Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2016 18:37 
 
Hardtraxx Veteran

Wie kwamen eigenlijk bij de talentjes draaien, buiten die al bekend waren gemaakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2016 18:39 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Charon_NL schreef:
Opende wel lekker met everything

Volgens mij een favorietje van hem ofzo, want daar opende ie op Defqon ook al mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2016 18:43 
 
Hardtraxxer

Balen dat headhunterz op een classic feest draait.. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2016 18:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deanster schreef:
Balen dat headhunterz op een classic feest draait.. :huh:


Yup; wat ik al zei:

Teveel van het goede. Had hem dan liever solo gehad, of buiten hem een italiaanse surprise ... aangezien we vannacht dood gegooid werden met Nederlandse hardstyle.

Gewoon mijn eigen ongezouten mening. Misschien ben ik wel eng kritisch of iets dergelijks, maar zo denk ik er gewoon over haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2016 18:51 
 
Hardtraxxer

Ja solo was zeker beter geweest. Voor mijn gevoel nu ook weinig de echt noisecontrollers klappers gehoord. Met zij drieen vooral de standaardplaten. Waar ik stond was de sfeer wel erg vet met headhunterz. Echter, merk ik zelf al dat je na defqon en met name qlimax weet dat die vaker komt en het speciale eraf gaat....
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2016 19:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Deanster schreef:
Balen dat headhunterz op een classic feest draait.. :huh:


omg het is hhz die man is god je mag geen kritiek op hem hebben omg omg omg
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2016 19:52 
 
Hardtraxx Veteran

Heeft brennan wel weer de sub sonik klassiekers erbij gepakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2016 20:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Heeft brennan wel weer de sub sonik klassiekers erbij gepakt?


Nee, alleen banaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2016 20:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
Klopt het dat Brennan Heart moeite heeft met het zich houden aan het tijdperk '05-'10?
Dacht ergens gelezen te hebben dat 'ie regelmatig aan komt pappen met Lose My Mind.

Of zit ik er compleet naast?



Ik twijfel erg aan mezelf, maar volgens mij draaide hij weer Lose My Mind, toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2016 20:15 
 
Hardtraxx Veteran

Patjee410 schreef:
RTM93 schreef:
Heeft brennan wel weer de sub sonik klassiekers erbij gepakt?


Nee, alleen banaan

Je kan dus spreken van voorzichtige vooruitgang? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2016 20:18 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
JeroenB93 schreef:
Klopt het dat Brennan Heart moeite heeft met het zich houden aan het tijdperk '05-'10?
Dacht ergens gelezen te hebben dat 'ie regelmatig aan komt pappen met Lose My Mind.

Of zit ik er compleet naast?



Ik twijfel erg aan mezelf, maar volgens mij draaide hij weer Lose My Mind, toch?

Ja helaas wel, maar verder wel eraan gehouden. Draaide o.a. ook nog Like Your Style en We Speak Music :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2016 20:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lose your mind was niet de enige 2012 die gedraaid werd, waren echt best veel tracks uit dat jaar gedraaid ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2016 21:57 
 
Hardtraxx Elite

Charon_NL schreef:
Lose your mind was niet de enige 2012 die gedraaid werd, waren echt best veel tracks uit dat jaar gedraaid ...

Maakte me echt geen reet uit, zwaar genoten! Geluid schommelde af en toe een beetje maar voor de rest echt een perfecte avond met als hoogtepunt toch wel Headhunterz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2016 22:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel goed feestje gehad! Setjes van the prophet en headhunterz vond ik echt de uitschieters van de avond :worship:
Ik vond het geluid prima. Wel had ik het idee dat het op t einde nou niet optimaal los ging.... waardoor dat kwam geen idee want adaro en crypsis draaide in mijn ogen een goed gevarieerd setje?

Minpunten vond ik brennan heart en de wc's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2016 22:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Wat is dat toch met die sfeer op Tijdmachine feesten? Komt het omdat bijna niemand de platen kent en daarom geen zin hebben om mee te doen of komen mensen echt om alleen met elkaar bezig te zijn en te ouwehoeren? Zelfs bij Adaro & Crypsis leek het wel alsof wij de enige waren die losgingen. Was blijkbaar niet de enige die het opviel aangezien Villain en Crypsis er ook nog opmerkingen over maakte.

Dit viel me bij de vorige editie ook al op ja...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2016 22:54 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Zo'n laatste uurtje loopt de helft er toch al als een zombie bij. Moet zeggen dat ik het op het einde ook vaak wel mooi vind geweest. Overigens waar ik stond ging het toch nog wel aardig los maar goed, moet je misschien net geluk mee hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2016 23:22 
 
Hardtraxx Veteran

Volgens mij is Lose My Mind gemaakt in 2011 dus is het nog geoorloofd om die te draaien
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2016 01:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wederom een heel gaaf feest gehad. Binnen gekomen tijdens The Prophet die een heel fijn setje neerzette. Leuke combinatie tussen Early en Classics met o.a Go Go Go, Who's Calling, Time en Chubby. Prima binnenkomer dus! :) Vervolgens Brennan Heart die best een leuke set draaide, One Blade en Masterblade doen het altijd goed, net als Like Your Style, waarvan helaas die kippenvel break eruit werd geknipt :( .

The Pitcher live was ook weer erg fijn. Leuk om Michel Pollen ook lekker te zien genieten achter de decks! :D Toen werden Noisecontrollers & Wildstylez aangekondigd, waarin ik in eerste instantie een beetje teleurgesteld was omdat ik Noisecontrollers en Wildstylez liever solo had gezien deze avond, maar toen Headhunterz aangekondigd werd maakte dat het gelijk weer goed. De ontlading tijdens de aankondiging van Headhunterz was zo bizar, flink kippenvel momentje! :loving: Oneindig veel kuddos voor het draaien van Digiwave, kicks icm dat geluid was echt heel vet! :worship:

Psyko Punkz was ook flink genieten. Niet helemaal wat ik er van verwacht had, maar toch positief verrast. Weinig eigen platen, maar wel wat fijne plaatjes als Creation en Neophobia. Dikke hulde voor het openen met Activator - Everything :woot: Daarna naar zaal 2 gegaan voor B-Front & Phuture Noize. Gelukkig hielden ze, op The Paradox na, zich aan het concept. O.a Nomansland, Freakin', Neophobia, The Fusion of Sound en Virus gehoord. Oneindig veel pluspunten voor het draaien van Floorcrushers - Psycho Stylez en Tatanka - Mess Up, wat gingen deze hard zeg! :surrender:

Daarna terug naar zaal 1 voor Zany die best een leuk setje draaide, maar heb al eens betere sets van hem gehoord. O.a Midnight en Psychedelic Trip gehoord. Tien minuutjes Donkey Rollers was ook weer genieten, sets van hun vervelen nooit, alleen jammer dat ze er nooit eens platen als Chopper, Silver Bullet of Thunderbeats erbij pakken. Daarna Adaro & Crypsis die zoals verwacht een hele vette set draaiden. Leuke afwisseling tussen wat oude MiM tracks en Adaro tracks. Oneindig veel pluspunten voor het draaien van Bombs Away. Ondanks ik hem al enkele keren gehoord heb, blijf ik me steeds maar verbazen hoe hard die kicks gaan, vooral op het geluid in de HMH was dit bizar! :worship:

Dit was imo de meest vermakelijke editie van De Tijdmachine, al hoop ik dat ze in de toekomst nog eens wat Italiaantjes boeken! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2016 02:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indyy schreef:
alleen jammer dat ze er nooit eens platen als Silver Bullet of Thunderbeats


Laatste paar keer Silver Bullet wel gehoord, Thunderbeats volgens mij ook nog op XQ Bob & Q-Base (not sure?).
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2016 12:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Silver bullet werd iig wel op vorige tijdmachine gedraaid. En op Q-base ook geloof ik, maar weet ik niet mer zeker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2016 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Volgens mij is Lose My Mind gemaakt in 2011 dus is het nog geoorloofd om die te draaien

Nee, dat is het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2016 13:07 
 
Hardtraxx Veteran

corneelwr schreef:
Pipa schreef:
Volgens mij is Lose My Mind gemaakt in 2011 dus is het nog geoorloofd om die te draaien

Nee, dat is het niet.

Als die track in 2011 is gemaakt, dan valt die track nog binnen het concept. Dat mensen die track niet wollen horen is iets anders
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2016 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ach is toch ook niet erg, tijdens Wake up en Lose your Mind even een race naar de wc om te pissen? Dan mis je ook niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2016 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Silver bullet werd iig wel op vorige tijdmachine gedraaid. En op Q-base ook geloof ik, maar weet ik niet mer zeker.


Oh nvm dan! :whistle: :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2016 15:52 
 
Hardtraxx Veteran

TSFH schreef:
Moet ook wel zeggen dat ik het gehalte dagjesmensen wel erg hoog vond :/


Meneer blijkt weer eens gelijk te hebben hoor: http://www.nu.nl/lifestyle/4370841/dagjesmensen-veroorzaken-files-tweede-kerstdag.html

OT: Geniale avond gehad, veel gezelligheid gehad met de groep, lekker platen en dikke props voor de visuals/schermen :thumbsup:
Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten