Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2016 08:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Ik moet nu toch wachten op de trein, dus ik schrijf alvast wel een korte review.
Wat heb ik genoten zeg! Merkte dat de sfeer bij The Pitcher pas echt pas echt begon op te komen. Dikke set ook!
Hoogtepuntje van de avond is toch wel de set van Noisecontrollers, Wildstylez en Headhunterz :worship: :worship: :worship:

Eigenlijk was elk setje gewoon genieten! Alleen Brennan Heart viel weer tegen :thumbdown:

Enige dikke minpunt was toch wel die irritante kut CO2 kanonnen. Echt nooit meer doen :thumbdown: :thumbdown:. Wat fucking irritant was dat zeg. Je hoorde echt de muziek soms niet meer.

Ander minpunt was toch wel het hoog gehalte dagjesvolk :/


Om maar over de prijzen te zwijgen, weet dat lym daar niks over te zeggen heeft.. maar 3 muntjes(€4,30) voor een biertje!!! Belachelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2016 08:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeroen23 schreef:
TSFH schreef:
Ik moet nu toch wachten op de trein, dus ik schrijf alvast wel een korte review.
Wat heb ik genoten zeg! Merkte dat de sfeer bij The Pitcher pas echt pas echt begon op te komen. Dikke set ook!
Hoogtepuntje van de avond is toch wel de set van Noisecontrollers, Wildstylez en Headhunterz :worship: :worship: :worship:

Eigenlijk was elk setje gewoon genieten! Alleen Brennan Heart viel weer tegen :thumbdown:

Enige dikke minpunt was toch wel die irritante kut CO2 kanonnen. Echt nooit meer doen :thumbdown: :thumbdown:. Wat fucking irritant was dat zeg. Je hoorde echt de muziek soms niet meer.

Ander minpunt was toch wel het hoog gehalte dagjesvolk :/


Om maar over de prijzen te zwijgen, weet dat lym daar niks over te zeggen heeft.. maar 3 muntjes(€4,30) voor een biertje!!! Belachelijk


Ja ik wist dat van tevoren al. HMH prijzen he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2016 10:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jaaa het was fijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2016 10:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verdomme, balen dat ik niet ben gegaan / niet kon :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2016 11:10 
 
Hardtraxxer

Heb me erg vermaakt ^^ Hulde voor The Pitcher :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2016 11:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Was leuk. Sfeertje zat er (o.a.) tijdens HHZ goed in al was het af en toe ook erg tam. Het bezoeken van B-Front & Phuture Noize was een erg goede keuze. Zij moeten vaker b2b draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2016 12:16 
 
Hardtraxxer

Man wat was dit vet. Met een dikke smirk op m'n gezicht gestaan tijdens de reversed basses van the prophet. Brennan heart die mij positief verraste, veel nummers lang niet gehoord. Heady natuurlijk :love: d-block & s-te-fan wordt ook met de keer minder helaas. Maar dit feest gaat weer de boeken in. Idee van het 'verschuilen' van de dj's voordat ze gaan draaien vond ik ook geslaagd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2016 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Adaro die even Disturbia remix uit z'n hoge hoed toverde, The Pitcher die Strange Love draaide, zo kan ik nog een berg momenten opnoemen waar ik zo bizar van genoten heb, wat een prachtig feest :$

Headhunterz surprise was de kers op de taart :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2016 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm niet verwacht dat Heady er zou staan :$
Kut dat ik geen vrij kon krijgen...

Was het goed gevuld de HMH?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2016 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Hmm niet verwacht dat Heady er zou staan :$
Kut dat ik geen vrij kon krijgen...

Was het goed gevuld de HMH?


Op sommige momenten was het behoorlijk vol ja, maar niet heel storend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2016 14:36 
 
Hardtraxxer

Heb genoten! Pitcher en twee uur lang nc ws en hhz waren erg goed. Verder af en toe tweede zaal geweest. Frequencerz en szp draaide alleen maar nieuwe nummers..... ten slotte viel me op dst geluid bij adaro en crypsis erg zacht stond vergeleken met rest avond?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2016 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
hurricane schreef:
Hmm niet verwacht dat Heady er zou staan :$
Kut dat ik geen vrij kon krijgen...

Was het goed gevuld de HMH?


Op sommige momenten was het behoorlijk vol ja, maar niet heel storend.

Oke want ik vind t wel bijzonder dat Heady als 'secret' werd gehouden.
Of was het wel uitverkocht al?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2016 14:55 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Geweldig feest gehad, samen met XQ Bfront echt één van de vetste feesten van de laatste jaren. Hhz suprise act was natuurlijk awesome en ook Donkey Rollers kwamen nog ff aan de beurt, helemaal goed natuurlijk. Set vd avond was wel The Pitcher voor mij, alle vette nummers zaten erin (Another Day In My Life eindelijk :love: ), en ook nummers als Underwater, Strange Love, Sleeping, Our Core etc.

Verder de hele avond een goeie sfeer om me heen gehad (weer veel met onbekenden staan ouwehoeren), en verder eigenlijk ook alleen maar vriendelijke mensen gezien en gesproken.

Enige minpuntje is eigenlijk dat het geluid af en toe heel erg schommelde, dan was het weer mega zuiver en hard en dan was het weer veel te zacht.

Ben benieuwd of dit meerdere edities gaat krijgen in 2017, ik wilde wat minderen met feesten maar kan dit toch eigenlijk niet laten schieten.

Ps: wat werd er boven nou uiteindelijk gedraaid? Voornamelijk oude of voornamelijk nieuwe tracks?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2016 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@Hurricane Daarom vind ik het juist een goeie zet van ze dat ze het geheim hebben gehouden, ondanks dat de verkoop niet denderend leek te gaan. Is wel officieel bericht geweest dat het inderdaad uitverkocht was geraakt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2016 15:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Was een prima feestje. Geluid was in orde, er werd volgens mij ook redelijk strak op de jaartallen gedraaid. B-front & Phuture Noize was echt maximaal genieten. Verder ook prima sets gehoord, wel veel hitjes maar dat is te verwachten. Kudos voor PP trouwens, openen met Activator - Everything :worship: Bij de afsluiting van NC, WS en HHZ ging het wel flink fout. Zij wilde nog een plaat draaien, maar de FOH draaide het volume weg en zette de aankondiging voor de volgende set in gang. Villain gaf het nodige commentaar waarna de beeldschermen weer omhoog werden getakeld en de muziek opnieuw werd gestart, maar toen werd besloten toch door te gaan met de show. Zag er niet echt best uit. Het mixwerk van de heren was op sommige momenten trouwens vreselijk (welk mixwerk?).
Volgens mij werd er in de kleine zaal ook wel redelijk afwisselend (oude en nieuwe platen gedraaid), maar freqs vs SZP stonden een normale set te draaien, beetje vreemd.

Een ander punt was het tekort aan wc's. Wat een drama zeg, slechts 3 vd 8 open aan het eind van de avond. Laat ik het grote aantal vrouwen maar de schuld geven :P

Tot slot hadden ze de vloeren wel even met zout mogen strooien want het was weer ouderwets schaatsen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2016 15:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Patjee410 schreef:
Tot slot hadden ze de vloeren wel even met zout mogen strooien want het was weer ouderwets schaatsen.


Beetje ritueel geworden in de HMH :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2016 16:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Leuke nacht gehad :)

Even kort:
+ Mixwerk van Zany
+ Platenkeuze van Adaro
+ Set van Psyko Punkz

- Sfeer tijdens veel momenten
- Geluid
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2016 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is dat toch met die sfeer op Tijdmachine feesten? Komt het omdat bijna niemand de platen kent en daarom geen zin hebben om mee te doen of komen mensen echt om alleen met elkaar bezig te zijn en te ouwehoeren? Zelfs bij Adaro & Crypsis leek het wel alsof wij de enige waren die losgingen. Was blijkbaar niet de enige die het opviel aangezien Villain en Crypsis er ook nog opmerkingen over maakte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2016 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Wat is dat toch met die sfeer op Tijdmachine feesten? Komt het omdat bijna niemand de platen kent en daarom geen zin hebben om mee te doen of komen mensen echt om alleen met elkaar bezig te zijn en te ouwehoeren? Zelfs bij Adaro & Crypsis leek het wel alsof wij de enige waren die losgingen. Was blijkbaar niet de enige die het opviel aangezien Villain en Crypsis er ook nog opmerkingen over maakte.


Vind ik ook soms. Vooraan ging het nog best los, maar merkte in de rest van de zaal dat op sommige momenten de sfeer wel tam was. Sfeer tijdens Wildstylez, Headhunterz en Noisecontrollers was het beste.
Moet ook wel zeggen dat ik het gehalte dagjesmensen wel erg hoog vond :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2016 17:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Top feestje gehad! Grootste pluspunten waren The Pitcher Live (mag volgende keer van mij wel gewoon een uur draaien), Noisecontrollers vs Wildstylez vs Headhunterz en al die oude Minus is More klappers als afsluiter :loving: . Klonk van voor heel dik. Verder nog nooit zo veel 'last' gehad van de gladde vloer als nu. Al voor 3 uur was het aan de zijkanten al bijna niet meer te doen. Verder alleen het laatste kwartiertje van Phuture Noize vs B-Front in zaal 2 geweest. Onder andere nog Floorcrusherz - Psycho Stylez, Virus, Mysterias, The Fusion of Sound en The Paradox gehoord. Verder alleen in zaal 1 gestaan, want ik had er niet echt behoefte aan om nieuwe platen te horen eigenlijk.

Meer dan prima afsluiter van de kerst gehad dus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2016 17:51 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

En hoeveel keer is Live The Moment gedraaid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2016 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
En hoeveel keer is Live The Moment gedraaid?


Geen 1 keer gehoord eigenlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2016 18:10 
 
Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
Wat is dat toch met die sfeer op Tijdmachine feesten? Komt het omdat bijna niemand de platen kent en daarom geen zin hebben om mee te doen of komen mensen echt om alleen met elkaar bezig te zijn en te ouwehoeren? Zelfs bij Adaro & Crypsis leek het wel alsof wij de enige waren die losgingen. Was blijkbaar niet de enige die het opviel aangezien Villain en Crypsis er ook nog opmerkingen over maakte.



Wel tof! Nu mag je ze Micheal en Gregorz noemen. gr
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2016 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gregorz is te moeilijk om uit te spreken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2016 18:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Al vroeg aanwezig, aangezien ik vandaag weer aan de arbeit moest;

Openingsset vrijwel niks van meegekregen, volgens mij alleen de laatste 2 tracks (oa. angel?)

The Prophet had voor mij de beste set van de avond. The Godfather liet weer eens horen waarom hij dat is. Een gevarieerde set met in het begin wat OJK plaatjes (ben ik toch een klein beetje blij gemaakt), met oa. Joyenergizer, Ong Diggi Dong, Mental Shock Experience II, Hardstyle Baby, Tatanka Doesnt Like The Records That You Play en nog wat echte Prophet classics ... een set met jaartallen die ik de rest vN de acond ook niet meer echt zou gaan horen.

Brennan heart weinig van meegekregen, beetje hetzelfde kunstje als altijd. Blijf zijn platen leuk vinden, draaien nog steeds niet echt.

Toen volgens mij NC x Wsz x Hhz, ik was er bang voor, en het gebeurde, Hhz kwam erbij, persoonlijk vind ik de hype de laatste tijd enorm vermoeiend worden, en vond die 3 bij elkaar ook echt teveel van het goede. De platen die we zoals zo vaak horen, mix technisch echt dramatisch, nee ... liever NC lekker live volgende keer.

Psyko Punkz heeft mij nooit kunnen bekoren, zeker met die rare edits allemaal niet. Opende wel lekker met everything, zag ik niet aankomen, maar verder nee.

Even Devin Wild wezen checken, deed het oprecht erg leuk daar, tot Jeroen Sijtsma mee ging draaien ... ik snap dat hij goodwill wilt kweken, maar had liever wat anders gezien in zijn plaats.

DBSTF kan ik altijd wel van genieten, maar was verder vrij standaard ...

Kortom, buiten The Prophet en Devin wild om, heeft niemand mij echt verbaasd, sterker nog, vond ik de platenkeuze en mixtechniek best beneden peil ... voor de rest uiteraard wel genoten van classics in een HMH
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten