Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 27  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2016 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ JellyBean schreef:
Laat Wasted Penguinz maar komen, dan ben ik 100% aanwezig.

Dit :love: yes please LYM
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2016 21:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

The R3bels mag ook wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2016 21:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wootum schreef:
The R3bels mag ook wel.


JAAA :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2016 21:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DJ JellyBean schreef:
Laat Wasted Penguinz maar komen, dan ben ik 100% aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2016 21:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Adaro, Ran-d, Frontliner, B-Front of Zatox mogen op zich ook wel een soort van komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2016 00:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Adaro? Die heeft maar 2 releases gehad in de 'classics' periode, als je 2010 daar nog toe zou willen rekenen (Under Attack EP), anders zelfs maar eentje (My Name Is Hardstyle EP met Ran-D in 2009).
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2016 01:00 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hoop idd ook op The R3bels, Zatox, The Machine, Geck-o, Wavolizer en/of Thera buiten de (waarschijnlijk) voorspelbare namen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2016 09:48 
 
Hardtraxxer

Pommer schreef:
Hoop idd ook op The R3bels, Zatox, The Machine, Geck-o, Wavolizer en/of Thera buiten de (waarschijnlijk) voorspelbare namen.


Snap dat dit voor sommige heel vet kan zijn, maar hij werd zelfs amper op raw hardstyle feesten geboekt, waarom dan wel op een tijdmachine stage? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2016 10:22 
 
Hardtraxxer

The R3bels zou sws ziek zijn :surrender: :worship: :yay: :clap: :woot: :drool:

:loving: :loving: :loving: :loving: :loving:




En dan gewoon vol afsluiten met Pattern 1 en 2 :clap:
Pattern 2 heb ik in die tijd zooooo vaak aangevraagd bij Radical Redemption, die toen nog werkte als hardstyle DJ bij onze lokale discotheek xd
In een hedendaagse raw set kan je Pattern 2 nog steeds perfect gebruiken

Zatox vs. The R3bels zou ook wel leuk zijn ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2016 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Makreel schreef:
Pommer schreef:
Hoop idd ook op The R3bels, Zatox, The Machine, Geck-o, Wavolizer en/of Thera buiten de (waarschijnlijk) voorspelbare namen.


Snap dat dit voor sommige heel vet kan zijn, maar hij werd zelfs amper op raw hardstyle feesten geboekt, waarom dan wel op een tijdmachine stage? :P


Luister zijn tracks van die periode, dan snap je het wel en als die zich aan het concept houdt, wat ik me in deze absoluut voorstel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2016 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wasted Penguinz snap ik ook niet echt :P

The R3bels daarentegen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2016 12:18 
 
Hardtraxx Veteran

Wasted Penguinz lijkt me ook echt heerlijk! In 2011 mijn favoriete producers. Dan ook zeker aanwezig. En misschien idee om Radical erop te zetten met een oude Minus Is More set
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2016 12:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Wasted Penguinz lijkt me ook echt heerlijk! In 2011 mijn favoriete producers. Dan ook zeker aanwezig. En misschien idee om Radical erop te zetten met een oude Minus Is More set


Aub niet zeg, die gozer staat overal al.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2016 14:25 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

@loseyourmind
Wordt de line-up voor de kvk bekend gemaakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2016 16:11 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Waalkade schreef:
@loseyourmind
Wordt de line-up voor de kvk bekend gemaakt?


Als er geen beren op de weg verschijnen zal de line up 25 mei om 18:00 (een uur voordat de vvk begint) online verschijnen.

Om daar gelijk verder op in te gaan; Headhunterz, Showtek en daar aanverwante acts (Project 1, Southstylers, etc.) zullen niet komen. Iedereen moet begrijpen dat zij op dit moment op zo'n niveau acteren dat er een heel team omheen draait dat uiteindelijk tot een besluit komt of de artiest wel of niet op dit soort evenementen komt te staan. Ook al zou de artiest het zelf wel of niet willen. Wij kunnen met 99% zekerheid zeggen dat het in 2016 uitgesloten zal zijn dat 1 van deze acts op een De Tijdmachine editie komt te draaien.

Normaal gesproken bespreken wij geen specifieke namen, maar in dit geval willen wij wel iets van openheid geven.

In de toekomst zullen wij kijken in hoe de hedendaagse artiesten staan tegenover een set op DTM. Waarom? Omdat zij in vele gevallen in deze periode met regelmaat draaide en wij niet alleen blijven kijken naar producties van de artiesten in die tijd. Namen als Adaro, Frequencerz, B-Front, Ran-D, Wasted Penguinz etc. kunnen ook hun eigen favoriete tracks uit die tijd draaien.

Minus is More zou beter vertegenwoordigt kunnen worden door Crypsis, Luna en misschien ook wel Chain Reaction.

The Rebelz wil om persoonlijke redenen, hebben wij van horen zeggen, nooit meer voor publiek draaien. Hij voelt zich daar niet prettig bij.

Thera/Geck-o sluiten wij zeker niet uit, maar er zijn vele anderen die ook op onze shortlist voor DTM line ups staan. Daarnaast zijn deze namen residents bij een ander 'classics' evenement, waardoor ze (dit jaar) minder interessant voor onze edities zijn.

Wavolizer/Sasha F/etc. zijn artiesten waarvan 90% van het publiek helaas niet warm of koud wordt, hoe hard dat ook mag klinken. Dit zal de liefhebber pijn doen, maar voor ons is het dan geen toegevoegde waarde aan ons evenement. Dit geeft andere organisaties weer de kans om dieper in de sound te springen en een kleinschaliger evenement voor de puristen te organiseren. Elk nadeel heeft zijn voordeel, zei iemand ooit eens. :-)

En zoals al eerder aangegeven; De Tijdmachine heeft iets groots veroorzaakt en wij ambiëren een groei die gelijk is aan Pussy Lounge. Daardoor zullen wij 'commerciëler' lijken en daar voor de buitenwereld ook naar gaan handelen. Zolang wij maar met passie kunnen doen wat wij leuk vinden en daarmee de mensen blij mogen maken, dan hopen wij dat het publiek ons blijft begrijpen. Mochten wij daarmee de voorkeur van anderen verliezen dan begrijpen wij dat ook, even goede vrienden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2016 16:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als je 3 zalen tot je beschikking hebt, lijkt het mij vrij logisch dat je 1 area tijdmachine doet, 1 area OJKB en dan 1 area met de wat "hardere namen " uit die tijd. Zoals een Chris One, Sasha F etc...

Misschien heel raar, maar zo lijk je iedereen tegemoet te komen. Of naak er een Hosting area van. Fusion zit in Eindhoven, zou het mooi zijn om dat weer eens terug te zien. Maar dan ook Toneshifterz, Code Black, Nitrouz (outbreak) en Noisecontrollers in die area... want dat was vroeger... (weet niet zeker Pinas... maar dan sws een Titan vs Jack of Sound set)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2016 17:26 
 
Organisator
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Als je 3 zalen tot je beschikking hebt, lijkt het mij vrij logisch dat je 1 area tijdmachine doet, 1 area OJKB en dan 1 area met de wat "hardere namen " uit die tijd. Zoals een Chris One, Sasha F etc...

Misschien heel raar, maar zo lijk je iedereen tegemoet te komen. Of naak er een Hosting area van. Fusion zit in Eindhoven, zou het mooi zijn om dat weer eens terug te zien. Maar dan ook Toneshifterz, Code Black, Nitrouz (outbreak) en Noisecontrollers in die area... want dat was vroeger... (weet niet zeker Pinas... maar dan sws een Titan vs Jack of Sound set)


Het zou eerder logisch zijn om de minder bekende/euforische kant op te gaan, waarbij je eerder een A-Lusion, Scope DJ, Davide Sonar, Tatanka, etc. zult gaan zien. Qua invulling kijken we ook naar de artiesten die destijds op de Purple area van Defqon hebben gestaan.

Waar wij op dit moment met de hedendaagse concepten (Penoze/CRAFT Festival) juist weg willen trekken van de verrauwing binnen de hardstyle, gaan wij dit bij DTM dus zeker niet doen. En wie zijn 'iedereen' in dit geval? Zoals aangegeven richt DTM zich op het grote publiek en, nogmaals helaas, gaan zij naar onze inschatting niet warm worden van een 'early raw' (belachelijke naam btw) stage.

Wij hebben het topic over de benamingen overigens met veel interesse gelezen en worden zelf ook kotsmisselijk van alle omschrijvingen dat er tegenwoordig aan deze sound wordt gegeven. Het is gewoon hardstyle tussen 2005 en 2011 en géén classics/early/wetenwijveelwat. Op een 1 of andere manier gaan wij ons dan ook gelijk zo oud voelen. Laten we het maar gewoon bij 'hardstyle zoals hardstyle ooit bedoeld was' houden.

De kans is overigens vrij groot dat de grote zaal zich gaat richten op Fusion of rond een artiest van dit label. In hoeverre het mogelijk is om bovenstaande namen op de editie hangt ook af van de artiesten die naar Defqon.1 in Australie gaan.

Wat wij al zeiden. Er zijn nog zoveel invalshoeken rondom DTM te verzinnen dat wij nog lang niet van plan zijn om constant maar hetzelfde trucje te blijven gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2016 18:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lose Your Mind schreef:
Wat een week, wat een nacht en wat veel positieve reacties op de bekendmaking van de volgende editie in het Klokgebouw! Wij zien opmerking over de area indeling.

In de grootste area zullen artiesten staan die een prominente rol hebben gespeeld in de periode. Wij hanteren daarbij de maatstaaf dat zij met hoge regelmaat op de grootste podia hebben gestaan van Defqon.1, Decibel Outdoor, Q-BASE, Hard Bass en In Qontrol. Wij hebben voor aankomende editie wel het idee om in de grote zaal 1 bepalende sound/label terug te laten komen, maar pin ons daar niet op vast. Creatief gezien zijn wij zo wisselvallig als het weer. ;-)

Natuurlijk komt OJK weer terug met een area, waarbij wij de maatstaaf hanteren dat het bepalende artiesten in de Qlubtempo periode moeten zijn geweest.

Met de derde area hebben wij het idee om hetzelfde te doen als met de tweede zaal in de Elementenstraat waar minder prominente artiesten kunnen staan. Daarbij is de maatstaaf dat ze enkele malen op de grootste podia hebben gestaan van Defqon.1, Decibel Outdoor, Q-BASE, Hard Bass en In Qontrol.

Als wij even naar de suggesties kijken dan zullen er al vele namen afvallen omdat zij niet in ons plaatje passen. Dat is enerzijds zonde, maar geeft wel -in onze ogen- perfecte afspiegeling van hetgeen populair was in deze periode.

Onze visie is dan ook om De Tijdmachine een stabiel concept te maken met drie of vier indoor evenementen, één of meerdere hostingen op een outdoor event en een eigen festival. Je zou het kunnen vergelijken met Pussy Lounge. En ja. Daarmee zal De Tijdmachine een groot publiek gaan aanspreken, wat in de ogen van de liefhebbers ook afbreuk zal doen aan het concept. De term 'dagjesmens' komt tenslotte niets voor niets uit deze periode. ;-)


Tof. Ben er waarschijnlijk bij. Het is trouwens maatstaf en niet 'maatstaaf'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2016 18:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Lose Your Mind schreef:
Norther66 schreef:
Ik hoop wel dat jullie ook rondkijken naar alle andere feesten die tegenwoordig een classic en/of early hs stage hebben staan. Misschien dat bepaalde namen voor Tijdmachine nieuw zijn, maar als deze al 20 keer geboekt worden voor classic sets door andere organisaties, heeft dat voor mij ook geen meerwaarde.


Die hebben voor ons inderdaad ook geen meerwaarde. :-)


Nou ja, als bijvoorbeeld de heren van Alpha² zo draaien zoals ze woensdag blijkbaar deden...dan heeft dat ook echt geen meerwaarde meer.


Dan noem je ook even twee hele simpele jongens... Maar wat was daar mee dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2016 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lose Your Mind schreef:
'early raw' (belachelijke naam btw) stage.


Naam is natuurlijk een grapje, op gekomen vanwege onzin als 'rawcore' :P
Maar de tracks/artiesten die ik er mee aan probeer te duiden lijken me wel duidelijk.

Eigenlijk zouden hedendaagse sets gewoon vol moeten zitten met dat soort tracks, maar helaas, hopen dat er dan ooit een evenement/hosting komt dat zich richt op die muziek (Hoeft natuurlijk niet door jullie georganiseerd te worden).
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2016 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk persoonlijk dat dit ook komt doordat artiesten maar een uur hebben. Ik zou het prima vinden als er minder artiesten draaien, maar dan wel langere sets hebben. Maar goed, dat is ook smaak, want veel mensen lijken meer namen in de line up wel te waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2016 22:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lose Your Mind schreef:
Waalkade schreef:
@loseyourmind
Wordt de line-up voor de kvk bekend gemaakt?


Als er geen beren op de weg verschijnen zal de line up 25 mei om 18:00 (een uur voordat de vvk begint) online verschijnen.

Om daar gelijk verder op in te gaan; Headhunterz, Showtek en daar aanverwante acts (Project 1, Southstylers, etc.) zullen niet komen. Iedereen moet begrijpen dat zij op dit moment op zo'n niveau acteren dat er een heel team omheen draait dat uiteindelijk tot een besluit komt of de artiest wel of niet op dit soort evenementen komt te staan. Ook al zou de artiest het zelf wel of niet willen. Wij kunnen met 99% zekerheid zeggen dat het in 2016 uitgesloten zal zijn dat 1 van deze acts op een De Tijdmachine editie komt te draaien.

Normaal gesproken bespreken wij geen specifieke namen, maar in dit geval willen wij wel iets van openheid geven.

In de toekomst zullen wij kijken in hoe de hedendaagse artiesten staan tegenover een set op DTM. Waarom? Omdat zij in vele gevallen in deze periode met regelmaat draaide en wij niet alleen blijven kijken naar producties van de artiesten in die tijd. Namen als Adaro, Frequencerz, B-Front, Ran-D, Wasted Penguinz etc. kunnen ook hun eigen favoriete tracks uit die tijd draaien.

Minus is More zou beter vertegenwoordigt kunnen worden door Crypsis, Luna en misschien ook wel Chain Reaction.

The Rebelz wil om persoonlijke redenen, hebben wij van horen zeggen, nooit meer voor publiek draaien. Hij voelt zich daar niet prettig bij.

Thera/Geck-o sluiten wij zeker niet uit, maar er zijn vele anderen die ook op onze shortlist voor DTM line ups staan. Daarnaast zijn deze namen residents bij een ander 'classics' evenement, waardoor ze (dit jaar) minder interessant voor onze edities zijn.

Wavolizer/Sasha F/etc. zijn artiesten waarvan 90% van het publiek helaas niet warm of koud wordt, hoe hard dat ook mag klinken. Dit zal de liefhebber pijn doen, maar voor ons is het dan geen toegevoegde waarde aan ons evenement. Dit geeft andere organisaties weer de kans om dieper in de sound te springen en een kleinschaliger evenement voor de puristen te organiseren. Elk nadeel heeft zijn voordeel, zei iemand ooit eens. :-)

Bedankt voor de verduidelijking! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2016 13:24 
 

Lose Your Mind schreef:
Wavolizer/Sasha F/etc. zijn artiesten waarvan 90% van het publiek helaas niet warm of koud wordt, hoe hard dat ook mag klinken. Dit zal de liefhebber pijn doen, maar voor ons is het dan geen toegevoegde waarde aan ons evenement. Dit geeft andere organisaties weer de kans om dieper in de sound te springen en een kleinschaliger evenement voor de puristen te organiseren. Elk nadeel heeft zijn voordeel, zei iemand ooit eens. :-)


Amen! Erg logische keus
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2016 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van een wavolizer snap ik het wel, die was alleen bekend bij/werd gewaardeerd door een select aantal mensen. Maar Sasha F werd over het algemeen door meer mensen gewaardeerd, draaide vaak sets op de online radiostations. De organisatoren van feesten pakten dit alleen pas vanaf 2010 ofzo een beetje op. Toen the machine z'n platen niet meer maakte zakte de hele act weg.

Ik snap dat voornamelijk grote namen geboekt (moeten) worden om genoeg omzet te draaien etc, maar in een tweede zaal kunnen toch best 1 of 2 artiesten geboekt worden die een redelijke fanbase hadden en waarvan tracks toch al best vaak door de grote namen werden gedraaid op de grote feesten, maar die simpelweg nog niet zoveel boekingen hadden? Ik denk dan vooral aan Sasha F, Solutio & The I's, Titan, The Machine, Chris One. Die lui draaiden ziek goede sets altijd op FearFM, in the magic show, etc etc. Dit geeft een mooie variatie en voor een kleinere zaal ga je echt wel genoeg animo vinden vanuit de die-hard liefhebbers van oudere hardstyle die de hoofdacts al veel te vaak hebben gezien. Juist zo'n frisse wind houdt het concept sterk als het meerdere keren per jaar wordt gegeven naast andere "classics" stages en feestjes.

Ik vond slim shore bijvoorbeeld het hoogtepunt van afgelopen tijdmachine, toch de minst bekende naam in de line-up (op ryfle & distractor na dan) bij het grote publiek.

Daar komt nog bij dat je zat mensen hebt die een hekel hebben aan de drukte en ongeacht de artiest de zaal op zoeken waar je tenminste normaal los kan gaan/kan staan zonder een relief in je achterhoofd op te lopen van de slingerende kaak achter je.

Edit: Artiesten als bass modulators maakten ook al best leuke plaatjes "vroeger" trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2016 18:36 
 
Hardtraxx Elite

-
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 27  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten