-Front, Delete & Jason Payne en Degos & Re-done :love: :worship:
Weer zin in morgen voor dag 2!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2016 00:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
mensen die de nacht al geweest zijn misschien tips voor kleding? dus hoeveel je aan moet trekken.


Ik had verwacht dat ik de hele avond in een winterjas zou staan, maar had genoeg aan gewoon een dun truitje met een vest. Geen 1 moment koud gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2016 01:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dr. Piekok met hoet held van de avond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2016 08:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
yannickvk schreef:
mensen die de nacht al geweest zijn misschien tips voor kleding? dus hoeveel je aan moet trekken.


Ik had verwacht dat ik de hele avond in een winterjas zou staan, maar had genoeg aan gewoon een dun truitje met een vest. Geen 1 moment koud gehad.


bedankt! gaan er een mooi dagje van maken vandaag :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2016 10:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
mensen die de nacht al geweest zijn misschien tips voor kleding? dus hoeveel je aan moet trekken.

Had zelf het eerste half uur een vest aan, maar heb eigenlijk de rest van de avond in m'n t-shirt gestaan omdat het vest te warm was. Was echt prima te doen wat betreft de temperatuur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 01:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat was Noisecontrollers toch vet :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 01:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vandaag ook weer top gehad! Setjes van de avond toch wel die van Noisecontrollers (wat een held blijft dat toch en +1 voor het draaien van Surge of Power) en Frequencerz! Sfeer was ook echt top, bij alle stages wel. Factory setjes viel wel wat tegen vandaag, was gister beter. Vond eigenlijk alleen Ran-D vet. Prefix & Density en Crypsis konden er ook mee door.
Was echt een lekkere editie dit jaar, ondanks het mindere weer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 11:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Echt gigantische vette setjes heb ik op zowel kingsnight als kingsday niet gehoord. Wel vond ik de sfeer erg goed. Vooral op de bridge stage ging het lekker los en zag ik veel vrolijke gezichten. Verder ben ik erg te spreken over het geluid en de organisatie! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoals ieder jaar bom en bom gezellig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Twee hele leuke dagen gehad, op koningsdag viel het weer me enorm mee, heb me er helemaal neit aan gestoord en alleen maar leuke setjes meegemaakt en gezellige mensen gesproken.

:beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2 topdagen gehad, stukken beter dan vorig jaar!

+++ Crazy Cruise, wederom één van de hoogtepunten
++ Thera classic set
++ Loempia's & Broodjes beenham
+ Geluid t.o.v. vorig jaar
+ Over het algemeen bijna alleen maar goede sets gehoord
+ Gezelligheid en veel bekenden

- Soms lang wachten bij barren, wc's en munten.
-- Fust Desperados wat niet helemaal goed was op Kingsnight bij 1 van de barren. Veel klachten over gehoord en ook gemeld bij het barhoofd maar werd niks aan gedaan, 3 munten aan verspild.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kingsnight hier aanwezig geweest. Leuke setjes gehoord, vooral die van Degos & Re-Done sprak me erg aan.
Geluid was over het algemeen goed, alleen werd de Bridge Stage als je achterin stond aardig overklast door de Factory Stage, een stuk naar voren viel het echter weer reuze mee :)

Ondanks dat het echt enorm koud was, weinig last gehad van het weer verder, leuke avond dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 16:35 
 
Hardtraxxer

Feest vieren in je winterjas heeft ook z'n charmes. Leuke dag gehad gisteren, met als toppunt Noisecontrollers en Mashup Jack :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trouwens heel veel +'jes voor N-Vitral, ik ben helemaal niet heel erg van de hardcore, maar de mensen waar ik mee was wilden het niet missen, en het was weer net als Q-base een van de setjes van de dag. Die Delete collab :love: (ook meteen 1 van de enige nummers die ik herkende, maar wat was ie vet :$ )

edit: nog een complimentje voor Da Syndrome, die heeft anderhalve dag met een gigantische smile op z'n gezicht alleen maar los gegaan op dat podium. Tussen de setjes door even die kleine toespraakjes van hem waar ik meerdere keren heel hard om heb moeten lachen. Op gegeven moment stond de hele brug vol met pottenkijkers, vroeg hij iedereen om even te zwaaien naar de losers zonder kaartjes, hele publiek deed mee. Erg mooi momentje :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 22:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Trouwens heel veel +'jes voor N-Vitral, ik ben helemaal niet heel erg van de hardcore, maar de mensen waar ik mee was wilden het niet missen, en het was weer net als Q-base een van de setjes van de dag. Die Delete collab :love: (ook meteen 1 van de enige nummers die ik herkende, maar wat was ie vet :$ ):


Ik vond juist de set erg tegenvallen en van de collab met Delete (3e keer dat ik 'm live heb gehoord) had ik veeeel meer verwacht. Mooi om te zien dat smaken zo kunnen verschillen. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2016 09:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor mij is het allemaal behoorlijk onbekend spul, en even wat afwisseling van de rest van de dag qua stijl. Misschien als je z'n muziek wat beter kent dat het een minder setje was? Maar zo heb ik het iig niet ervaren.

Idd, smaken kunnen (gelukkig) enorm verschillen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2016 10:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nouja, als je hem nog kent van zijn oude stijl (echt bizar lomp en smerig) merk je wel hoeveel toegankelijker en softer die man is gaan produceren :P. Ook doet hij altijd het zelfde trucjes, the ultimate diss bijvoorbeeld. Snap wel dat mensen daar op een gegeven moment klaar mee zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2016 10:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha ja ik ben hem pas gaan waarderen toen hij wat toegankelijkere dingen ging maken >.< Dus dat verklaard een hele boel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2016 14:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helemaal uitgeleefd en gaar van De Tijdmachine en met maar 5 uurtjes slaap op de teller er naartoe gegaan en ik kreeg me toch de grootste opleving ever van de Psyko Punkz Classics set :loving: Daarna de rest van de dag lekker bij de main gestaan en volledig genoten. Noisecontrollers draaide ook weer geweldig :love:

++ Voor Coone (gek genoeg) die de Wildstylez remix van LDMF draaide :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2016 14:41 
 
Artiest

Zeer geslaagd feestje gehad, ondanks dat we pas rond 5 uur aankwamen. (Na koningsnacht pas 8 uur 's ochtends in bed :x ).

Niet echt met een bepaald plan heen gegaan, maar gewoon meegepakt waar we op dat moment zin in hadden. Veel leuke setjes gehoord. Ook zat het weer aardig mee op een paar buitjes na.

+ Ran-D
+ Noisecontrollers
+ Tha Playah (verassend genoeg)
+ D-Fence die ff op kwam tijdens Tha Playah. Hing toen echt een goed sfeertje
+ Crypsis
+ Thera en Caine
- Psyko Punkz classic set gemist omdat we laat aankwamen.
- Lange wachtrij bij de WC's (Stonden niet overal pisbakken)
------------------ Had je eindelijk een wc, zat er werkelijk waar overal stront aan de wanden en plafond. Hoe diep kun je zinken... :sick:
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten