Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-12-2016, 23:16 

Hardtraxx Veteran

-weggejorist-
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-12-2016, 00:53 

Hardtraxx Newbie

Waarom zijn er geen tijdtafels? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-12-2016, 02:04 

Hardtraxx Newbie

Headhunterz is de surprise act! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-12-2016, 03:41 

Hardtraxxer

Wat een set van de mannen uit Veenendaal! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-12-2016, 04:01 

Hardtraxx Elite

Jeroen23 schreef:
Wat een set van de mannen uit Veenendaal! :thumbsup:

Nou nooit zo blij geweest met een impulsaankoop, tering
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-12-2016, 07:15 

Hardtraxx Addict

Ik moet nu toch wachten op de trein, dus ik schrijf alvast wel een korte review.
Wat heb ik genoten zeg! Merkte dat de sfeer bij The Pitcher pas echt pas echt begon op te komen. Dikke set ook!
Hoogtepuntje van de avond is toch wel de set van Noisecontrollers, Wildstylez en Headhunterz :worship: :worship: :worship:

Eigenlijk was elk setje gewoon genieten! Alleen Brennan Heart viel weer tegen :thumbdown:

Enige dikke minpunt was toch wel die irritante kut CO2 kanonnen. Echt nooit meer doen :thumbdown: :thumbdown:. Wat fucking irritant was dat zeg. Je hoorde echt de muziek soms niet meer.

Ander minpunt was toch wel het hoog gehalte dagjesvolk :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-12-2016, 07:17 

Bierkoning

Wat een feeest :love: The Pitcher :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-12-2016, 07:33 

Hardtraxxer

TSFH schreef:
Ik moet nu toch wachten op de trein, dus ik schrijf alvast wel een korte review.
Wat heb ik genoten zeg! Merkte dat de sfeer bij The Pitcher pas echt pas echt begon op te komen. Dikke set ook!
Hoogtepuntje van de avond is toch wel de set van Noisecontrollers, Wildstylez en Headhunterz :worship: :worship: :worship:

Eigenlijk was elk setje gewoon genieten! Alleen Brennan Heart viel weer tegen :thumbdown:

Enige dikke minpunt was toch wel die irritante kut CO2 kanonnen. Echt nooit meer doen :thumbdown: :thumbdown:. Wat fucking irritant was dat zeg. Je hoorde echt de muziek soms niet meer.

Om maar over de prijzen te zwijgen, weet dat lym daar niks over te zeggen heeft.. maar 3 muntjes(€4,30) voor een biertje!!! Belachelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-12-2016, 07:43 

Hardtraxx Addict

Jeroen23 schreef:
TSFH schreef:

Om maar over de prijzen te zwijgen, weet dat lym daar niks over te zeggen heeft.. maar 3 muntjes(€4,30) voor een biertje!!! Belachelijk

Ja ik wist dat van tevoren al. HMH prijzen he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-12-2016, 09:06 

Hardtraxxer

Jaaa het was fijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-12-2016, 09:40 

Hardtraxx Addict

Verdomme, balen dat ik niet ben gegaan / niet kon :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-12-2016, 10:10 

Hardtraxxer

Heb me erg vermaakt ^^ Hulde voor The Pitcher :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-12-2016, 10:44 

Hardtraxxer

Was leuk. Sfeertje zat er (o.a.) tijdens HHZ goed in al was het af en toe ook erg tam. Het bezoeken van B-Front & Phuture Noize was een erg goede keuze. Zij moeten vaker b2b draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-12-2016, 11:16 

Hardtraxxer

Man wat was dit vet. Met een dikke smirk op m'n gezicht gestaan tijdens de reversed basses van the prophet. Brennan heart die mij positief verraste, veel nummers lang niet gehoord. Heady natuurlijk :love: d-block & s-te-fan wordt ook met de keer minder helaas. Maar dit feest gaat weer de boeken in. Idee van het 'verschuilen' van de dj's voordat ze gaan draaien vond ik ook geslaagd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-12-2016, 11:42 

Hardtraxx Veteran

Adaro die even Disturbia remix uit z'n hoge hoed toverde, The Pitcher die Strange Love draaide, zo kan ik nog een berg momenten opnoemen waar ik zo bizar van genoten heb, wat een prachtig feest :$

Headhunterz surprise was de kers op de taart :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-12-2016, 11:45 

Hardtraxx Addict

Hmm niet verwacht dat Heady er zou staan :$
Kut dat ik geen vrij kon krijgen...

Was het goed gevuld de HMH?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-12-2016, 11:50 

Hardtraxx Veteran

hurricane schreef:

Op sommige momenten was het behoorlijk vol ja, maar niet heel storend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-12-2016, 13:36 

Hardtraxxer

Heb genoten! Pitcher en twee uur lang nc ws en hhz waren erg goed. Verder af en toe tweede zaal geweest. Frequencerz en szp draaide alleen maar nieuwe nummers..... ten slotte viel me op dst geluid bij adaro en crypsis erg zacht stond vergeleken met rest avond?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-12-2016, 13:37 

Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:
hurricane schreef:

Op sommige momenten was het behoorlijk vol ja, maar niet heel storend.

Oke want ik vind t wel bijzonder dat Heady als 'secret' werd gehouden.
Of was het wel uitverkocht al?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-12-2016, 13:55 

Bierkoning

Geweldig feest gehad, samen met XQ Bfront echt één van de vetste feesten van de laatste jaren. Hhz suprise act was natuurlijk awesome en ook Donkey Rollers kwamen nog ff aan de beurt, helemaal goed natuurlijk. Set vd avond was wel The Pitcher voor mij, alle vette nummers zaten erin (Another Day In My Life eindelijk :love: ), en ook nummers als Underwater, Strange Love, Sleeping, Our Core etc.

Verder de hele avond een goeie sfeer om me heen gehad (weer veel met onbekenden staan ouwehoeren), en verder eigenlijk ook alleen maar vriendelijke mensen gezien en gesproken.

Enige minpuntje is eigenlijk dat het geluid af en toe heel erg schommelde, dan was het weer mega zuiver en hard en dan was het weer veel te zacht.

Ben benieuwd of dit meerdere edities gaat krijgen in 2017, ik wilde wat minderen met feesten maar kan dit toch eigenlijk niet laten schieten.

Ps: wat werd er boven nou uiteindelijk gedraaid? Voornamelijk oude of voornamelijk nieuwe tracks?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-12-2016, 14:07 

Hardtraxx Veteran

@Hurricane Daarom vind ik het juist een goeie zet van ze dat ze het geheim hebben gehouden, ondanks dat de verkoop niet denderend leek te gaan. Is wel officieel bericht geweest dat het inderdaad uitverkocht was geraakt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-12-2016, 14:32 

Hardtraxxer

Was een prima feestje. Geluid was in orde, er werd volgens mij ook redelijk strak op de jaartallen gedraaid. B-front & Phuture Noize was echt maximaal genieten. Verder ook prima sets gehoord, wel veel hitjes maar dat is te verwachten. Kudos voor PP trouwens, openen met Activator - Everything :worship: Bij de afsluiting van NC, WS en HHZ ging het wel flink fout. Zij wilde nog een plaat draaien, maar de FOH draaide het volume weg en zette de aankondiging voor de volgende set in gang. Villain gaf het nodige commentaar waarna de beeldschermen weer omhoog werden getakeld en de muziek opnieuw werd gestart, maar toen werd besloten toch door te gaan met de show. Zag er niet echt best uit. Het mixwerk van de heren was op sommige momenten trouwens vreselijk (welk mixwerk?).
Volgens mij werd er in de kleine zaal ook wel redelijk afwisselend (oude en nieuwe platen gedraaid), maar freqs vs SZP stonden een normale set te draaien, beetje vreemd.

Een ander punt was het tekort aan wc's. Wat een drama zeg, slechts 3 vd 8 open aan het eind van de avond. Laat ik het grote aantal vrouwen maar de schuld geven :P

Tot slot hadden ze de vloeren wel even met zout mogen strooien want het was weer ouderwets schaatsen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-12-2016, 14:36 

Hardtraxxer

Patjee410 schreef:
Tot slot hadden ze de vloeren wel even met zout mogen strooien want het was weer ouderwets schaatsen.

Beetje ritueel geworden in de HMH :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-12-2016, 15:42 

Hardtraxx Addict

Leuke nacht gehad :)

Even kort:
+ Mixwerk van Zany
+ Platenkeuze van Adaro
+ Set van Psyko Punkz

- Sfeer tijdens veel momenten
- Geluid
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-12-2016, 15:45 

Hardtraxx Elite

Wat is dat toch met die sfeer op Tijdmachine feesten? Komt het omdat bijna niemand de platen kent en daarom geen zin hebben om mee te doen of komen mensen echt om alleen met elkaar bezig te zijn en te ouwehoeren? Zelfs bij Adaro & Crypsis leek het wel alsof wij de enige waren die losgingen. Was blijkbaar niet de enige die het opviel aangezien Villain en Crypsis er ook nog opmerkingen over maakte.
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten