Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 36  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2016 13:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
MrK schreef:
Q-dance heeft sowieso een haat-relatie met LYM. Vaak genoeg op het Q-kantoor in de wandelgangen de vraag gehoord of ze LYM niet zouden moeten boycotten e.a. opmerkingen.
HMH was altijd 'Q-dance grondgebied' en dat LYM hier een concept dat Q notabene voor Q-base heeft afgewezen gaat hosten is wel een dikke sneer.
Meer dan props voor LYM, lekker doorgaan.

De tijdmachine afgewezen op q-base?? er was toch echt een stage :P

Wat een totale onzin. Interessant willen doen om het interessant doen en er in werkelijkheid niks van weten dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2016 13:54 
 
Hardtraxxer

Oh shit, vergeten dat dit Hardtraxx is. Ik weet er inderdaad niks van en ik zei het enkel om interessant te doen. Doei
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2016 14:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MrK schreef:
Oh shit, vergeten dat dit Hardtraxx is. Ik weet er inderdaad niks van en ik zei het enkel om interessant te doen. Doei


Ja, dat blijkt. Heb je uberhaupt door dat Q-Dance facilitair partner is bij dit event? Of dat Q & LYM gezamenlijk een boekingskantoor hebben tegenwoordig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2016 14:07 
 
Hardtraxxer

Seneeq schreef:
MrK schreef:
Oh shit, vergeten dat dit Hardtraxx is. Ik weet er inderdaad niks van en ik zei het enkel om interessant te doen. Doei


Ja, dat blijkt. Heb je uberhaupt door dat Q-Dance facilitair partner is bij dit event? Of dat Q & LYM gezamenlijk een boekingskantoor hebben tegenwoordig?


Like I said, ik weet niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2016 14:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

MrK schreef:
Q-dance heeft sowieso een haat-relatie met LYM. Vaak genoeg op het Q-kantoor in de wandelgangen de vraag gehoord of ze LYM niet zouden moeten boycotten e.a. opmerkingen.
HMH was altijd 'Q-dance grondgebied' en dat LYM hier een concept dat Q notabene voor Q-base heeft afgewezen gaat hosten is wel een dikke sneer.
Meer dan props voor LYM, lekker doorgaan.


Ibo en Rob zijn toch juist vier handen op één buik? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2016 14:19 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

MrK schreef:
Seneeq schreef:
MrK schreef:
Oh shit, vergeten dat dit Hardtraxx is. Ik weet er inderdaad niks van en ik zei het enkel om interessant te doen. Doei


Ja, dat blijkt. Heb je uberhaupt door dat Q-Dance facilitair partner is bij dit event? Of dat Q & LYM gezamenlijk een boekingskantoor hebben tegenwoordig?


Like I said, ik weet niks.


Leuk dat je inside informatie hebt en tof dat je dat met ons wilt delen, maar laat elkaar even in hun waarde alsjeblieft.
'Populair' en 'superieur' gedrag houden we niet van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2016 19:02 
 
Hardtraxx Veteran

MrK schreef:
Q-dance heeft sowieso een haat-relatie met LYM. Vaak genoeg op het Q-kantoor in de wandelgangen de vraag gehoord of ze LYM niet zouden moeten boycotten e.a. opmerkingen.
HMH was altijd 'Q-dance grondgebied' en dat LYM hier een concept dat Q notabene voor Q-base heeft afgewezen gaat hosten is wel een dikke sneer.
Meer dan props voor LYM, lekker doorgaan.


Ohja. Platinum (Q-Dance) en LYM zetten een nieuwe agency op genaamd The Wishlist omdat ze elkaar niet mogen:

Citaat:
Platinum Agency and Lose Your Mind present: The Wishlist Agency.
The Wishlist has selected the definitive line-up in hard dance music. With a roster featuring acts in hardstyle, hardcore and freestyle, the new agency will support the development of artists during different stages in their career and seek long-lasting relationships with national and international operating promoters in the fast growing hard dance market.


En De Tijdmachine krijgt een stage op Q-Base, omdat ze elkaar helemaal niet mogen natuurlijk.

Beetje stoken om niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2016 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat Titan vs Jack Of Sound best vet zou zijn op deze of een volgende editie. Hebben in 2010 en 2011 vette tracks gemaakt.
Verder zou het ook vet zijn als er vaker livesets opnieuw gedaan zouden worden zoals die Donkey Rollers @ Defqon 2005 set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2016 13:39 
 
Hardtraxx Addict

Alleen aanwezig als het daadwerkelijk in de HMH is, even afwachten dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2016 14:06 
 
Hardtraxx Addict

Darknezz schreef:
Alleen aanwezig als het daadwerkelijk in de HMH is, even afwachten dus.

Locatie is alweer terug gezet op de hmh
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2016 17:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zie het eigenlijk wel gebeuren dat project 1 hier ook staat. Ik zou het ook wel kei vet vinden als gunz for hire hier staat met n 2011 set :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2016 17:57 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjumpeen schreef:
Zie het eigenlijk wel gebeuren dat project 1 hier ook staat. Ik zou het ook wel kei vet vinden als gunz for hire hier staat met n 2011 set :love:


Las het en dacht really G4H wtf maar... :

1. Gunz For Hire - Gangsters Don't Dance
2. Gunz For Hire ft. Ellie - Sorrow
3. Gunz for Hire - The Dopeman
4. Ran-D & Adaro - In For The Kill (Bootleg Remix)
5. Gunz For Hire - Put It On
6. Ran-D & Adaro - Struggle For Existence (Live Edit)
7. Muse - Uprising (Gunz For Hire Bootleg)
8. Ran-D & Adaro - Under Attack
9. Gunz For Hire - Kings Of The Underground
10. Gunz For Hire - De Weg Kwijt

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2016 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig als ik een emmertje met zand mee naar binnen mag nemen zodat ik dit op mijn losgaanplek kan strooien zodat ik niet half op m'n plaat ga / loop te schaatsen als ik los wil gaan.

Echt veel last van gehad op X-qlusive in de HMH
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2016 18:49 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Aanwezig als ik een emmertje met zand mee naar binnen mag nemen zodat ik dit op mijn losgaanplek kan strooien zodat ik niet half op m'n plaat ga / loop te schaatsen als ik los wil gaan.

Echt veel last van gehad op X-qlusive in de HMH

Kan ook overdrijven :P Ben er al een keer of 6/7 geweest en vind het in de zaal altijd nog best te doen. In de gangen moet je idd wel goed oppassen maar daar kom ik toch amper.

Ik hoop deze editie wel weer op wat andere namen (zal dan waarschijnlijk voor de 2e zaal zijn maarja). Ik denk aan A-Lusion, Digital Punk (als ie tenminste z'n echte oude nummers draait), The R3bels, The Machine, Max Enforcer etc.

Iets als Hardstyle Masterz zou ook awesome zijn in de hoofdzaal :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2016 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaa Hardstyle Masterz zie ik zeker wel zitten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2016 19:00 
 
Hardtraxxer

Pommer schreef:
Ik hoop deze editie wel weer op wat andere namen (zal dan waarschijnlijk voor de 2e zaal zijn maarja). Ik denk aan A-Lusion, Digital Punk (als ie tenminste z'n echte oude nummers draait), The R3bels, The Machine, Max Enforcer etc.

Iets als Hardstyle Masterz zou ook awesome zijn in de hoofdzaal :love:

Lijkt me toch dat de 2e zaal een OJKB area wordt :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2016 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh The Machine classics in HMH :drool: :drool: :drool: :drool: :drool:

En laat ze het niet in hun hoofd halen om A2 weer te boeken :lol: :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2016 19:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ShatterDJ schreef:
Lijkt me toch dat de 2e zaal een OJKB area wordt :huh:

Ik denk het niet eigenlijk. Om de HMH goed te kunnen vullen zullen beide zalen wel classics zijn, zoals bijvoorbeeld bij die editie in April.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2016 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een Degos & Re-Done, Sasha F, Hardstyle Mafia en Digital Punk zou erg gaaf zijn! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2016 19:39 
 
Hardtraxx Addict

Bouke schreef:
ShatterDJ schreef:
Lijkt me toch dat de 2e zaal een OJKB area wordt :huh:

Ik denk het niet eigenlijk. Om de HMH goed te kunnen vullen zullen beide zalen wel classics zijn, zoals bijvoorbeeld bij die editie in April.

Hoop het niet, dan gaat de kleinen zaal soms veeeeel te druk zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2016 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop dat ze volgende klokgebouw editie zaal 2 vullen met de wat hardere namen zoals dus Jack Of Sound, Titan en de namen hierboven genoemd. En dan in zaal 3 geen DJ's zetten die eigenlijk gewoon op de mainstage willen draaien en daarom maar gewoon de tracks draaien die daarbij horen ipv Early Hardstyle..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2016 20:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zie daadwerkelijk allemaal mensen artiesten opnoemen welke enkele '10 maar overwegend '11 platen hebben. Laten we aub hopen dat de hele tijdspanne meer aan bod gaat komen, het is sowieso allemaal een beetje teveel gericht op 09-11.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2016 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daar ben ik het mee eens. Mijn gedachtegang was, als er toch zoveel 2010 en 2011 gedraaid wordt, kun je er JoS en Titan ook net zo goed neerzetten, ook al stonden die toen niet op de grote mainstages.
Verder wel eens, liever 2 of 3 acts meer op die laatste 2 jaar focussen (wellicht dan ook op het eind van het feest zetten), de rest mag wel wat ouder werk draaien wat mij betreft, de eerste 3 jaar van die 2005-2011 range komen bijna nooit aan bod.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2016 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zelfs in de OJKB gaan ze tracks draaien uit 2012 :x :x :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2016 00:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben wel benieuwd hoe ze dit gaan doen met de opbouw. De zaterdag ervoor is er namelijk een andere evenement. https://www.facebook.com/events/1545431225759409/
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 36  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten