Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2016 21:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Loempia's waren prima! Eet zelf ook vaak pittig en vond de saus meevallen :p.
Vond de sfeer wisselvallig, ene keer ging het helemaal los, en ineens liep iedereen rondjes / stond stil.

Heb DV8 wel teleurgesteld, hij wilde graag dat ik mijn stuk watermeloen naar hem toegooide vanaf het hek tijdens Zany vs The Beholder, maar ik durfde het niet aan(ivm security). Bleef ie ook echt 5 min aandringen xd.

Wat maakten dbstf er een feest van zeg! Heerlijk!

Terugreis gezellig met Lennard95 gezeten in de trein, raakten aan de praat op station Tilburg, was erg gezellig en ook fijn dat ik niet helemaal alleen terug hoefde te reizen naar Rotterdam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2016 23:16 
 
Hardtraxxer

Broodje Kip Teriyaki was wel goed te doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2016 23:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broodje tonijn was ook wel lekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2016 00:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Terugreis gezellig met Lennard95 gezeten in de trein


Lennard, legend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2016 08:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aron schreef:
Broodje tonijn was ook wel lekker


deze boy denkt zehma gains maken @ tijdmachine
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2016 09:26 
 
Hardtraxx Elite

Mijn kroket was ook nog ongeveer bevroren van binnen. :list: :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2016 09:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die van mij was wel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2016 11:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Eten jullie op feesten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2016 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb een keer een banaan gegeten op Superbash.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2016 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had een half broodje kroket op, die kwam er net zo hard weer naar boven, en ligt denk ik nog steeds ergens tussen waar die picknicktafels hebben gestaan... Nee, frituren kunnen ze daar echt niet goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2016 12:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik kocht één banaan, kreeg er twee, waarvan eentje nog helemaal groen was. Die heb ik dus maar niet opgegeten. Kon er ook niemand blij mee maken. :cry:

tommeh schreef:
Eten jullie op feesten?

Heb mezelf aangeleerd wel te gaan eten, want anders word ik heel erg misselijk. Ik sta het hele feest zo'n beetje alleen maar te dansen, dus dan gaat er nogal wat energie doorheen. Op CRAFT hadden ze trouwens een hele lekkere aardappelschotel, was ik toen zeer content mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2016 12:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Voor het eerst op een nachtfeest wat gegeten (kon er niks aan doen, kreeg ineens honger, normaal nooit). Twee broodjes gezond, gespreid over de avond. Waren echt wel chilll. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2016 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Redman schreef:
Voor het eerst op een nachtfeest wat gegeten (kon er niks aan doen, kreeg ineens honger, normaal nooit). Twee broodjes gezond, gespreid over de avond. Waren echt wel chilll. :)

Ambassadeur gespot!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2016 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Ik kocht één banaan, kreeg er twee, waarvan eentje nog helemaal groen was. Die heb ik dus maar niet opgegeten. Kon er ook niemand blij mee maken. :cry:

tommeh schreef:
Eten jullie op feesten?

Jep, heb mezelf aangeleerd wel te gaan eten, want anders word ik heel erg misselijk. Ik sta het hele feest zo'n beetje alleen maar te dansen, dus dan gaat er nogal wat energie doorheen. Op CRAFT hadden ze trouwens een hele lekkere aardappelschotel, was ik toen zeer content mee.


Die Mashed Potatoes heb ik ook gehad, prima Sparerib erbij, genoten van het eten daar :)
OT: Ben er nou nog niet helemaal uit of ik het erg vind dat ik het gemist heb, hoor zoveel wisselende verhalen. Mocht het de volgende keer qua timing eens beter uitkomen neem ik het weer in overweging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2016 12:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Een hele pagina van een feest dat over het eten gaat xd

Dat zie je ook niet vaak
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2016 13:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Redman schreef:
Een broodje gezond, niet gespreid over de avond. Was echt wel chilll. :)

Ja deze was echt prima te pruimen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2016 14:21 
 
Hardtraxx Addict

pim0412 schreef:
Redman schreef:
Voor het eerst op een nachtfeest wat gegeten (kon er niks aan doen, kreeg ineens honger, normaal nooit). Twee broodjes gezond, gespreid over de avond. Waren echt wel chilll. :)

Ambassadeur gespot!!!

Laten die nou niet meer bestaan, zijn ze meer dan een jaar terug mee gestopt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2016 14:37 
 
Hardtraxx Veteran

Toch ook maar even een verslagje schrijven...

Na 2x een kersteditie bij NDSM werf te hebben meegemaakt vond ik deze editie toch wel een verademing. Geen lange rij bij aankomst, prima de ruimte binnen en op de plekken waar ik stond goed geluid.

Eerst even in de Coone zaal gebleven in de hoop wat oude jump klassiekers te horen. Ik werd niet teleurgesteld, volgens mij (ik was redelijk beschonken begin vd avond) kwamen o.a. Cambodja, End Of Time, Frozen Flame en The Return voorbij :D . Vervolgens blijven staan voor Scope, meters kippenvel bij Twilight, wat een heerlijke plaat is dat toch :loving:. Rest van z'n setje was ook zeker niet verkeerd. Hierna nog een stuk van Coone meegepakt, waarna ik vrijwel het gehele restant van de nacht bij de Fusion zaal heb doorgebracht.

Slim Shore kan ik me eigenlijk niet zo heel veel meer van herinneren, was wel leuk geloof ik :whistle: . Daarna 2-Sidez. Had ze op Decibel nog meegemaakt, maar vond het setje hier eigenlijk een stuk dikker, kwam ook mede door de hele goede sfeer die er tijdens hun set hing.
Jammer dat Noisecontrollers er zelf niet was, maar de tribute set van Zany en Jones was ook heel goed te pruimen. Die belachelijk harde kicks van Thugs Remix waren wel de kroonjuweel van deze set, manmanman :worship: . Donkey Rollers was ook tof, maar had er stiekem iets meer van verwacht.

Laatste paar plaatjes van DBSTF nog meegepakt (uiteraard zat Shiverz hierbij) en de eerste paar platen van B-Front. Hoopte eigenlijk op Lunatick, maar die bleef helaas uit. Desondanks best een paar leuke plaatjes gehoord, met Liberate als uitschieter. Uiteindelijk toch maar even naar Frequencerz gegaan, die Tatanka - Mess Up (Do The LFB) draaiden. Heb hier zo'n beetje al m'n resterende energie eruit gestampt, en de rest met mij. Dus besloten om naar huis te gaan. Toen we de Coone zaal inliepen draaide B-Front echter net Inner Creativity en Elements, dus die nog even meegepakt en de auto opgezocht.

Voor mij was dit met afstand de vetste editie van de Tijdmachine die ik heb bezocht. Had er door de minpuntjes van de vorige edities toch wel wat lage verwachtingen van, maar ik ben weer helemaal om. Waarschijnlijk hierdoor ook wel aanwezig bij de komende editie in de HMH. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2016 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Seeker Of Fire schreef:
Pipa schreef:
Festival friet, frikandellen of kroketten zijn sowieso nooit te eten.

Niet mee eens, Vorig jaar Tijdmachine kerst editie, die friet was echt heel fijn :) Zelfs nog met een aantal hardtraxxers lopen zingen voor die vent :lol:

Ohja omdat die kerel jarig was. Dat was best mooi. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2016 18:01 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Waar ik al een tijdje 'last' van heb bij de classics feesten is dat er veel te weinig Italiaanse muziek voorbij komt. En dan bedoel ik niet de standaard hitjes die je nu ook hoort, maar die andere honderden tracks die ze hebben. Er wordt altijd gesproken dat ze er artiesten willen hebben staan die echt wat betekend hebben in die periode. Dan lijken mij de italianen echt niet te mogen ontbreken.

De opzet van de afgelopen editie beviel me echt heel goed, er werden veel meer 'minder vaak gedraaide' tracks gedraaid dan normaal. Vooral hiermee doorgaan LYM! Ik zat dus te denken hoe gaaf het zou zijn als een Technoboy oid een zaal mag hosten. En dan ook echt de eerste paar uurtjes laten beginnen met early, laat een Activator, de heren van TNT, etc dat doen. Combineer het desnoods met de OJKB area. Haal de heren over om wat live-acts tussendoor te doen, een Hardstyle Masterz LIVE of TATACT bijvoorbeeld. Vul je line-up verder aan met een Activator, Tatanka, een alias-set (Builder, The Raiders, The Hose) etc etc. Ik mis deze muziek echt nog op een Tijdmachine feest en er is zoveel gaafst te bedenken.

Wat is jullie idee/gedachte hier over Lose Your Mind?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2016 19:07 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hele avond TBY zou ik echt niet trekken, dan hoor je ongeveer 30 nummers op een heel feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2016 22:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Hele avond TBY zou ik echt niet trekken, dan hoor je ongeveer 30 nummers op een heel feest.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2016 22:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zou ik nog best mee kunnen leven als er maar wat gevarieerder gedraaid kan worden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2016 20:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/loseyourmindnl/videos/1113747055360546/

Aftermovie en Together As One!
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten