Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 36  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2016 15:54 
 
Hardtraxx Addict

Zet dan alsjeblieft een Activator of een A-Lusion in de plaats voor A2. Maar dat zal wel niet gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2016 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou juist heel graag Wasted Penguinz willen zien hier :loving:
Of het nu in de grote of kleine zaal is boeit me niet.
Die eerste releases op Scantraxx (vanaf 2010) waren goud :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2016 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wanneer is de kaartverkoop precies?

edit: oh wacht, google :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2016 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm ik vind echt dat dit concept de verkeerde kant opgaat. Volgens mij was het originele concept 2004-2009. Dit is toen opgeschoven naar 2005-2010. Daarna kwam al snel 2006-2011. Afgelopen editie was het wel erg veel 2010/2011+ bij sommigen. Ook bij de Early stage begrijpen ze het over het algemeen dus niet. Een paar platen echte early en dan vrolijk 2009 platen erop gooien. En dat mensen hier vragen om Wasted Penguinz en In-Phase? Daar begrijp ik nou helemaal niets van. Die gasten hadden zeker een plaatje hier en daar in de classics periode. Maar over het algemeen zijn dit echt namen van 2011-12-13.
Volgend jaar wordt het 2009-2013? Hoe haal je uniek concept om zeep. >.< >.<

Los daarvan: ik vind de gedraaide nummers over het algemeen echt wel tof en genoot ook vorige editie zeker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2016 22:13 
 
Hardtraxxer

Civil Mindz schreef:
MeneerEend schreef:
Je hoort vaak dat je teveel 2011/12 platen hoort. Zou misschien leuk zijn om het te scheidden. Dat je een 2005-2010 en 2011-2013 zaal hebt ofzo. Wat me trouwens nog leuker lijkt, dat een avond niet word verdeeld in sets van artiesten, maar in jaartallen. Beginnen in 2005, eindigen in 2012. Krijg je ook lekker gevarieerde setjes.


Prima idee idd, maar zolang je van die mafketels zoals Alpha2 hebt lappen ze dit toch aan hun laars.

Deepack :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2016 23:05 
 
Hardtraxx Addict

Leonidas schreef:
Hmm ik vind echt dat dit concept de verkeerde kant opgaat. Volgens mij was het originele concept 2004-2009. Dit is toen opgeschoven naar 2005-2010. Daarna kwam al snel 2006-2011. Afgelopen editie was het wel erg veel 2010/2011+ bij sommigen. Ook bij de Early stage begrijpen ze het over het algemeen dus niet. Een paar platen echte early en dan vrolijk 2009 platen erop gooien. En dat mensen hier vragen om Wasted Penguinz en In-Phase? Daar begrijp ik nou helemaal niets van. Die gasten hadden zeker een plaatje hier en daar in de classics periode. Maar over het algemeen zijn dit echt namen van 2011-12-13.
Volgend jaar wordt het 2009-2013? Hoe haal je uniek concept om zeep. >.< >.<

Los daarvan: ik vind de gedraaide nummers over het algemeen echt wel tof en genoot ook vorige editie zeker.

Lose your mind heeft al aan gegeven dat nieuwe dan 2011 niet gaat komen (of djs moeten het concept aan hun laars lappen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2016 23:43 
 
Hardtraxxer

Leonidas schreef:
Hmm ik vind echt dat dit concept de verkeerde kant opgaat. Volgens mij was het originele concept 2004-2009. Dit is toen opgeschoven naar 2005-2010. Daarna kwam al snel 2006-2011. Afgelopen editie was het wel erg veel 2010/2011+ bij sommigen. Ook bij de Early stage begrijpen ze het over het algemeen dus niet. Een paar platen echte early en dan vrolijk 2009 platen erop gooien. En dat mensen hier vragen om Wasted Penguinz en In-Phase? Daar begrijp ik nou helemaal niets van. Die gasten hadden zeker een plaatje hier en daar in de classics periode. Maar over het algemeen zijn dit echt namen van 2011-12-13.
Volgend jaar wordt het 2009-2013? Hoe haal je uniek concept om zeep. >.< >.<

Los daarvan: ik vind de gedraaide nummers over het algemeen echt wel tof en genoot ook vorige editie zeker.

Helemaal mee eens, ik word er ook echt stapel gek van :x

Ik vind eigenlijk ook dat LYM en andere organisaties die een "classic" stage hebben gewoon artiesten moeten dwingen om niet verder dan 2009/2010 te gaan, maar de meeste dj's zullen zich daar wsl te groot voor voelen en lekker hun eigen ding doen.

Ik denk dat heel veel mensen wel met mij eens zijn dat de classic periode juist gestopt is vanaf 2011. Ik zie 2011 echt als een overgangsjaar waarbij hardstyle steeds meer uit elkaar is gegaan, zowel euforisch als raw en dat de middenweg steeds meer verdween. Dat was vgm de gedachte om De Tijdmachine te beginnen. Zo jammer dat het concept kapot is gemaakt om meer mensen te trekken :/ Er zijn zoooooveel vette tracks gemaakt tussen 2005 en 2008 buiten de hitjes om, maar die gaan we gewoon niet horen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2016 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel simpel: Tijdmachine is niet langer een feest voor de liefhebbers, maar er juist op gericht om een groot publiek aan te spreken. Er wordt dan ook gedraaid voor dat 'grote publiek'. Vind het overigens een betreurenswaardige situatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2016 17:22 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

M Unic schreef:
een Activator

Deze man moet echt vaker geboekt worden op classics feesten. Wat een ontzettend gave set was dat op Defqon :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2016 19:19 
 
Hardtraxxer

wootum ik ben die 460 minuten durende SAIFAM mix van jou aan het luisteren en het is echt een toffe mix :thumbsup:

Hopelijk worden deze namen/aliassen deze editie veel neergezet, al betwijfel ik het.

Zou wel tof zijn als de 2e zaal een SAIFAM area is waarbij ze gewoon met jaartallen omhoog gaan ^^ Dus gewoon een combinatie van De Tijdmachine een OJKB
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2016 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ShatterDJ schreef:
Zou wel tof zijn als de 2e zaal een SAIFAM area is waarbij ze gewoon met jaartallen omhoog gaan ^^ Dus gewoon een combinatie van De Tijdmachine een OJKB


LYM, lezen jullie mee? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2016 19:25 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

ShatterDJ schreef:
wootum ik ben die 460 minuten durende SAIFAM mix van jou aan het luisteren en het is echt een toffe mix :thumbsup:

Hopelijk worden deze namen/aliassen deze editie veel neergezet, al betwijfel ik het.

Zou wel tof zijn als de 2e zaal een SAIFAM area is waarbij ze gewoon met jaartallen omhoog gaan ^^ Dus gewoon een combinatie van De Tijdmachine een OJKB

Top ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2016 20:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Of een klein Saifam feest HE JONGENS???
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2016 21:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fothermucker schreef:
Of een klein Saifam feest HE JONGENS???


INDERDAAD
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2016 21:17 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik zeg niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2016 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat zou ik idd ook niet doen nee :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2016 22:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Ik zeg niks

Als jullie naar een saifam feest gaan zonder mij dan word ik heel verdrietig :cry:

Overigens hier waarschijnlijk niet aanwezig ivm familieverplichtingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2016 23:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Heel simpel: Tijdmachine is niet langer een feest voor de liefhebbers, maar er juist op gericht om een groot publiek aan te spreken. Er wordt dan ook gedraaid voor dat 'grote publiek'. Vind het overigens een betreurenswaardige situatie.


Helaas inderdaad.. Het was zo'n tof concept en er hing zo'n enorm goede sfeer in zo'n zaal vol liefhebbers. Dat gaat nu alleen maar minder en minder worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2016 23:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beste editie was de allereerste in Schagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2016 23:42 
 
Hardtraxx Addict

Wat is iedereen zo negatief zeg.
Op X-qlusive legends hing ook een geweldige sfeer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2016 23:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja, inderdaad.
Laten we allemaal gewoon even niet zeuren en genieten van onze tekortkomingen.

:aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2016 23:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:

Overigens hier waarschijnlijk niet aanwezig ivm familieverplichtingen.


het is weer zover
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2016 23:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Opties opties opties :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2016 08:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

In vergelijking met andere feestjes hangt op De Tijdmachine nog altijd een betere sfeer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2016 09:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fothermucker schreef:
SL8492 schreef:

Overigens hier waarschijnlijk niet aanwezig ivm familieverplichtingen.


het is weer zover


Heb hier anders een goeie reden voor maar dat wil ik hier liever niet delen ;)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 36  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten