Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 27  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2016 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of bijv. na Noisecontrollers een kwartier Williams Syndrome in de line-up zetten, gewoon na z'n normale set even al die trackjes draaien, en het staat leuk op de poster. :D

Misschien wat omslagtig :P maar ik zou enthousiast worden als ik het in een line-up zou zien staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2016 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Of bijv. na Noisecontrollers een kwartier Williams Syndrome in de line-up zetten, gewoon na z'n normale set even al die trackjes draaien, en het staat leuk op de poster. :D

Misschien wat omslagtig :P maar ik zou enthousiast worden als ik het in een line-up zou zien staan.

Ik denk dat 8 vd 10 bezoekers van de Tijdmachine niet eens weten wie Williams Syndrome is, dus waarom zou je dat doen? Voor die (nog geen) 1% extra bezoekers te hebben in de vorm van die "echte die-hard liefhebbers"? Totaal niet aantrekkelijk voor een organisatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2016 19:12 
 
Hardtraxxer

pecola-tje schreef:
Rickzel schreef:
Of bijv. na Noisecontrollers een kwartier Williams Syndrome in de line-up zetten, gewoon na z'n normale set even al die trackjes draaien, en het staat leuk op de poster. :D

Misschien wat omslagtig :P maar ik zou enthousiast worden als ik het in een line-up zou zien staan.

Ik denk dat 8 vd 10 bezoekers van de Tijdmachine niet eens weten wie Williams Syndrome is, dus waarom zou je dat doen? Voor die (nog geen) 1% extra bezoekers te hebben in de vorm van die "echte die-hard liefhebbers"? Totaal niet aantrekkelijk voor een organisatie.

Als je Williams Syndrome niet kent kan je beter wegblijven bij De Tijdmachine :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2016 19:15 
 
Hardtraxxer

de tijdmachine is in mijn ogen een liefhebbers concept. Het is tegenwoordig zo groot dat het nu wel meer is dan dat maargoed. Williams Syndrome op de lineup kan echt geen kwaad lijkt mij. De echte liefhebbers raken zo niet uitgekeken op het concept en het breder publiek boeit het toch niks. Als ze brennan heart en noisecontrollers op de lineup zien staan vinden ze het al wel best.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2016 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ShatterDJ schreef:
Als je Williams Syndrome niet kent kan je beter wegblijven bij De Tijdmachine :x

Zo werkt het niet helaas. De Tijdmachine trekt afgelopen edities allang niet meer alleen de "liefhebbers" aan, maar ook n aardig deel van de grote massa. Het wordt gewoon te populair om nog zo te kunnen denken zoals jij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2016 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ShatterDJ schreef:
Als je Williams Syndrome niet kent kan je beter wegblijven bij De Tijdmachine :x

:lol: :lol: :lol: Waaaaaaaat een onzin zeg. Mijn vriendin vindt oude hardstyle super vet, zowel qua sfeer als qua sound, maar je hoeft bij haar echt niet aan te komen met 'ken je Williams Syndrome?'

Haar boeien de namen wat minder, zolang ze maar leuk draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2016 19:49 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Goed opgeleid die vriendin van jou.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2016 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iedereen, en al helemaal "de nieuwe generatie" weet dondersgoed hoe google werkt. En op youtube is het ook geen rocket science om williams syndrome op te zoeken. Als die tussen een enorme lijst van bekende namen staat en iemand geeft een fuck, dan zoekt ie t echt wel even op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2016 20:01 
 
Hardtraxxer

We kunnen anders ook zelf een keer een feest organiseren :P xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2016 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ JellyBean schreef:
We kunnen anders ook zelf een keer een feest organiseren :P xd


Is vaker geprobeerd, maar het loopt altijd vast bij locatie / kosten / mensen die het voortouw nemen / mensen die zich "entitled" voelen er te moeten draaien. Oftewel, alle beginstappen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2016 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inno schreef:
Als die tussen een enorme lijst van bekende namen staat en iemand geeft een fuck, dan zoekt ie t echt wel even op.

Volgens mij overschat jij het aantal mensen dat zich wil gaan verdiepen in een genre.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2016 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

een kwartiertje williams syndrome is iets waarmee je de liefhebbers een klein extraatje geeft, en ook niemand zal afschrikken ofzo.

Principe kan ook gedaan worden met andere artiesten, na een set van Tuneboy even een kwartier Dark Oscillators ofzo. Dat zijn toch grappige manieren om je lineup uniek te maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2016 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
Inno schreef:
Als die tussen een enorme lijst van bekende namen staat en iemand geeft een fuck, dan zoekt ie t echt wel even op.

Volgens mij overschat jij het aantal mensen dat zich wil gaan verdiepen in een genre.

Als het ze zo weinig boeit, dan boeit het ze ook niet dat ie in de line-up staat. Das m'n punt vooral. Daarbij kan je er gewoon tussen haakjes (Noisecontrollers) achter zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2016 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2016 22:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het is denk ik inderdaad zo dat het aantal mensen dat zich goed verdiept in hardstyle (line-ups, kwaliteit van tracks) aardig overschat wordt. De meeste mensen die feesten bezoeken, zullen wij (kenners) waarschijnlijk beschouwen als leek, wat weer alles te maken heeft met de groeiende populariteit van hardstyle in het algemeen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2016 23:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Of bijv. na Noisecontrollers een kwartier Williams Syndrome in de line-up zetten, gewoon na z'n normale set even al die trackjes draaien, en het staat leuk op de poster. :D

Misschien wat omslagtig :P maar ik zou enthousiast worden als ik het in een line-up zou zien staan.

Ja, zou vet zijn! Of bijv een set als Williams syndrome in een tweede zaal. Hoeft niet meteen op de main te staan.

Omslagtig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2016 23:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb je wel eens dat je een woord 100 keer leest en gewoon niet meer weet of het goed of fout is?

"omslagtig" ik weet het echt even niet meer :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2016 12:32 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Beat Providers reünie misschien een mogelijkheid? :whistle: Of desnoods E-Force alleen als BP mocht die andere gozer het niet zien zitten ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2016 12:41 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Beat Providers reünie misschien een mogelijkheid? :whistle: Of desnoods E-Force alleen als BP mocht die andere gozer het niet zien zitten ofzo.

Zou ook met The R3bels kunnen. Als die gast van The R3belz niet meer voor publiek wil draaien kun je ook die andere vent nog vragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2016 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Williams Syndrome zie ik zeker wel zitten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2016 13:54 
 
Hardtraxxer

Williams Syndrome vs Killer Clown :$ :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2016 14:22 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Misschien is het mogelijk als het iets in deze trend gecommuniceerd wordt:

Noisecontrollers (vs Williams Syndrome)
E-Force (vs Beat Providers)
Tuneboy (vs Hardstyle Masterz / The Kgb's etc.)
Brennan Heart (vs Blademasterz)

Dan heb je in ieder geval je grote naam, maar ook de naam waar de 'liefhebbers' op af komen. Natuurlijk wel aangevuld met andere grote publiekstrekkers als Wildstylez o.i.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2016 14:31 
 
Hardtraxxer

Pommer schreef:
Misschien is het mogelijk als het iets in deze trend gecommuniceerd wordt:

Noisecontrollers (vs Williams Syndrome)
E-Force (vs Beat Providers)
Tuneboy (vs Hardstyle Masterz / The Kgb's etc.)
Brennan Heart (vs Blademasterz)

Dan heb je in ieder geval je grote naam, maar ook de naam waar de 'liefhebbers' op af komen. Natuurlijk wel aangevuld met andere grote publiekstrekkers als Wildstylez o.i.d.


of de derde stage gebruiken voor de minder bekende aliassen. Bespaar je ook geld mee omdat je zo veel artiesten dubbel kan boeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2016 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Misschien is het mogelijk als het iets in deze trend gecommuniceerd wordt:

Noisecontrollers (vs Williams Syndrome)
E-Force (vs Beat Providers)
Tuneboy (vs Hardstyle Masterz / The Kgb's etc.)
Brennan Heart (vs Blademasterz)

Dan heb je in ieder geval je grote naam, maar ook de naam waar de 'liefhebbers' op af komen. Natuurlijk wel aangevuld met andere grote publiekstrekkers als Wildstylez o.i.d.


:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2016 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja dat is precies wat ik bedoelde! Dat moet op een bepaalde manier wel werken denk ik :D
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 27  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten