Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 36  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit idd... Alle klappers kwamen voorbij en daarna met kramp in m'n kuiten naar Thera vs Geck-o gestrompeld... Lekker uurtje hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 23:34 
 
Hardtraxx Veteran

Jij plaatst het maar twee keer in een half uur :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2016 20:38 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker



Wat zou ik deze graag eens horen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2016 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Jij plaatst het maar twee keer in een half uur :P

Haha ja zo bijzonder vond ik het :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2016 00:55 
 
Hardtraxx Veteran

Is er niemand hier die allebei de kerstdagen viert?

Ik altijd de 1e kerstdag bij de kant van m'n ma, en 2e kerstdag bij die van mn pa. Helaas dus geen optie voor mij ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2016 01:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

OutsideSpacer schreef:
Is er niemand hier die allebei de kerstdagen viert?

Ik altijd de 1e kerstdag bij de kant van m'n ma, en 2e kerstdag bij die van mn pa. Helaas dus geen optie voor mij ..


Zeker wel, maar de 2e kerstdag smeer ik hem (iig de afgelopen 2 a 3 jaar) na het courgmetten. Mss ben ik ook wel een lul om een avond met mn opa en oma deels opzij te zetten voor een feest, maar ik ben blij dat ik die vrijheid heb. Hoewel de rest van de familie daar misschien anders over denkt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2016 01:24 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hier hetzelfde, maar ze kunnen de boom in. Het zwarte schaap ben ik sowieso al :P M'n ouders zijn ook gescheiden dus heb altijd al dat gezeik van alles twee keer moeten doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2016 01:26 
 
Hardtraxx Veteran

Hahaha! :P ja ik zou misschien ook wel een dag kunnen skippen, voelt alleen niet goed omdat ik juist die kant van m'n pa anders eigenlijk nooit zie. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2016 01:36 
 
Hardtraxxer

Ik geef niet zoveel om kerst ^^
Dus een feest als De Tijdmachine gaat bij mij sws voor :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2016 08:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn broer komt de 27e terug uit het buitenland, dus wij vieren het pas de 28e dit jaar... Geeft me met de kerst zelf alle vrijheid :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2016 10:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

OutsideSpacer schreef:
Is er niemand hier die allebei de kerstdagen viert?

Daarom hier nog nooit geweest tijdens kerst :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2016 10:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb niet veel met Kerst dus die 2e kerstdag boeit dus verder niet of ik thuis ben of in de HMH sta :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2016 20:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hopelijk na het kerstdiner 2e kerst, 2,5 uur reizen naar A'dam. Maar eerst lekker 2 dagen werken met kerst dus zullen ze wel snappen thuis..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2016 11:55 
 
Hardtraxxer

Ik heb echt een pest hekel aan kerst en vooral de familie verplichtingen. Zitten nu het hele weekend met schoonfamilie in een huisje en daar is het motto niets moet alles mag dus we gaan lekker iets eerder weg om naar de HMH te gaan. Gelukkig wonen we redelijk in de buurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2016 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar ik vandaan kom is 2e kerstdag sowieso al een reden om de kroeg in te duiken en te zuipen (overdag) dus dit jaar ipv 's avonds een doner naar binnen werken en terug de kroeg in, gaan we maar de trein in richting HMH :thumbsup:

Prima dagje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2016 15:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Love2Party schreef:
Ik heb echt een pest hekel aan kerst en vooral de familie verplichtingen. Zitten nu het hele weekend met schoonfamilie in een huisje en daar is het motto niets moet alles mag dus we gaan lekker iets eerder weg om naar de HMH te gaan. Gelukkig wonen we redelijk in de buurt.


de motto we willen rijk worden, dus voor elluku money kan ik bereikt worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2016 22:43 
 
Hardtraxx Newbie

Jeroen in de Hardstyle Classics groep op Facebook:

Beste Classics Lovers, het is stil geweest omtrent ons (lees De Tijdmachine, lees Lose Your Mind). Facebook vond (laten we hopen dat het nu opgelost is) het nodig om ons te blokkeren in alle online uitingen. Als het goed is is de 'ruzie' nu weer bijgelegd en kunnen we onze aandacht volledig richten op de Tijdmachine.

Afgelopen zaterdag hebben wij allemaal de bevestiging gekregen dat de oude sound nog steeds het lekkerst klinkt (wat was het VET)! Wij gaan 2e Kerstdag op een waardige manier afscheid nemen van de HMH. Daarom willen wij alleen voor deze groep 100 gewone tickets gaan omzetten naar 100 VIP tickets!

Dus haal voor 5 december je Tijdmachine tickets en maak kans op 1 van deze 100 upgrades. Heb je een kaart voor De Tijdmachine zet dan onder dit bericht 'JAZEKER'. 5 december maakt Sinterklaas 100 liefhebbers gelukkig!

Hebben we er zin in?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2016 00:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Davidoff schreef:
Jeroen in de Hardstyle Classics groep op Facebook:

Beste Classics Lovers, het is stil geweest omtrent ons (lees De Tijdmachine, lees Lose Your Mind). Facebook vond (laten we hopen dat het nu opgelost is) het nodig om ons te blokkeren in alle online uitingen. Als het goed is is de 'ruzie' nu weer bijgelegd en kunnen we onze aandacht volledig richten op de Tijdmachine.


Zou het iets met al die drugs uitingen te maken hebben? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2016 10:13 
 
Hardtraxx Veteran

Zou kunnen maar om dan vervolgens maar helemaal niks te uiten.. Snapchat, Twitter oid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2016 14:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Weet je wat mij leuk lijkt?

Dat iemand eens een showtek tribute doet. Aangezien hier alle grote namen staan mag dat er ook wel tussen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2016 14:27 
 
Hardtraxx Addict

Toch maar een ticket gehaald!
Zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2016 16:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ticket binnen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2016 18:27 
 
Hardtraxx Veteran

Ook mijn kaartje is binnen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2016 18:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ondanks dat ik niet geheel tevreden ben over de line up misschien toch maar weer eens een hardstyle feestje bezoeken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2016 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet iemand hoe het ervoor staat met de kaartverkoop ?
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 36  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten