Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2016 16:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Show was erg karig. Muziek was wisselend. Sfeer met mijn groep was alleraardigst, maar tijdmachine heeft het voor mij niet waargemaakt. Ik ga niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2016 21:33 
 
Hardtraxxer

Voor mij was dit gewoon het vetste feest ooit :yay:
Ben ondertussen al naar heel veel feesten geweest, maar dit was voor mij echt top!

Vond bij de laatste classic feesten/stages jammer dat dezelfde hitjes telkens gedraaid werden, maar voor deze keer maakte het op de een of andere manier voor mij niet zoveel uit. Met name omdat ik heerlijk binnen kwam bij The Prophet. Wat liet hij toch goed zien dat hij een echte DJ van de ouwe garde is. Gewoon tracks draaien om zo'n avond mee te beginnen en ook nog eens tracks die je (bijna) niet hoort, helemaal niet op zo'n stage. De rest van de avond was gewoon puur genieten omdat hardstyle classics voor mij de vetste sound blijft en die voor mijn nooit is weggeweest.

Ik heb btw van chagerijn naar medelijden gekregen met Brennan Heart :lol:
Door het moment van Lose My Mind in te mixen kreeg ik het gevoel dat een stem in zijn hoofd of iemand hem dwingt die plaat te MOETEN draaien :lol: Die track paste totaal niet op dat moment en ik was het daarna ook weer zo vergeten. Hij draaide voor mij namelijk verder gewoon een heerlijke set. Lekker beginnen met de orginele Masterblade, Van Halen Is A Rockstar, I Like Your Style :thumbsup:

Het geluid vond ik trouwens gewoon prima hoor.

Ik had het gevoel dat het wel gewoon was uitverkocht ipv een marketing praatje. Wij stonden midden voor de stage en dan direct voor de geluid/licht mensen en met name tijdens NC/WS/HHZ was het gewoon krap. Daarvoor en later was het wel te doen.

Poah wat was dit een fijn/vet/geniaal/heerlijk feest! ^^ :$ :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2016 23:08 
 
Hardtraxx Veteran

pim__ schreef:
Show was erg karig. Muziek was wisselend. Sfeer met mijn groep was alleraardigst, maar tijdmachine heeft het voor mij niet waargemaakt. Ik ga niet meer.


Niet zo dippen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2016 23:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
pim__ schreef:
Show was erg karig. Muziek was wisselend. Sfeer met mijn groep was alleraardigst, maar tijdmachine heeft het voor mij niet waargemaakt. Ik ga niet meer.


Niet zo dippen.


Ik dip niet, het was een prima feest hoor! Alleen die 50 euro of whatever ik er voor heb betaald, daar verwacht ik wel wat meer voor eerlijk gezegd.

En fucking bier prijs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2016 23:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Adaro die even Disturbia remix uit z'n hoge hoed toverdeA, The Pitcher die Strange Love draaide, zo kan ik nog een berg momenten opnoemen waar ik zo bizar van genoten heb, wat een prachtig feest :$

Headhunterz surprise was de kers op de taart :worship:


Was inderdaad heel erg dik1 Merkte wel dat weinig mensen er bekend mee waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2016 11:38 
 
Hardtraxx Veteran

Disturbia Remix was zo gruwelijk. Niet verwacht dat ik die uberhaupt ooit nog eens live zou horen, dus dat was wel een heel aangename verrassing. Binnenkomen tijdens Borderline (Parto Remix) was ook direct één van de hoogtepunten voor mij. Toen vlak daarna ook Killzone Remix nog voorbij kwam had ik voor m'n gevoel al het eten van die avond er al afgestampt.

The Prophet, The Pitcher en Brennan Heart draaiden allemaal dikke prima (uitgezonderd Wake Up en Lose My Mind). Just Another Day In My Life was wel zwaar genieten zeg. Wat ik wel jammer vind is dat Cold Rockking door zowel The Prophet als Wildstylez eigenlijk nooit gedraaid wordt. Blijft dat zo'n dikke track vinden.
Verder kan ik ein-de-lijk Keep It Coming afstrepen van mijn 'nog nooit live gehoord lijst'... Kippenvel vanuit de donkerste hoeken van m'n lichaam. ^^ .

Vond het wel vet dat HHZ weer als surpriseact aanwezig was. Ondanks dat je z'n bekendste nummers toch vrijwel elk classic feest hoort, doet het wel wat met het publiek. Je merkte dat de hele zaal weer los kwam. Ook dikke pluspunten voor het draaien van Digiwave en Thugs Remix in die set. Zany draaide dik, maar m'n verwachtingen van z'n set waren zo hoog dat het voor m'n gevoel toch iets miste. Maar manmanman, Octavius Augustus op dat geluid, dat ging zo belachelijk hard :drool: . Die oude Crypsis / CR platen blijven ook zo ontzettend fijn, alleen beetje jammer dat de zaal aardig dood viel tijdens de laatste set. Desalniettemin enorm staan te genieten van platen als Transmission en Chaser :loving: .
Drinken was wel flink prijzig naar mijn idee, maar ben met €40,- de avond rond gekomen, dus dat was wat mij betreft prima.
Gladde vloer heb ik dit keer gelukkig geen last van gehad en 't geluid scoorde op de plaatsen waar ik stond altijd wel een voldoende eigenlijk. Al met al een heel dik feest gehad. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2016 17:08 
 
Hardtraxxer

Iets te optimistisch muntjes gekocht met het idee dat we over 3 weken alweer in de HMH staan, nog voor zo'n 25,- over. Zouden die dan nog geldig zijn, i.v.m. de naamswijziging? Mag het toch hopen :P

Verder heel dik feest gehad, beneden bijna alleen maar vette setjes gehoord. Headhunterz qua beleving ter plekke echt heel vet, qua set is het jammer dat je voornamelijk zijn standaard hitjes hoort. Het aantal Defqon anthems waren voor mijn gevoel niet meer op één hand te tellen :P
B-Front in de kleine zaal was heel vet. Drukte viel me daar op dat punt reuze mee, had verwacht dat de belangstelling voor die set groter zou zijn. Sta er eigenlijk nooit maar is best een leuk zaaltje.

Al met al is Tijdmachine in de HMH zeker voor herhaling vatbaar! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2016 17:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
Iets te optimistisch muntjes gekocht met het idee dat we over 3 weken alweer in de HMH staan, nog voor zo'n 25,- over. Zouden die dan nog geldig zijn, i.v.m. de naamswijziging? Mag het toch hopen :P


Ik had ergens gelezen dat je dezelfde munten gewoon kon gebruiken of in ieder geval kon inleveren voor nieuwe muntjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2016 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heuh ik heb weer internet!

Vond het echt een mega vet feest! The Pitcher was eindbaas van de avond met mede-eindbaas Pollen.

Bombs Away, rechtsachter bij de bar, ik heb staan snoeien daar haha heerlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2016 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:

Bombs Away


Was zo gruwelijk he. Als een bezetene staan maaien toen :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2016 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Was inderdaad heel erg dik1 Merkte wel dat weinig mensen er bekend mee waren.


Echt een favorietje van een vriend van me en mij, deden gewoon alle 2 zo'n geschrokken hand voor de mond move toen we die vocal hoorde. :lol: Waren vgm echt de enigen in een straal van een paar meter die hem herkende :lol: Had in geen 100 jaar gedacht deze te horen, zelfs niet op een tijdmachine feestje. En wat mij betreft gaat dit feest echt over zulke gave verrassingen.

Zijn echt genoeg aanmerkingen te bedenken aan zaterdag (drankprijs, schommelend geluid), maar het weegt niet op tegen de geweldige ervaring die ik gewoon gehad heb. Vond het magistraal :worship: En nogmaals: complimenten voor LYM dat ze Heady surprise act ook ECHT een surprise hebben gehouden terwijl ze een maand eerder uitverkocht hadden kunnen zijn als ze het op de line-up hadden gezet! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2016 20:31 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
complimenten voor LYM dat ze Heady surprise act ook ECHT een surprise hebben gehouden terwijl ze een maand eerder uitverkocht hadden kunnen zijn als ze het op de line-up hadden gezet! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2016 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch is die plaat echt wel vaak gedraaid vroegah :P . Grappig dat dan zo weinig mensen er mee bekend zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 17:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

M'n eerste tijdmachine en hopelijk niet de laatste.
Wat een ge-wel-dig feest, zó blij dat ik uiteindelijk toch ben gegaan.

Set van The Prophet was echt af, al die klassiekers.
Die 'Joy Kitikonti - Joyenergizer (Physical Mix)' ging hard :yay: ... de rest ook trouwens.

Sfeer was wel een minpuntje, had soms het gevoel dat wij als enigste stonden los te gaan.
ken-de-muziek-niet-,-blijf-stil-staan-mentaliteit volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 18:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Komt er weer een koningsnachteditie?
Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten