Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2016 19:48 
 
Hardtraxx Veteran

Ga onverwacht heen met me vriendin, en we zijn verbonden aan ov. alleen nu zie ik dat de eerste trein (moet richting het oosten, Enschede) 6:15 rijdt, heeft iemand alternatieven, om in ieder geval in Utrecht te komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2016 20:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat valt toch wel mee? Feest duur tot 5, voordat je op het station bent is het waarschijnlijk al sowieso half 6.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2016 20:52 
 
Hardtraxx Veteran

FIFO schreef:
Dat valt toch wel mee? Feest duur tot 5, voordat je op het station bent is het waarschijnlijk al sowieso half 6.

Maar de trein neemt ons mee naar Leerdam en met een onmeunige omweg naar utrecht. Ik zou pas kwart voor 10 thuis zijn volgens 9292....
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2016 05:32 
 
Hardtraxx Veteran

Was weer een gezellig feestje, niet te druk (gelukkig) en ondanks naar mijn mening een redelijk jong publiek een goed gezellig sfeertje.

Set van Delete was weer om je vingers bij af te likken.
En de eerste keer rebelion mee maken was ook erg vet, zat ook lekker hoog tempo in en die kicks live zijn gewoon fijn.
Hadden alleen beter misschien na requiem geplaatst kunnen worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2016 04:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Was weer een gezellig feestje, niet te druk (gelukkig) en ondanks naar mijn mening een redelijk jong publiek een goed gezellig sfeertje.

Set van Delete was weer om je vingers bij af te likken.
En de eerste keer rebelion mee maken was ook erg vet, zat ook lekker hoog tempo in en die kicks live zijn gewoon fijn.
Hadden alleen beter misschien na requiem geplaatst kunnen worden.

hoog tempo als in 160 bpm als 2de act?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2016 09:49 
 
Hardtraxx Veteran

Distinctive schreef:
RTM93 schreef:
Was weer een gezellig feestje, niet te druk (gelukkig) en ondanks naar mijn mening een redelijk jong publiek een goed gezellig sfeertje.

Set van Delete was weer om je vingers bij af te likken.
En de eerste keer rebelion mee maken was ook erg vet, zat ook lekker hoog tempo in en die kicks live zijn gewoon fijn.
Hadden alleen beter misschien na requiem geplaatst kunnen worden.

hoog tempo als in 160 bpm als 2de act?

Mix technisch. Mixte snel door. Opende met rockstar van Frequencerz. Origineel. Gewoon 155 bpm. Einde was wel 158-160 maar viel reuze mee.
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten