Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 36  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2016 09:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ShatterDJ schreef:
Niemand die deze plaat kent?


Zeker wel! Gruwelijke plaat :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2016 11:51 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

ShatterDJ schreef:
Niemand die deze plaat kent? Ik vind hem echt gruwelijk, maar hij is echt veel te onbekend voor zo'n plaat imo :/

Dat heb ik met veel meer Brainkicker platen, die vent heeft echt heel veel vette shit gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2016 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
ShatterDJ schreef:
Niemand die deze plaat kent?


Zeker wel! Gruwelijke plaat :yay:

Dit. Fijne drive :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2016 19:07 
 
Hardtraxxer

Gelukkig, was ff bang dat ik een van de weinige was die deze parel kende en vet vond ^^
Jammer dat deze nooit gedraaid wordt op classic stages :cry:
Of heeft iemand deze live gehoord de afgelopen 2 jaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2016 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In het qlimax boekje staat dezelfde line-up, lijkt me niet dat deze al compleet is?
Geen mc bijv?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2016 19:31 
 
Hardtraxx Elite

Koen schreef:
In het qlimax boekje staat dezelfde line-up, lijkt me niet dat deze al compleet is?
Geen mc bijv?

Dus omdat het hetzelfde is is het niet compleet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2016 21:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Koen schreef:
In het qlimax boekje staat dezelfde line-up, lijkt me niet dat deze al compleet is?
Geen mc bijv?

Dus omdat het hetzelfde is is het niet compleet?


Lekker toch. Een avond zonder MC :P

Ik denk dat Koen doelt op een tweede zaal. Mss komt dat ook wel, maar is dat afhankelijk van de kaartverkoop of is het een 'verrassing' die een paar dagen voor het event bekend wordt gemaakt. Who knows..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2016 21:16 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Patjee410 schreef:
afhankelijk van de kaartverkoop

Ik gok dit. Ze zullen nu eerst proberen zaal 1 vol te krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 13:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat kijk ik hier naar uit zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Patjee410 schreef:
Millard Fillmore schreef:
Koen schreef:
In het qlimax boekje staat dezelfde line-up, lijkt me niet dat deze al compleet is?
Geen mc bijv?

Dus omdat het hetzelfde is is het niet compleet?


Lekker toch. Een avond zonder MC :P

Ik denk dat Koen doelt op een tweede zaal. Mss komt dat ook wel, maar is dat afhankelijk van de kaartverkoop of is het een 'verrassing' die een paar dagen voor het event bekend wordt gemaakt. Who knows..


Je reactie veranderen heeft weinig zin Millard, had hem al gelezen. Maar indd wat Patjee zegt, o.a. de tweede zaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 19:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wie zal er afsluiten? Adaro & crypsis of the prophet? Ik zou het persoonlijk wel vet vinden als the prophet afsluit met een beetje hardcore, dat deden ze in de tijdmachine periode toch ook vaak
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 20:08 
 
Hardtraxxer

Dien schreef:
Wie zal er afsluiten? Adaro & crypsis of the prophet? Ik zou het persoonlijk wel vet vinden als the prophet afsluit met een beetje hardcore, dat deden ze in de tijdmachine periode toch ook vaak

Ik zie liever Adaro & Crypsis afsluiten.
Als The Prophet afsluit met hc dan gaat hij toch tracks als The Masochist - Kill The Rmx of andere platen hitjes sound draaien en daar zit ik zelf niet echt op te wachten. Dan heb ik liever dat Crypsis wat goeie millennium platen pakt :thumbsup: :clap: :yay:
Op Fantasy Island sloot hij bijvoorbeeld met deze plaat af :loving:


En anders heeft hij nog zijn eigen Crucifier of Angerfist tracks ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prophet & Zatox - Spin Me Up lijkt me wel vet om live te horen. Maar die kan hij natuurlijk ook draaien wanneer hij niet afsluit. En ik denk dat The Prophet in z'n afsluitset niet zo hard draait als dat Adaro en Crypsis dat doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 20:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Prophet & Zatox - Spin Me Up lijkt me wel vet om live te horen. Maar die kan hij natuurlijk ook draaien wanneer hij niet afsluit. En ik denk dat The Prophet in z'n afsluitset niet zo hard draait als dat Adaro en Crypsis dat doen.


Die set van de Prophet twee jaar geleden in de loods, volgens mij was dat ook met kerst, ging echt snoeihard, terwijl het halverwege de avond was :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 07:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dien schreef:
Wie zal er afsluiten? Adaro & crypsis of the prophet? Ik zou het persoonlijk wel vet vinden als the prophet afsluit met een beetje hardcore, dat deden ze in de tijdmachine periode toch ook vaak


LYM heeft aangegeven dat er geen hardcore afsluiters zouden zijn op tijdmachine (door bijv. hardcore artiesten), ga er dan ook maar niet van uit dat bijv. the prophet af zou sluiten met hardcore, hoogstens 1 nummer ofso (net zoals wildstylez op craft dit jaar)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 08:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Koen schreef:
Dien schreef:
Wie zal er afsluiten? Adaro & crypsis of the prophet? Ik zou het persoonlijk wel vet vinden als the prophet afsluit met een beetje hardcore, dat deden ze in de tijdmachine periode toch ook vaak


LYM heeft aangegeven dat er geen hardcore afsluiters zouden zijn op tijdmachine (door bijv. hardcore artiesten), ga er dan ook maar niet van uit dat bijv. the prophet af zou sluiten met hardcore, hoogstens 1 nummer ofso (net zoals wildstylez op craft dit jaar)


Jammer... zou voor mij juist een leuke afsluiter zijn refererende aan die tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga niet naar Tijdmachine om oude hardcore te horen, genoeg harde hardstyle om mee af te sluiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch begonnen Zany & The Beholder na 30 minuten al aan de Hardcore vorige editie, en dat terwijl ze alleen al met hun collabs uit die periode een set van 49 minuten vol kunnen maken. Die andere minuten hadden gevuld kunnen worden met andere Beholder platen wat mij betreft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 15:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Of iedereen binnen dit soort concepten zou eens iets breder dan enkel eigen platen gaan draaien. Hadden we iets langer met het concept kunnen doen ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Toch begonnen Zany & The Beholder na 30 minuten al aan de Hardcore vorige editie, en dat terwijl ze alleen al met hun collabs uit die periode een set van 49 minuten vol kunnen maken. Die andere minuten hadden gevuld kunnen worden met andere Beholder platen wat mij betreft.


Blij dat ik de keuze gemaakt had om naar Thera & Geck-O te gaan, lijkt me erg teleurstellend als je hoopt om een hele set vol Zany & The Beholder tracks te horen om vervolgens na een half uur al Hardcore te moeten horen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indyy schreef:
Delt-A schreef:
Toch begonnen Zany & The Beholder na 30 minuten al aan de Hardcore vorige editie, en dat terwijl ze alleen al met hun collabs uit die periode een set van 49 minuten vol kunnen maken. Die andere minuten hadden gevuld kunnen worden met andere Beholder platen wat mij betreft.


Blij dat ik de keuze gemaakt had om naar Thera & Geck-O te gaan, lijkt me erg teleurstellend als je hoopt om een hele set vol Zany & The Beholder tracks te horen om vervolgens na een half uur al Hardcore te moeten horen :/


Ik besloot na 30 minuten naar Zany & The Beholder te gaan omdat ik niet kon kiezen tussen Thera & Geck-O of Zany & The Beholder. Eerste track liepen we langs die zaal en werd Bleeding For The Harder Styles gedraait, dus ik dacht, ik ga straks wel als ze wat hardere tracks draaien, maar helaas gingen ze toen ik aankwam net over op de Hardcore.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik baalde juist dat ik niet bij zany&the beholder heb afgesloten :( maar zat er zo doorheen dat ik gewoon bij de groep ben gaan staan in de ojk, beetje hek/muur/paal leunen tot het 7 uur was
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 17:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Voor mij was dat laatste uurtje thera & geck-o anders zeker een van de belangrijkste hoogtepunten. Hardcore op tijdmachine had ik geen zin in, al begrijp ik de keuze aangezien er toch 3 zalen waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Indyy schreef:
Delt-A schreef:
Toch begonnen Zany & The Beholder na 30 minuten al aan de Hardcore vorige editie, en dat terwijl ze alleen al met hun collabs uit die periode een set van 49 minuten vol kunnen maken. Die andere minuten hadden gevuld kunnen worden met andere Beholder platen wat mij betreft.


Blij dat ik de keuze gemaakt had om naar Thera & Geck-O te gaan, lijkt me erg teleurstellend als je hoopt om een hele set vol Zany & The Beholder tracks te horen om vervolgens na een half uur al Hardcore te moeten horen :/


Ik besloot na 30 minuten naar Zany & The Beholder te gaan omdat ik niet kon kiezen tussen Thera & Geck-O of Zany & The Beholder. Eerste track liepen we langs die zaal en werd Bleeding For The Harder Styles gedraait, dus ik dacht, ik ga straks wel als ze wat hardere tracks draaien, maar helaas gingen ze toen ik aankwam net over op de Hardcore.

Ik heb het juist andersom gedaan. Toen ze bijna alle collabs hadden 'opgedraaid' maar naar Thera & Geck-o gegaan. De beste keuze geweest achteraf. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit idd... Alle klappers kwamen voorbij en daarna met kramp in m'n kuiten naar Thera vs Geck-o gestrompeld... Lekker uurtje hoor
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 36  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten