Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2016 10:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb me heerlijk vermaakt bij de tijdmachine en access ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2016 10:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zeer jammer van het geluid op DTM. Op deze manier is het vrijwel onmogelijk om lekker in een (hardstyle) feestje te raken. Meter of 20/30 vanaf de picknicktafels kwam het op de een of andere manier nog harder over dan redelijk vooraan in het midden, maarja daar stond voornamelijk iedereen op iets/niets te kauwen. Sowieso heb ik nog nooit zo'n tamme Tijdmachine (stage) meegemaakt.

ShatterDJ schreef:
Tot mijn verrassing zag ik op de schermen bij De Tijdmachine dat de jaartallen 2005-2011 weer waren teruggeschroefd naar 2004-2010. Ik had dus de goeie hoop dat LYM de dj's ook had aangegeven dat ze minder/geen 2011/2012/2013 platen meer moesten gaan draaien, maar helaas was dit niet zo...

Volgens mij hebben ze al een keer (paar edities terug) aangegeven dat ze dit vanuit LYM niet kunnen/willen eisen. Des te vervelender is het wel dat artiesten zich er zelf niet aan (willen) houden.

Citaat:
Ook een langer lopend probleem bij classic stages zijn de voorspelbare setjes met (bijna) alleen maar eigen platen van de dj. Ik blijf het gewoon jammer vinden dat zoveel goeie platen gewoon niet meer gedraaid worden en dat setjes gewoon voorspelbaar worden.

Eens. Acts als bijvoorbeeld Noisecontrollers, Psyko Punkz, J&W & DBSTF vond ik destijds altijd interessante namen. Nu draaien ze iedere classic set met zoveel overlap dat het muzikaal gezien nauwelijks nog interessant is om er naartoe te gaan. Als er dan ook nog eens bijna geen sfeer/geluid op een stage zit is het w.m.b. helemaal niet meer aantrekkelijk om er een hele dag te gaan staan.

Fouilleren ging weer aardig traag. Mocht het volgend jaar nog een groter festival worden dan wellicht twee ingangen? Volgens mij kwamen er aardig wat mensen met bussen aan? Die grote groepen in 1x gaven veel te veel druk op die smalle ruimte.

1x geprobeerd naar een WC te gaan bij DTM achterin en dat heb ik de rest van de dag maar uit m'n hoofd gelaten. Wilde voor de traditionele grote boodschap gaan maar voor elke dichte WC stonden 4 mensen te wachten. Vervolgens maar gaan plassen en toen vond m'n brabobuurman het leuk om voor plasfontein te gaan spelen. Stonden op een gegeven moment ook mensen midden op t terrein te zeiken. Dat lijkt mij een slecht teken.

Ruimte en de barren op DTM waren wel goed geregeld maar ik vraag mij af of het de bedoeling was dat er zo weinig mensen stonden aldaar. Op een gegeven moment kon je vanaf het midden de barren zien.

Met dit soort platen bewegen we onderhand wel richting een vrij oninteressant tijdperk:

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2016 10:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Zeer jammer van het geluid op DTM. Op deze manier is het vrijwel onmogelijk om lekker in een (hardstyle) feestje te raken.


Ze hebben dus niks gedaan met je facebook oproep ? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2016 10:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nee inderdaad! Ik dacht ik help de mensen van het geluid even een handje, wie weet is het ze ontgaan, maar het mocht niet baten. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2016 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blear schreef:
TimoGhijsens schreef:
Ja was omgewisseld met de hardcore vgm

Oja dj blear is homo


:loving:

Huh wacht wat wat wat was jij er ook Blea'h?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2016 11:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Huh wacht wat wat wat was jij er ook Blea'h?

/insert sexyblear.gif



Over geluid gesproken, die opstelling van de boxen bij de OJK ook. :lol: Stonden linksvoor 5 geluidsboxen op een rijtje tegen elkaar aan, achter elkaar. Stonden alleen maar tegen elkaar te blazen op de voorste na. Denk ze gewoon zo geplant zijn door de leverancier en dat er daarna niet meer naar omgekeken is xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2016 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb een hele toffe dag gehad. Erg genoten van Sound Rush, AVIO live, Endymion (op de W.O.H.), Phuture Noize live, Delete vs. Main Concern, B-Front en Wildstylez. Muzikaal gezien was het een topdag.

Organisatorisch liet het inderdaad wel wat te wensen over. De lange rijen voor de ingang hadden wellicht te maken met hoe goed er gefouilleerd werd. Een aantal rijen gingen namelijk erg traag daardoor. Munten halen ging daarentegen wel vrij snel, wat wel fijn was. Toiletten inderdaad vrij druk maar had daar enkel last van als ik op mensen stond te wachten. Die pisbakken vielen gelukkig wel mee. De brug vond ik zelf wel meevallen (misschien omdat ik er pas over ging rond kwart voor 7). Het verbaasde me wel hoeveel mensen er bij de main stonden. De chaos voor de lockers was wel erg naar maar gezien de beschikbare ruimte was daar gewoon niks aan te doen denk ik. Geluid was voor mijn gevoel ook gewoon prima meestal aangezien ik altijd redelijk vooraan sta.

Bij mij wegen de kritiekpunten absoluut niet op tegen de muzikale plyspunten en de gezelligheid. Volgend jaar geef ik het dus gewoon weer een nieuwe kans, hopelijk op een locatie die wel iets meer toelaat zodat ik helemaal geen kritiekpuntjes meer heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2016 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
TSFH schreef:
Helicaze schreef:
Na B-Front ben ik nog naar Prefix & Density gegaan. Hier stond ik echt helemaal vooraan te genieten met een paar andere fans. Meters kippenvel bij Feel It. Die stage was inderdaad wel een tegenvaller. De Dj booth stond ook echt 10 meter verder denk ik. Dan heb je toch nauwelijks interactie met je publiek...


Hee, dan heb ik je misschien gezien. Misschien dat je wel naast me stond. Ik was met een gast met een frequencerz cap en 'heb je nog gehakt shirt'. Had zelf een Noisecontrollers shirt aan. Wij stonden ook vooraan namelijk.

Die kerel met zijn Frequencerz pet heb ik wel gezien, jou niet denk ik. :P Ik stond iets meer links. Vlak naast een random dude met een Qontinent petje, die constant op de MC aan het roepen was en op het hek ging zitten. Ik was daar met 2 blonde dames. Die stonden achter mij, misschien viel dat op haha.


Ja dan stond ik volgens mij naast jou bijna. :P
Ik liet op een gegeven moment m'n zonnebril over het hek vallen haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2016 12:29 
 

Bouke schreef:



Over geluid gesproken, die opstelling van de boxen bij de OJK ook. :lol: Stonden linksvoor 5 geluidsboxen op een rijtje tegen elkaar aan, achter elkaar. Stonden alleen maar tegen elkaar te blazen op de voorste na. Denk ze gewoon zo geplant zijn door de leverancier en dat er daarna niet meer naar ongekeken is xd


Geluidsboxen worden wel eens vaker direct achter elkaar gezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2016 13:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Geluidsboxen worden wel eens vaker direct achter elkaar gezet.

Met wat afstand ertussen of met de voorkanten tegen elkaar aan wel, deze opstelling heb ik volgens mij nog niet eerder gezien. Kan me niet voorstellen dat het goed of efficiënt is voor de uitkomst, maar correct me if I'm wrong :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2016 14:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bouke schreef:
stefaneke schreef:
Geluidsboxen worden wel eens vaker direct achter elkaar gezet.

Met wat afstand ertussen of met de voorkanten tegen elkaar aan wel, deze opstelling heb ik volgens mij nog niet eerder gezien. Kan me niet voorstellen dat het goed of efficiënt is voor de uitkomst, maar correct me if I'm wrong :P

Ik vond het er ook uitzien alsof ze er klakkeloos waren neergeflikkerd, maar die bass was fantastisch (zeker bij DHHD en Deepack toen ik er recht voor stond). Wat dat betreft heb ik geen klachten dus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2016 15:11 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Overigens nog even een speciale vermelding voor Zany, wat een heerlijke set was dat! Followers, Psychedelic Trip, Fusion of Sound, Vision, Razr, Symphonic Feedback, Animated Audio, Delomelancum, Wilde Gullie Bass, Thugs NC Remix (of was dat NC zelf?), Our Power, Midnight etc :love: Misschien was dat ook wel een betere afsluiter geweest dan Wildstylez, maar goed dat was ook vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2016 16:26 
 
Hardtraxx Veteran

Thugz remix draaide NC zelf wel iig :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2016 16:36 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Gaat Wildstylez ook weer Clubbin draaien?


Gedraaid :P :love:

Hele dag Tijdmachine gestaan! Muzikaal vond ik het geweldig, uitschieters Noisecontrollers (echt alle vette platen gehoord :drool: +++++jes voor The Space We Created :love:) Wildstylez wat een heerlijke afsluiter.

Tsja, het geluid liet inderdaad erg ten wensen over, later helemaal vooraan gestaan vanaf NC toen was het voor mij beter. Jammer :cry:

Op naar 17 september in Eindhoven!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2016 16:57 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Thugz remix draaide NC zelf wel iig :loving:

Ah dan zal het wel alleen bij NC zijn geweest, blijft geweldig :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2016 19:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Blear schreef:
TimoGhijsens schreef:
Ja was omgewisseld met de hardcore vgm

Oja dj blear is homo


:loving:

Huh wacht wat wat wat was jij er ook Blea'h?


Eh nee? Wie ben jij? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2016 19:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Criticaster schreef:
Gedraaid :P :love:

Blijft lekker. :thumbup:

Hulde trouwens ook voor Psyko Punkz. Die vent staat nu dus gewoon 60 minuten lang te mixen, MC-en, rappen én los te gaan. Oh en hij had ook nog even z'n 9-jarige neefje meegenomen om hem even te laten zien wat z'n werk inhield. Wat een top vent :lol:

@ LYM: Waarom trouwens die enorm smalle doorgang bij de toiletten (DTM?). Je kon er met 3/4 mensen max doorheen en dat terwijl man & vrouw door dezelfde ingang moest. Je kunt toch gewoon 2 hekken weglaten dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2016 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oja, ik was het al bijna vergeten. Is er hier nog iemand die deze legende is tegengekomen? xd

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2016 21:09 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Hulde trouwens ook voor Psyko Punkz. Die vent staat nu dus gewoon 60 minuten lang te mixen, MC-en, rappen én los te gaan. Oh en hij had ook nog even z'n 9-jarige neefje meegenomen om hem even te laten zien wat z'n werk inhield. Wat een top vent :lol:

Ik zag toevallig net de vlog van hem erover:



Hoorde al wat gepraat over de next generation toen ik even rustte bij de picknick bankjes erachter en had geen idee waar ze het over hadden, nu snap ik dus waarover haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2016 22:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Oja, ik was het al bijna vergeten. Is er hier nog iemand die deze legende is tegengekomen? xd


Op Decibel vorig jaar wel. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2016 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gezellige dag gehad! De meeste negatieve dingen zijn hier al 35x benoemd dus dat ga ik niet nog een keer doen. Moet zeggen dat ik niet echt last heb gehad van het geluid bij De Tijdmachine behalve dat het soms aardig zacht stond. Kan ook komen doordat ik voornamelijk vooraan heb gestaan. Als er volgend jaar een goede line-up is ben ik waarschijnlijk wel weer aanwezig.

++ Limoen in de Desperados.
+ Vriendelijk personeel.
+ Lachgas
+ Sets van Delete & Main Concern, Wildstylez en AVIO Live
+ Redelijk veel aanbod in eten.

- Dure muntjes (€2,85)
- Als je bij de World of Hardcore wat drinken wou halen was je minimaal 20 minuten bezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2016 22:45 
 
Hardtraxxer

Helicaze schreef:
Oja, ik was het al bijna vergeten. Is er hier nog iemand die deze legende is tegengekomen? xd


Ik ben hem toen op dat feest (mysteryland 2011) tegengekomen vlakbij de wc's en ff met hem staan praten, hij vertelde me toen oa dat hij super hard ging, wat ook wel te merken was. Ging helemaal stuk toen ik hem later op youtube zag. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2016 23:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zatox was weer zaaddodend zeg :sick: toen ik dave revan zag staan wist ik niet hoe snel ik naar de acces moest :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2016 02:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Bla bla kerel op mysteryland

Jezus wat sneu dat dit er weer bij moet worden gehaald. Alsof iedereen hier die wel eens drugs heeft gebruikt niet ooit eens te ver is gegaan :/
Blear schreef:

Eh nee? Wie ben jij? :/

Ja ik ben dus te herkennen aan mn rechterarm.. zit wat zwarte inkt op enzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2016 05:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joh, wat is hier sneu aan? Ik zeg toch niets negatief over deze jongeman. Sterker nog, het leek mij echt een toffe gozer. En ik denk dat half Nederland dit filmpje wel kent. Het was gewoon gek dat ik hem meteen herkende na 5 jaar. :P Zoiets filmen en uploaden is wel kut natuurlijk.
Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten