Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 27  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2016 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Misschien is het mogelijk als het iets in deze trend gecommuniceerd wordt:

Noisecontrollers (vs Williams Syndrome)
E-Force (vs Beat Providers)
Tuneboy (vs Hardstyle Masterz / The Kgb's etc.)
Brennan Heart (vs Blademasterz)

Dan heb je in ieder geval je grote naam, maar ook de naam waar de 'liefhebbers' op af komen. Natuurlijk wel aangevuld met andere grote publiekstrekkers als Wildstylez o.i.d.

Deze man denkt goed na :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2016 15:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Zou ook met The R3bels kunnen. Als die gast van The R3belz niet meer voor publiek wil draaien kun je ook die andere vent nog vragen.

Voor mij part tieft iemand alle R3bels platen in een uur durende premix. Die platen in het klokgebouw. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2016 16:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
wootum schreef:
Zou ook met The R3bels kunnen. Als die gast van The R3belz niet meer voor publiek wil draaien kun je ook die andere vent nog vragen.

Voor mij part tieft iemand alle R3bels platen in een uur durende premix. Die platen in het klokgebouw. :yes:


Nou inderdaad.
Het zou toch doodzonde zijn omdat deze beste man respectievelijk nooit meer wil draaien, wij z'n platen ook nooit meer te horen krijgen. Prachtige platen met gevoel + het harde randje. :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2016 17:24 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
wootum schreef:
Zou ook met The R3bels kunnen. Als die gast van The R3belz niet meer voor publiek wil draaien kun je ook die andere vent nog vragen.

Voor mij part tieft iemand alle R3bels platen in een uur durende premix. Die platen in het klokgebouw. :yes:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2016 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Quellas schreef:
respectievelijk

Gebruik dat woord gewoon niet als je niet weet in wat voor context het gebruikt moet worden please xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2016 19:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kunnen jullie niet regelen dat jullie residents, Ryfle en Distractor, een R3bels-tribute draaien? :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2016 20:00 
 
Organisator
Avatar gebruiker

PvO Hardstyle schreef:
Het is denk ik inderdaad zo dat het aantal mensen dat zich goed verdiept in hardstyle (line-ups, kwaliteit van tracks) aardig overschat wordt. De meeste mensen die feesten bezoeken, zullen wij (kenners) waarschijnlijk beschouwen als leek, wat weer alles te maken heeft met de groeiende populariteit van hardstyle in het algemeen.


True that.

Pommer schreef:
Misschien is het mogelijk als het iets in deze trend gecommuniceerd wordt:

Noisecontrollers (vs Williams Syndrome)
E-Force (vs Beat Providers)
Tuneboy (vs Hardstyle Masterz / The Kgb's etc.)
Brennan Heart (vs Blademasterz)

Dan heb je in ieder geval je grote naam, maar ook de naam waar de 'liefhebbers' op af komen. Natuurlijk wel aangevuld met andere grote publiekstrekkers als Wildstylez o.i.d.


Zou kunnen, maar heeft in onze ogen 0,0 meerwaarde. Uiteindelijk betalen wij ook gages voor de 'bekendste naam' van deze artiest en zullen wij daardoor nooit voor andere projectnamen op de poster gaan. Het spreekt simpelweg het overgrote deel van het publiek niet aan.

Nogmaals, deze insteek zou meer bij een evenement wat zich richt op de liefhebber passen en helaas voor vele is De Tijdmachine dat niet meer. Zo eerlijk moeten wij ook wel weer zijn.

Vandaag hebben wij ook besloten om de derde zaal gelijkwaardig aan de grote zaal te maken en twee De Tijdmachine en één Ouwe Jongens Krentenbrood zaal te programmeren. Zo hopen we op iets meer spreiding over het gebouw te krijgen en zal de drukte op 1 plek mee gaan vallen.

Vincent_ schreef:
Kunnen jullie niet regelen dat jullie residents, Ryfle en Distractor, een R3bels-tribute draaien?


Stuur ze een berichtje met verzoekjes, daar wordt altijd wel iets meegedaan. :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2016 20:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lose Your Mind schreef:
Vincent_ schreef:
Kunnen jullie niet regelen dat jullie residents, Ryfle en Distractor, een R3bels-tribute draaien?


Stuur ze een berichtje met verzoekjes, daar wordt altijd wel iets meegedaan. :-)


Dit zou alleen werken als ze ook op een passend tijdstip zouden mogen draaien, anders krijg je bv al om 22:30 Pattern 1
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2016 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Want The R3bels hebben geen euforische platen? 22:30 is een prima tijdstip om Shine of Keep The Rhythm te draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2016 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lose Your Mind schreef:
PvO Hardstyle schreef:
Het is denk ik inderdaad zo dat het aantal mensen dat zich goed verdiept in hardstyle (line-ups, kwaliteit van tracks) aardig overschat wordt. De meeste mensen die feesten bezoeken, zullen wij (kenners) waarschijnlijk beschouwen als leek, wat weer alles te maken heeft met de groeiende populariteit van hardstyle in het algemeen.


True that.

Pommer schreef:
Misschien is het mogelijk als het iets in deze trend gecommuniceerd wordt:

Noisecontrollers (vs Williams Syndrome)
E-Force (vs Beat Providers)
Tuneboy (vs Hardstyle Masterz / The Kgb's etc.)
Brennan Heart (vs Blademasterz)

Dan heb je in ieder geval je grote naam, maar ook de naam waar de 'liefhebbers' op af komen. Natuurlijk wel aangevuld met andere grote publiekstrekkers als Wildstylez o.i.d.


Citaat:
Zou kunnen, maar heeft in onze ogen 0,0 meerwaarde. Uiteindelijk betalen wij ook gages voor de 'bekendste naam' van deze artiest en zullen wij daardoor nooit voor andere projectnamen op de poster gaan. Het spreekt simpelweg het overgrote deel van het publiek niet aan.

Nogmaals, deze insteek zou meer bij een evenement wat zich richt op de liefhebber passen en helaas voor vele is De Tijdmachine dat niet meer. Zo eerlijk moeten wij ook wel weer zijn.

Vandaag hebben wij ook besloten om de derde zaal gelijkwaardig aan de grote zaal te maken en twee De Tijdmachine en één Ouwe Jongens Krentenbrood zaal te programmeren. Zo hopen we op iets meer spreiding over het gebouw te krijgen en zal de drukte op 1 plek mee gaan vallen.


Zonde dat jullie je meer op het mainstream/commerciële gaan focussen en niet meer op de echte liefhebber. Op deze manier ook mensen die helemaal niks van deze periode afweten en dat komt niet ten goede voor de sfeer in mijn ogen.
We moeten dus ook elke editie dezelfde line-up verwachten? Dan wordt het feest zo meteen ook niet interessant meer, want wat ik uit jullie berichtgeving moet opmaken is dat jullie namen, zoals Williams Syndrome of The KGB's dus helemaal geen kans geven? Ik denk dat menig man deze namen wel kent hoor. Tuurlijk snap ik ook wel dat grote namen het meest aantrekkelijk is, maar een aantal kleinere namen kan toch geen kwaad?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2016 23:50 
 

Williams Syndrome, SMD, Killer Clown... The KGB's....

Dit zijn producer aliassen, geen DJ aliassen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2016 23:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het gaat mij niet om de naam, maar om de muziek die gedraaid wordt.
Je kan in een zaal 2/3 wat mij betreft ook een amateur dj neerzetten die een Green Force & BLQ Records set neer zet, en dan heb je hoogstwaarschijnlijk ook veel interessanter mixwerk dan wanneer je Technoboy of Tuneboy neerzet. En kost je nagenoeg niets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2016 00:01 
 
Hardtraxxer

Delt-A schreef:
Het gaat mij niet om de naam, maar om de muziek die gedraaid wordt.
Je kan in een zaal 2/3 wat mij betreft ook een amateur dj neerzetten die een Green Force & BLQ Records set neer zet, en dan heb je hoogstwaarschijnlijk ook veel interessanter mixwerk dan wanneer je Technoboy of Tuneboy neerzet. En kost je nagenoeg niets.


Trekt helaas geen mensen, gaat 'm dus niet worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2016 00:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben dat weekend al op werkweekend (lees: zuipweekend) met de drumband. Niet aanwezig dus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2016 00:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ JellyBean schreef:
Delt-A schreef:
Het gaat mij niet om de naam, maar om de muziek die gedraaid wordt.
Je kan in een zaal 2/3 wat mij betreft ook een amateur dj neerzetten die een Green Force & BLQ Records set neer zet, en dan heb je hoogstwaarschijnlijk ook veel interessanter mixwerk dan wanneer je Technoboy of Tuneboy neerzet. En kost je nagenoeg niets.


Trekt helaas geen mensen, gaat 'm dus niet worden.


Daarom zaal 2 of 3.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2016 00:22 
 
Hardtraxxer

Delt-A schreef:
DJ JellyBean schreef:
Delt-A schreef:
Het gaat mij niet om de naam, maar om de muziek die gedraaid wordt.
Je kan in een zaal 2/3 wat mij betreft ook een amateur dj neerzetten die een Green Force & BLQ Records set neer zet, en dan heb je hoogstwaarschijnlijk ook veel interessanter mixwerk dan wanneer je Technoboy of Tuneboy neerzet. En kost je nagenoeg niets.


Trekt helaas geen mensen, gaat 'm dus niet worden.


Daarom zaal 2 of 3.


Dan nog steeds niet denk ik. Zou wel tof zijn natuurlijk, misschien leuk om een contest houden LYM?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2016 00:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lose Your Mind schreef:
Zou kunnen, maar heeft in onze ogen 0,0 meerwaarde. Uiteindelijk betalen wij ook gages voor de 'bekendste naam' van deze artiest en zullen wij daardoor nooit voor andere projectnamen op de poster gaan. Het spreekt simpelweg het overgrote deel van het publiek niet aan.

Hoewel ik het niet helemaal eens ben met jullie visie, waardeer ik jullie openheid ontzettend, dus, LYM, blijf vooral open en eerlijk! De "Dagjesmensen" (zoals wij ze liefkozend noemen) Merken hier niks negatiefs aan, maar wij hebben hier wel goede informatie aan. Goeie zaak!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2016 00:52 
 
Organisator
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Zonde dat jullie je meer op het mainstream/commerciële gaan focussen en niet meer op de echte liefhebber. Op deze manier ook mensen die helemaal niks van deze periode afweten en dat komt niet ten goede voor de sfeer in mijn ogen.

We moeten dus ook elke editie dezelfde line-up verwachten? Dan wordt het feest zo meteen ook niet interessant meer, want wat ik uit jullie berichtgeving moet opmaken is dat jullie namen, zoals Williams Syndrome of The KGB's dus helemaal geen kans geven? Ik denk dat menig man deze namen wel kent hoor. Tuurlijk snap ik ook wel dat grote namen het meest aantrekkelijk is, maar een aantal kleinere namen kan toch geen kwaad?


Zoals hierboven al aangegeven willen wij daarover ook open en eerlijk zijn en of dit uiteindelijk de juiste richting zal zijn zal de toekomst uitwijzen. Binnen de door ons gestelde kaders denken wij nog voldoende variatie te kunnen bieden. Zo niet dan hopen wij dat er voldoende alternatieven zullen opstaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2016 09:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Plaatje

Hahahahah en dan compleet vdk op je eigen set in het publiek gaan staan. Top idee. Ik ben erbij. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2016 09:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Pommer schreef:
Plaatje

Hahahahah en dan compleet vdk op je eigen set in het publiek gaan staan. Top idee. Ik ben erbij. :lol:


Dan ook gewoon een uurtje geen DJ achter de booth, of een MC die er doorheen lult. gewoon even dat setje afspelen. :lol:

Ik ben hier bij trouwens, mijn eerste Tijdmachine :drool: . Hopen dat dit niet tegen gaat vallen tegenover afgelopen Reacivate stage @ rebirth
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2016 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Lose Your Mind schreef:
Zou kunnen, maar heeft in onze ogen 0,0 meerwaarde. Uiteindelijk betalen wij ook gages voor de 'bekendste naam' van deze artiest en zullen wij daardoor nooit voor andere projectnamen op de poster gaan. Het spreekt simpelweg het overgrote deel van het publiek niet aan.

Hoewel ik het niet helemaal eens ben met jullie visie, waardeer ik jullie openheid ontzettend, dus, LYM, blijf vooral open en eerlijk! De "Dagjesmensen" (zoals wij ze liefkozend noemen) Merken hier niks negatiefs aan, maar wij hebben hier wel goede informatie aan. Goeie zaak!


Yep, hier wel mee eens, sommige dingen vind ik vrij pijnlijk om te lezen omdat er in mijn ogen zoveel mogelijk is om beide kanten van het publiek een extraatje te geven.

Maar wel top dat jullie iig duidelijk uitleggen waarom niet gekozen wordt voor bepaalde dingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2016 11:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Naar mijn ogen neigt het toch te veel naar de massa.

Het gros dat naar een Tijdmachine feest gaat komt toch wel waar het voor staat. En zelfs die hebben vast wel alle hitjes vaker gehoord. Ik vind dan bijvoorbeeld een Hardstyle Masterz, Zatox, Ivan Carsten, The R3bels/z, of een duidelijke aankondiging van een setje dat in de focus staat van een bepaalde artiest die moeilijk te boeken is (Headhunterz bijv), echt niet onderdoen aan andere artiesten, want deze zijn echt wel groter dan bijvoorbeeld een Josh & Wesz. En het gros van de mensen weten ook echt wel wie ze zijn. Hun negeren is in mijn ogen gewoon zeggen dat je bezoekers simpel volk zijn die toch niet weten wat ze horen.

Kijk Williams Syndrome en Beat Providers vind ik dan wat karig want die hebben maar een paar nummers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2016 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het zelf ook heel jammer dat uit een concept waar zoveel mogelijkheden mee zijn, nu maar het minimale uitgehaald wordt (als ik het allemaal goed begrijp). Persoonlijk vind ik dit wel héél erg op safe spelen, als je 3 zalen hebt kun je toch best (een) onbekendere act(s) eens plaatsje op de line-up geven.
Zie bijvoorbeeld wat b2s doet op een Decibel: Delete, Vazard & Main Concern de Loudness af laten sluiten, die zeker niet bekend zijn bij het grote publiek, maar ik merkte in de tent zelf dat er vrij veel mensen waren die er niks van kenden maar toch met open mond stonden en het heel erg konden waarderen.

Nu snap ik van de andere kant natuurlijk ook wel weer dat jullie lang niet zo groot zijn als b2s en niet teveel risico's moeten nemen, maar als je op je poster namen als Noisecontrollers, Frontliner, D-Block & S-Te-Fan en bijvoorbeeld een Isaac of zo hebt staan, dan trek je daarmee echt wel het gros van het 'dagjespubliek', of je dan wel of geen naam erbij hebt staan die bij het grote publiek weinig enthousiasme doet opwekken.

Maar zoals al eerder gezegd wel top hoe jullie communiceren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2016 13:53 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Pommer schreef:
Plaatje

Hahahahah en dan compleet vdk op je eigen set in het publiek gaan staan. Top idee. Ik ben erbij. :lol:

Haha dat was wel de insteek ja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2016 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De vele dagjesmensen blijven toch wel komen als het een goed feest is, dus waarom zou je juist niet eens de bovengenoemde namen programmeren? Dan kom je zowel de mensen die komen voor een feestje (dagjesmensen) als de 'kenners' tegemoet. Als de recensies keer op keer goed zijn en mensen weten wat ze kunnen verwachten van een tijdmachine evenement, blijft zoiets wel lopen.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 27  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten