Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2016 10:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Fijne dag gehad. Vond het geluid bij psyko punkz dan wel echt perfect, kicks kwamen goed door!

Inderdaad, andere sets klonken dan ook weer nergens na qu geluid dan.
Volgens mij stond access ook verkeerd op de kaart of lag dat nou aan mij.
Voor de rest leuk feestje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2016 10:06 
 
Hardtraxxer

Ja was omgewisseld met de hardcore vgm

Oja dj blear is homo
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2016 10:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Genoten van verrassend genoeg Deetox, E-Force, en vooral phuture noize. Wat een bazenset (L). Heb in tijden niet zo genoten. Nu nog ff vaker boeken die man
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2016 10:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

CRAFT was een leuk feestje maar er zijn wel een paar punten die ik echt schandalig vond...

- geluid tijdmachine heel dramatisch. Is al genoeg benoemd hier.. Daardoor was er totaal geen sfeer

- acces stage in een dorpsfeest tentje. Dat sloeg ook helemaal nergens op vond ik. Is toch geen goede uitstraling van je event

- world of hardcore tent. Echt totaal geen aankleding. Zelfs niet eens een wand achter de dj. Alleen een kale lege tent.. Daarnaast zichtbaar steigerwerk. Echt amateuristisch

- Penoze stage zag er wel geinig uit. Lekker eigenwijze stijl. Geluid was hier redelijk. Niet slecht maar ook niet erg goed. E-force, Phuture Noize en B-front waren erg dik.

- die brug was rond een uur of 4 niet te doen. Zo druk

- reckless stage was best goed. Geluid was ook best goed naar mijn gevoel. Geweest tijdens Thera en Jason Payne. Vette set!

- de verschillende foodtrucks was echt leuk gedaan. Weer eens wat anders.

Tjah CRAFT.. Het was leuk maar als je oa q-dance feesten gewend ben kun je goed merken dat lose your mind nog veel te leren heeft op organisatorisch vlak ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2016 10:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik miste vooral een chill area, iedereen zat maar een beetje op de grond tegen containers, maar ze hadden toch net een stukje van het terrein er achter open gegooid en wat banken, etc neer gezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2016 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zag een filmpje van the Vision van de access stage... Daar laat je Atmozfears of Bass Modulators toch niet draaien, best schandalig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2016 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Top dag gehad. Weer een aantal hardtraxxers mogen ontmoeten, bekenden van het forum tegengekomen en de nodige biertjes mee gedronken. Voor mij de setjes van de dag:
- Promo z'n Files set die ik dan eindelijk mee mocht maken. Het geluid was niet best, het was loeiheet in die tent, maar het was het waard. Alle platen gehoord die ik wilde horen uit die tijd :D
- Activator z'n afsluitset op de OJK. Heerlijk die early, amper breaks en vol aan door knallen. Afsluiten met Spy-Kore - Pupils.. manman wat vet.
-Delete en Main Concern, lekker veel MC spul aangevuld met o.a. Environment remix, Genocide, Munkyshit, Vazard - Seeker of Fire (L), High Voltage - Bombz Away, Formula 2012, Sound of Victory etc. Tof dat MC even Infected erop gooiden :thumbup: Erg dikke sfeer midden vooraan.

Verdere mooie momenten op de dag: Psyko Punkz die B-Front - Neophobia draait op de TM, G-Shock Demons remix bij Promo, X2X remix en The Prophecy bij Deepack, een maat van me die aan me vraagt of ze ooit de originele Main Concern - Ultimate Reality nog gaan draaien en 10 seconde later komt 'ie er gelijk in. En 's middags lekker in het zonnetje staan bij de Tijdmachine met een biertje. :loving: Oja en Zany z'n set op de OJK in het algemeen!

Enkele mindere dingen: de brug, Zatox in het algemeen (nooit meer boeken deze vent), Josh en Wesz die uit het niets bij Deepack het podium op kwamen en 2009 plaatjes gingen draaien op de fucking OJK stage. Blijf lekker bij de Tijdmachine staan ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2016 12:00 
 
Hardtraxx Addict

Wat ik wel mooi vond is dat er erg lang mensen bij plllek(ofzo) naar de tijdmachine hebben staan kijken. Gewoon met hun kind op de nek enzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2016 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TimoGhijsens schreef:
Oja dj blear is homo
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2016 13:19 
 
Hardtraxx Veteran

Precies op het goede moment tijdens Geck-O binnenstappen, voor het eerst Soul Train live gehoord, genieten :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2016 13:36 
 
Hardtraxxer

Basshunterzz schreef:
Precies op het goede moment tijdens Geck-O binnenstappen, voor het eerst Soul Train live gehoord, genieten :love:

Precies het goede moment was het begin. Dikste set van de dag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2016 13:37 
 
Hardtraxxer

Leuk feest gehad, organisatorisch erg zwak. Dat ik soms wat langer moet wachten vind ik niet erg, zeker gezien de prijs. Maar het geluid moet gewoon goed zijn. Daarnaast vond ik het terrein chaotisch en de aankleding muv tijdmachine matig. Als ik geen uren zou hoeven te reizen voor dit feest zou ik de jonge organisatie volgend jaar nog wel een nieuwe kans willen geven, maar dat gaat omwille van die reistijd niet gebeuren. Zodoende eerste en (voorlopig) laatste keer CRAFT. In september ben ik er echter zeker bij in het Klokgebouw, hopelijk kan de organisatie de geluidsmensen die werkzaam zijn voor b2s/mojo in de arm nemen. Dan wordt De Tijdmachine ongetwijfeld een topfeest.

Set van de dag op naam van Phuture Noize. Daarnaast genoten van o.a. Psyko Punkz, N-Vitral, Delete & Main Concern en Wildstylez.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2016 13:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TimoGhijsens schreef:
Ja was omgewisseld met de hardcore vgm

Oja dj blear is homo


:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2016 13:44 
 
Hardtraxxer

Heerlijke dag gehad. Geluid op de Tijdmachine was bij Zatox echt dramatisch, ik stond letterlijk vooraan en kon gewoon nog normaal praten met mensen. Later heel veel genoten van de Tijdmachine op de picknickbankjes, waar het geluid dan wel weer goed was :lol:.

Toiletten waren wel echt vrij druk (de dixies dan), moest meestal minstens 10 minuten wachten voordat ik erin kon.

Da Tweekaz was zoals gewoonlijk weer één groot feest, helaas stond ik net te ver om een van hun specials te vangen.

De WOH tent was echt warm, en dat was pas bij de Endymion millenium set (welke trouwens ook echt lekker was). Kon je nagaan hoe erg het was tijdens Dr. Peacock & Marcus Decks, daar kon je nauwelijks de tent inkomen überhaupt.

Voor de rest nog heerlijk lopen raggen bij Jason Payne & Thera, Delete & Main Concern, en The One Who Knocks. Geluid was alleen niet echt van goeie kwaliteit, de jantjes hé wat was dat schel.

Het plan was om af te sluiten bij Dr. Peacock & Marcus Decks, maar de tent was (zoals verwacht) echt veel te vol. Toen maar beetje Wildstylez gekeken vanaf de picknickbankjes en de laatste muntjes opgemaakt, om vervolgens om 5 voor 11 de verkeerde pont te kiezen :thumbdown:.

Eten was best lekker, patat was vrij zout maar prima naar binnen te werken. Die fruitsalades waren ook prima te vertoeven.

Al met al wel een geslaagd feest, al is er qua geluid nog veel te verbeteren.

Edit:
Ik lees ineens over een grote vechtpartij op de Reckless tijdens Jason Payne & Thera. Iemand die meer weet over wat hier was gebeurd? Had er helemaal niks van meegekregen en vond het na deze set (toen het wat rustiger werd en ik een stuk meer naar voren kon) juist wel een leuke sfeer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2016 14:05 
 
Hardtraxx Veteran

wel schrijnend om te zien dat toen Adaro moest draaien de penoze aardig leeg stroomde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2016 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hulde voor Main Concern & Delete voor het draaien van Environment remix, Formula en Bombs Away! :woot: Maximaal lopen snoeien toen, voor de rest was de set ook erg vet met oa Ultimate Reality, Dark Universe, Time Has Come, Thug Cookies, Genocide en Psychological Warfare. Thera & JP vond ik maar matig, imo was het volgens mij meer JP die platen koos dan Thera, wel hulde voor Can't Remember en Starfleet! :thumbsup:

Voor derest van de dag bij De Tijdmachine doorgebracht, niet erg veel van het slechte geluid meegemaakt. Setjes van PP, Frontliner en Wildstylez waren erg fijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2016 14:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zeer goed vermaakt. genoeg leuke setjes gehoord en nog steeds hulde voor deze fraaie lineup.

Binnenkomst was wel een drama. Lange rijen en het fouilleren duurde veel te lang.

Wat betreft de aankleding heb ik wel enkele aanmerkingen. Sowieso was het ontbreken van de lasers op zowel de tijdmachine en de Penoze een grote domper. Geeft altijd een groot showgehalte mee en kan eigenlijk niet ontbreken bij een feest van deze proporties.

Geluid was bij veel stages matig. Stond vrij zacht en er is ook flink ingehouden met de lage tonen. (muv ojk dat was dat lekker :drool:) Sowieso hulde voor de ojk area. weinig momenten dat je nog de kans krijgt om die heerlijke oude klappers te horen. Als ik geen rekening had gehouden met de groep had ik 80% van de dag op de ojk vertoeft. :thumbsup:

Voor de rest gewoon hulde voor dit feest en de leuke jonge organisatie. Bovenstaande puntjes zijn enkel dingen ter verbetering voor een volgende editie :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2016 15:00 
 
Hardtraxxer

Indyy schreef:
Hulde voor Main Concern & Delete voor het draaien van Thug Cookies


Uhh deze heb niet gehoord. Zat er de hele tijd op te wachten? Aan het begin gedraaid misschien
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2016 15:03 
 
Hardtraxx Veteran

johnnie schreef:
Indyy schreef:
Hulde voor Main Concern & Delete voor het draaien van Thug Cookies


Uhh deze heb niet gehoord. Zat er de hele tijd op te wachten? Aan het begin gedraaid misschien


1ste of 2e track volgens mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2016 15:30 
 
Hardtraxx Veteran

Nog een applausje voor die ontzettend droevige figuren die tijdens een flinke vechtpartij in de Reckless bij de bar (tegen het einde van JP en Thera) een meisje wat al op de grond lag nog een aantal trappen te geven. Hele stoere jongens, wat zullen die ouders trots zijn! :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2016 15:31 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hele dag bij de tijdmachine gestaan en op zich top vermaakt door de goeie muziek en gezelligheid, je moest alleen wel echt zorgen dat je binnen een aantal meter van de stage stond, iets verder naar achter en je kon gewoon rustig met elkaar praten.

Josh & Wesz vond ik zoals altijd weer supervet, A Feeling Remix, I Just Can't Stop en Last of the Mohicans :love: Verder draaide iedere dj eigenlijk wel wat verrassende plaatjes, zoals Time bij Frontliner, The Moon bij Wildstylez en ook Noisecontrollers die zeker niet alleen de hitjes draaide. Zany die opende met Followers was helemaal goud.

Baalde in eerste instantie wel dat ik Zatox moest missen (volgens mij wel een uur in de rij gestaan ofzo), maar hoorde achteraf dat het een aanfluiting was, dus dan kan ik er mee leven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2016 15:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vond het toch wat tegenvallen. Geluid was overal matig, die brug was echt kut.
E-Force en Phuture Noize draaide wel een heel dikke live set.
Ook sinds lange tijd nog eens een dikke anabole vechtpartij gezien bij de raw.
Werd ook nog een onschuldige jongen die toevallig vlakbij stond serieus op zen smoel getimmerd.
Amsterdam zeker?

Fatality vorige week was 10x leuker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2016 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk feest gehad. Wc's waren ronduit kut en heb ook zeker een half uur moeten wachten voordat we binnen waren. Daarentegen waren de muntjes en lockers wel goed geregeld en kon ik hier vrijwel meteen door.

Voornamelijk de dag bij Access doorgebracht, met uitstapjes naar Future voor Noiseshock & Cyber en naar Penoze voor Phuture Noize.
Sfeer in de Access was echt goed aanwezig, de hele tent van voor naar achteren ging constant los. Maar ehh Lose Your Mind, wat vonden jullie nou eigenlijk zelf van deze "stage"? Het leek wel een grote locker tent met een camping tafeltje voorin en wat mixers er op. Maar goed ondanks dat het de zieligste stage was die ik ooit mee heb mogen maken, maakte de sfeer dit gelukkig wel goed.

Phuture Noize was echt heerlijk! Eindelijk The Paradox live mogen horen. Cyber stond ten eerste totaal niet op zijn plek bij de talent stage, want dat is hij toch wel meer dan voorbij, maar het 2e deel van zijn set viel helaas wel tegen met hitjes als lose my mind en just as easy.

Afgesloten bij Prefix en Density wat ook weer een heerlijke set was, balen dat ik het laatste kwartiertje moest missen ivm vervoer naar huis.

Al met al een prima dag gehad, al helemaal als je bedenkt dat het bijna geen fluit kost. Maar die Access tent was qua aankleding(niet dat die er was) echt respectloos naar de artiesten die er op moesten treden en de fans die ze daarbij kwamen bekijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2016 15:39 
 
Hardtraxx Veteran

Die brug, dat kon echt niet hoor. Rond een uurtje of 2 was dat ding zo gammel als wat. Hij stortte nog net niet in. Later maar een heftruk eronder gezet. Snap niet dat je als Brandweer zijnde dit kan goedkeuren.

Oh en Wildstylez :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2016 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1e x Craft en gezien de lage ticketprijs kan ik dit feest wel een mooie voldoende geven :D

Pluspunten:

- line-up: gewoon een geweldige set dj's bij elkaar :thumbsup:
- locatie: erg sfeervol zo dat haventerrein in de grote stad :D
- eten: erg gevarieerd en lekker voor een redelijke festivalprijs
- Wildstylez afsluiten, zalig setje :love: laastste 2 platen net als Defqon 2010 :bomb:

Verbeterpunten:

- Geluid: Tijdmachine echt onvoldoende, daardoor een mindere sfeer. Tip voor LYM: draai het podium om richting het IJ zodat het geluid niet richting woonwijk gaat
- Afwerking Tijdmachine: oke het is low budget maar kan er geen zwart doek onder het Tijdmachine podium vastgemaakt worden? Nu kon je er gewoon onderdoor kijken xd Daardoor kwam t podium goedkoop over.
- Afwerking Access: om 17u kwam de organisatie nog met zwart doek op de proppen om de steigers en de 'draaitafel' af te dekken... :huh: dit moet gewoon klaar zijn voor t feest begint. Verder was deze redelijk grote stage wel erg karig (lees niet) ingericht :/
- WC's: voortaan plaskruizen gebruiken en niet die gare goten waardoor je t gespetter van je buurman tegen je aankrijgt :sick:
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten