Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 27  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fluxion schreef:
Geck-o vs. Thera
The Machine
The Beholder
Activator
Dozer
The Pitcher

Prima line-up voor zaal 2 lijkt me. En dan in zaal 3 OJKB :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou toch wel een hele verademing zijn. Het Tijdmachine concept kan niet blijven teren op de namen die ze tegenwoordig blijven neerzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Het Tijdmachine concept kan niet blijven teren op de namen die ze tegenwoordig blijven neerzetten.


Daarom wacht ik liever de line-up af, ondanks klokgebouw
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop op een Early Raw area, daar zijn Psyched, Solutio, Geck-O vs Thera en The Machine bijvoorbeeld ook wel goede namen voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 19:10 
 
Hardtraxxer

Delt-A schreef:
Ik hoop op een Early Raw area, daar zijn Psyched, Solutio, Geck-O vs Thera en The Machine bijvoorbeeld ook wel goede namen voor.



Manmanmanman alsjeblieft zeg "early raw area" >.<

Fusion als host zou wel eens goed kunnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 19:28 
 
Hardtraxx Veteran

Hongerrrrrrrrrr
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sasha F en Degos & Re-Done zouden ook niet misstaan op zo'n area
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 21:11 
 
Hardtraxx Addict

Yes hier zijn we bij! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 21:28 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Heel blij dat het niet in de werf is. Nu hopen op een beetje originele line-up en dan ben ik er denk ik wel bij. Ook wel een beetje afhankelijk van Q-Base idd, dat is toch eigenlijk elk jaar wel een vaste prik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even een copypaste uit het 'Hoe zou jij de line-up maken' toppa, maar als het zoiets zou worden dan ejaculeer ik die hele toko onder.

Zaal 1
22:00 - 23:00 Jones
23:00 - 00:00 D-Block & S-Te-Fan
00:00 - 01:30 Headhunterz & Wildstylez
01:30 - 02:30 Frontliner
02:30 - 03:30 Noisecontrollers
03:30 - 04:00 Donkey Rollers LIVE
04:00 - 05:00 Ran-D
05:00 - 06:00 Zatox
06:00 - 07:00 Digital Punk

Zaal 2
22:00 - 23:00 Hardstyle Masterz
23:00 - 00:00 Dutch Master
00:00 - 01:00 Ivan Carsten
01:00 - 02:00 The Beholder & Balistic
02:00 - 02:30 2-Sidez LIVE
02:30 - 03:30 Max Enforcer
03:30 - 04:00 Southstylers LIVE
04:00 - 05:00 B-Front
05:00 - 06:00 Zany
06:00 - 07:00 Thera vs Geck-O

Zaal 3 (niet bekend met de 'hardheid' van early op festivals dus timetable laat ik even open)
Activator
Luna
Atlantic Wave
Super Marco May
Mani
Thera
Zany
Pila
Gizmo
Trance Generators
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 21:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Even een copypaste uit het 'Hoe zou jij de line-up maken' toppa, maar als het zoiets zou worden dan ejaculeer ik die hele toko onder.

Zaal 1
03:30 - 04:00 Donkey Rollers LIVE

Zaal 2
03:30 - 04:00 Southstylers LIVE
05:00 - 06:00 Zany

Zaal 3
Zany

Vier sets in totaal waarvan twee tegelijk. Ik heb Zany veel zien doen maar dat nog niet!

(Nog steeds leuk lijstje tho!)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh verrek xd Nou ja, voor een keertje kan dat best.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 22:05 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zany een Southstylers set laten doen zou geweldig zijn ja. Ook Hardstyle Masterz Live zou ik weer eens een keer willen zien, is Tuneboy vast voor in ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 22:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan niet naar Q-Base, dus dit zou wel een mooie vervanger zijn. Ook een stuk dichterbij dan Amsterdam en niet met Kerstmis (dan ben ik meestal op vakantie) :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 22:29 
 
Hardtraxxer

Fuzzylogic schreef:
Zaal 2
22:00 - 23:00 Hardstyle Masterz
23:00 - 00:00 Dutch Master
00:00 - 01:00 Ivan Carsten
01:00 - 02:00 The Beholder & Balistic
02:00 - 02:30 2-Sidez LIVE
02:30 - 03:30 Max Enforcer
03:30 - 04:00 Southstylers LIVE
04:00 - 05:00 B-Front
05:00 - 06:00 Zany
06:00 - 07:00 Thera vs Geck-O


Deze is zeker nice. Zeker een naam als Ivan Carsten. Hier zat ook namelijk ook aan te denken als verrassende naam ^^

Ik heb nog ff een paar namen die je in principe nooit meer ziet of heel weinig of weinig op classic feesten, maar wat wel voor een verrassendere line-up kan zorgen:
A-Drive, Profyler/Marlon S, Lars, Abyss & Judge, Bruno Power, Pinas/Titan, Charly Lownoise
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
lineup


Het idee van een feest waarop ik van begin tot eind in alledrie de zalen zou willen zijn lijkt me verschrikkelijk. Continu van alles aan het missen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 23:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De ideale main zou er voor mij ongeveer zo uitzien:

22:00 - 23:00 Derb
23:00 - 00:00 Dutch Master
00:00 - 01:00 A-lusion (waarom noemt niemand deze held :cool: )
01:00 - 01:30 Second Identity LIVE
01:30 - 02:30 Josh & Wesz
02:30 - 03:30 Frontliner
03:30 - 04:30 TNT
04:30 - 05:00 Southstylers LIVE
05:00 - 06:00 Zany
06:00 - 07:00 Thera vs Geck-O

Als dit toch eens zou kunnen... :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2016 15:48 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Wat een week, wat een nacht en wat veel positieve reacties op de bekendmaking van de volgende editie in het Klokgebouw! Wij zien opmerking over de area indeling.

In de grootste area zullen artiesten staan die een prominente rol hebben gespeeld in de periode. Wij hanteren daarbij de maatstaaf dat zij met hoge regelmaat op de grootste podia hebben gestaan van Defqon.1, Decibel Outdoor, Q-BASE, Hard Bass en In Qontrol. Wij hebben voor aankomende editie wel het idee om in de grote zaal 1 bepalende sound/label terug te laten komen, maar pin ons daar niet op vast. Creatief gezien zijn wij zo wisselvallig als het weer. ;-)

Natuurlijk komt OJK weer terug met een area, waarbij wij de maatstaaf hanteren dat het bepalende artiesten in de Qlubtempo periode moeten zijn geweest.

Met de derde area hebben wij het idee om hetzelfde te doen als met de tweede zaal in de Elementenstraat waar minder prominente artiesten kunnen staan. Daarbij is de maatstaaf dat ze enkele malen op de grootste podia hebben gestaan van Defqon.1, Decibel Outdoor, Q-BASE, Hard Bass en In Qontrol.

Als wij even naar de suggesties kijken dan zullen er al vele namen afvallen omdat zij niet in ons plaatje passen. Dat is enerzijds zonde, maar geeft wel -in onze ogen- perfecte afspiegeling van hetgeen populair was in deze periode.

Onze visie is dan ook om De Tijdmachine een stabiel concept te maken met drie of vier indoor evenementen, één of meerdere hostingen op een outdoor event en een eigen festival. Je zou het kunnen vergelijken met Pussy Lounge. En ja. Daarmee zal De Tijdmachine een groot publiek gaan aanspreken, wat in de ogen van de liefhebbers ook afbreuk zal doen aan het concept. De term 'dagjesmens' komt tenslotte niets voor niets uit deze periode. ;-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2016 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, laten we een keer of 4-5 per jaar dezelfde artiesten boeken die dezelfde sets draaien. Top idee. Ik vond jullie een vooruitstrevende organisatie door manier van doen, maar als jullie niet eens het lef hebben om outside the box namen te boeken omdat ze toen niet populair waren dan is dat ook in 1 klap weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2016 16:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik begrijp dat jullie de populaire namen willen boeken, je wilt natuurlijk zoveel mogelijk mensen trekken. Maar dat betekent toch niet dat je helemaal geen out of the box namen kunt boeken? Als je telkens alleen de grote namen boekt, die elke keer weer dezelfde set neerzetten, dan maak je het concept toch kapot? Zonder afwisseling zie ik dit niet lang goed gaan.

Jullie zetten toch ook Ryfle & Distractor elke keer neer? Waarom is er dan geen ruimte voor andere namen die misschien niet elke keer op de main stonden als je 3 area's hebt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2016 16:27 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Ja, laten we een keer of 4-5 per jaar dezelfde artiesten boeken die dezelfde sets draaien. Top idee. Ik vond jullie een vooruitstrevende organisatie door manier van doen, maar als jullie niet eens het lef hebben om outside the box namen te boeken omdat ze toen niet populair waren dan is dat ook in 1 klap weg.


Dat is redelijk kort door de bocht. Ook binnen deze kaders zijn er in onze ogen nog genoeg namen/invalshoeken die een diversiteit kunnen opleveren. Dan zou je daarnaast kunnen kijken in hoeverre dat 'outside the box' is, maar dat zullen we tegen die tijd wel zien.

Citaat:
Jullie zetten toch ook Ryfle & Distractor elke keer neer? Waarom is er dan geen ruimte voor andere namen die misschien niet elke keer op de main stonden als je 3 area's hebt?


Wij hebben inderdaad een aantal DJ's die min of meer residents zijn van De Tijdmachine omdat zij er dus voor kunnen zorgen dat er variatie in de tracklisten komt en die voor ons uitstekend de zogenaamde 'inloopuurtjes' kunnen vullen.

Citaat:
Als je telkens alleen de grote namen boekt, die elke keer weer dezelfde set neerzetten, dan maak je het concept toch kapot?


Wij blijven constant in gesprek met de artiesten over de trackkeuzes en zoals hierboven aangegeven zullen wij ook met zorg blijven nadenken over het totaalplaatje qua muzikale opbouw/aanbod. De afgelopen edities waren voornamelijk 'Scantraxx' gekleurd, waar je in de toekomst ook zeker avonden met meer 'Fusion' of 'Italiaanse' invloeden kunt krijgen. Heel makkelijk gezegd zouden wij nog kunnen putten uit alle thema's waarmee een X-Qlusive gegeven is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2016 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop wel dat jullie ook rondkijken naar alle andere feesten die tegenwoordig een classic en/of early hs stage hebben staan. Misschien dat bepaalde namen voor Tijdmachine nieuw zijn, maar als deze al 20 keer geboekt worden voor classic sets door andere organisaties, heeft dat voor mij ook geen meerwaarde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2016 16:39 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Ik hoop wel dat jullie ook rondkijken naar alle andere feesten die tegenwoordig een classic en/of early hs stage hebben staan. Misschien dat bepaalde namen voor Tijdmachine nieuw zijn, maar als deze al 20 keer geboekt worden voor classic sets door andere organisaties, heeft dat voor mij ook geen meerwaarde.


Die hebben voor ons inderdaad ook geen meerwaarde. :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2016 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lose Your Mind schreef:
Norther66 schreef:
Ik hoop wel dat jullie ook rondkijken naar alle andere feesten die tegenwoordig een classic en/of early hs stage hebben staan. Misschien dat bepaalde namen voor Tijdmachine nieuw zijn, maar als deze al 20 keer geboekt worden voor classic sets door andere organisaties, heeft dat voor mij ook geen meerwaarde.


Die hebben voor ons inderdaad ook geen meerwaarde. :-)


Nou ja, als bijvoorbeeld de heren van Alpha² zo draaien zoals ze woensdag blijkbaar deden...dan heeft dat ook echt geen meerwaarde meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2016 20:49 
 
Hardtraxxer

Laat Wasted Penguinz maar komen, dan ben ik 100% aanwezig.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 27  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten