Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 13:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:


Dit zou toch wel ff mega zaad zijn zeg, kanonnen :lol: . Na vorig jaar hoef ik niet nog eens koud kutweer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2017 13:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

2 dagen aanwezig met wat volk. Hopelijk zit 't weer mee, en anders zijn we snel weer thuis en maken we het daar wel gezellig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2017 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2017 13:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo die hebben flink verkleind als ik dit moet vergelijken met de floorplan van vorige jaar!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2017 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

fuck kan me even totaal niet inbeelden hoe het andere jaren was, maar indeling is wel anders ofniet??

@ Hierboven: inderdaad twee stages minder, maar dat mocht ook wel, die andere stages waren toch maar half leeg constant, en de main was ook half leeg groot deel van de dag. Slim van ze :)

En het lijkt meer overdekt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2017 13:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zat hem net in mijn post te plakken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2017 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Top, zag 't :lol:

Ben heel benieuwd hoe dit uitpakt, lijkt wel alsof je voor een groot deel amper echt vóór de stage kunt staan :P

Als ze boven dat stukje factory stage zo'n parachute hangen heb je toch 80% overdekt, denk dat ze daarom die brug ook duidelijk laten zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2017 14:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

In wat ze op facebook hebben gezet staat dat alles onder het oranje overdekt is (door de brug ofc), de rest niet, dus die factory stage zal wel helemaal open zijn. Vorig jaar hadden ze daar nog wel veel van die partytenten omheen staan maar dit jaar dus niet denk ik...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2017 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

achja alsnog prima, die brug doet natuurlijk al veel, en lijkt slimmer gebruikt te zijn! koud wordt het toch wel, maar daar kun je je op kleden.

Zie het niet zo somber in :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2017 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoop voor jullie dat ze die ingang dit keer breder hebben gemaakt. Duurde twee jaar geleden echt lang voordat ik binnen was. Ingang vorig jaar was chill!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2017 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb juist BTB veel te druk gevonden :( een van de redenen waarom ik al 2 jaar niet ben geweest. De eerste editie was wel vet :loving: die set van Coarsection waarvan ik zelf de CD's moest aanleveren omdat die gasten hun shit kapot hadden xd dus die TL mede dankzij mij :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2017 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Zie het niet zo somber in :)


Zo kennen we je weer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2017 14:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kingsnight aanwezig :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Noisecontrollers en Delete tegelijkertijd op de night. Hoe krijgen ze het voor elkaar :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 12:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 12:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die hebben ze ook met Paint in elkaar geflanst haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MBFH is natuurlijk een kleine organisatie en ik vind nou niet dat een timetable er grafisch enorm sterk uit moet zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
MBFH is natuurlijk een kleine organisatie en ik vind nou niet dat een timetable er grafisch enorm sterk uit moet zien.


Als het maar duidelijk is, niks mis mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 12:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Na 21:00 is voor mij eigenlijk alleen Regain nog interessant, da's wel een aanzienlijk groot minpuntje. Act of Rage om 13:00 al ga ik denk ik ook niet halen, helaas..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja het blijft een aparte line-up, Miss K8 en N-Vitral kan nog wel lache zijn (die langzame shit van hem op Qapital was dik) maar partyraiser en destructive tendensies blijf ik heel ver bij uit de buurt :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 12:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb voor Kingsnight in ieder geval weinig reden tot klagen. Lekker de hele avond op de main met een uitstapje naar Delete :) Nu maar hopen dat Noisecontrollers Human Enemy en The Spirit of Hardstyle in de eerste helft van z'n set draait
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 13:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gaat MC Renegade zichzelf in 2en splitsen donderdag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Omdat de rest van de groep gisteren besloten heeft liever hierheen te gaan dan naar Supersized, hier aanwezig :( Was zelf veel liever Supersized gegaan, helemaal met deze timetable.
Enige artiesten die ik echt vet vind hier zijn Malice vs Rooler, Regain en N-Vitral maar die laatste twee staan dus al tegelijk :')

Nou ja, genoeg bier drinken en het zal vast wel gezellig worden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 17:57 
 
Hardtraxx Elite

Zojuist besloten in een half dronke bui om kaartjes te halen voor Day. Samen met zn 5en lekker rampestampen. Malice en rooler is een must see, rest zie ik daar wel.

Enneh, netjes Tum, lekker hekzitten bij Malice.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Zojuist besloten in een half dronke bui om kaartjes te halen voor Day. Samen met zn 5en lekker rampestampen. Malice en rooler is een must see, rest zie ik daar wel.

Enneh, netjes Tum, lekker hekzitten bij Malice.


Maandag middag, dronken bui... alvast in de Kongsdag stemming aan het komen merk ik? :cool:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten