Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2016 21:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
Wildstylez schreef:
Curious how many people will know the track I will start with at the Tijdmachine..


Zou hij hier refereren naar P1? :innocent: #hypetrain

Bron: Twitter

Hij gaat gewoon ff Born Slippy er op leggen als eerste track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2016 05:32 
 
Hardtraxx Veteran

Alpha twins hoeft van mij nooit meer op tijdmachine te draaien. Alleen maar 2012. Voor de rest top feestje! NC & Wildstylez (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2016 08:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat was ongeveer de TT van de 1e zaal?
TBY, A2 en NC zag ik voorbij komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2016 09:59 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Wat was ongeveer de TT van de 1e zaal?
TBY, A2 en NC zag ik voorbij komen.


23:00 - 00:00 Pavo
00:00 - 01:00 Wildstylez
01:00 - 02:00 Technoboy
02:00 - 03:00 Noisecontroller
03:00 - 04:00 The Prophet
04:00 - 05:00 Alpha2

Zoiets geloof ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2016 10:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke lineup maar om hier zo'n hype rond te creëren xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2016 11:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lazlow schreef:
patrickjeb schreef:
Wat was ongeveer de TT van de 1e zaal?
TBY, A2 en NC zag ik voorbij komen.


23:00 - 00:00 Pavo
00:00 - 01:00 Wildstylez
01:00 - 02:00 Technoboy
02:00 - 03:00 Noisecontroller
03:00 - 04:00 The Prophet
04:00 - 05:00 Alpha2

Zoiets geloof ik.


Ryfle en Distractor als opener.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2016 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
Wildstylez schreef:
Curious how many people will know the track I will start with at the Tijdmachine..


Zou hij hier refereren naar P1? :innocent: #hypetrain

Bron: Twitter

Welke was dit dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2016 13:54 
 
Hardtraxx Veteran

Deze volgens mij:

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2016 14:13 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dat moet wel gaaf geweest zijn dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2016 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Alpha twins hoeft van mij nooit meer op tijdmachine te draaien. Alleen maar 2012. Voor de rest top feestje! NC & Wildstylez (L)


Ik zei tegen degene waar ik mee was gegaan. Als HHZ nu nog komt blijf ik, anders ga ik naar zaal 2 voor Alphaverb. Totaal geen spijt van gehad, zelfs als A² zich fatsoenlijk aan het concept zou hebben gehouden. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 00:59 
 

Timmer schreef:
Deze volgens mij:



Yes, maar dan het origineel, en niet de remake. Hierna Revenge. Verder wat variaties op oude tracks gehoord die niet zoals ze te horen waren uitgekomen zijn, oa die andere mix van Outsiders - Maneater gehoord.

Fijn dat er overigens de 2e zaal was. The Prophet vond ik maar meh en aan Alpha Twins heb ik me niet gewaagd.

Overigens 2x in 16u Alphaverb, wat een feest :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 13:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Was een leuk feestje, maar voor mn gevoel net iets te druk. Toen wij rond 23:15 arriveerden stond er een rij voor de deur, maar deze liep vrij snel door. Het munten halen was daarentegen wel een drama doordat we ruim een half uur hebben staan wachten. Ook bij de barren was het, gemiddeld over de hele avond genomen, erg druk. Ook bij de main was het, met name in het begin, erg druk. Daarom besloten af te wisselen tussen zaal 1 en 2. Hoogtepuntjes waren toch wel Wildstylez, Noisecontrollers, The Pitcher en Alphaverb. Met name die polonaise tijdens Destination Nowhere was hilarisch :lol:

Die hitte in zaal 2 was trouwens wel bizar
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 13:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De track waarmee hij opende was een oudere versie van Sound Of Love, ik denk dat er maar 4 mensen die track kenden hehe :P

Over het feest, ik ben aardig teleurgesteld :x

- Drukte in zaal 1, op de plek met het beste geluid (rechtsvoor) was een doorgang waar het te druk was en er natuurlijk non stop mensen passeerden. Het zou interessanter zijn moest enkel de achtertoegang van deze zaal geopend zijn.
- Weinig laag in zaal 1, geen subwoofers voor de stage?
- geluid in zaal 2, heb nog nooit zo'n slecht geluid gehoord zonder te overdrijven
- warmte en nare geur in zaal 2
- de echt oude tracks van WS niet gehoord: Missin, Lifez A Bitch, Spin That Shit
- NC die naar m'n mening te recente tracks draaide. Z'n defqon anthem, Gimme Love etc. horen net niet op De Tijdmachine-gevoel. Ook andere dj's die alleen hitjes draaien en A2 die niets echt oud draait.
Die horen niet op de Tijdmachine met hun platenkeuze, ze hebben 56 tracks die je NOOIT hoort.
- Minder echte liefhebbers dan op andere feesten met de iets oudere hardstyle

+ De tweede remix van WS van Maneater gehoord. Die mag wel eens vrijkomen ondertussen :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima feest, geluid kon wat beter, barren konden iets efficienter en groter, drukte en warmte was ook een puntje. Passen toch geen 2400 man in met een hardstyle feest dus. Locatie zelf was best vet.

Ik heb de main zaal ontlopen vanaf 1:15, vooral vanwege de drukte, maar ook omdat ik The Pitcher en Slim Shore veel interessanter vind dan de standaard namen met de standaard sets. Slim Shore was echt briljant, wat een set _o_ Alleen maar platen die je nagenoeg nooit meer hoort, ook niet op classics feesten.

Alphaverb had ik ook al op Rebirth gezien, maar ik vreesde al weer dat Alpha twins veel te nieuwe platen en hitjes zouden gaan draaien, als ik dit zo lees had ik dus gelijk. Die lui zijn de laatste tijd erg aan het prutsen imo, overal waar ik ze zie draaien ze het feest dood. Dus als DJ's floppen ze, producen doen ze ook al niet, die lui moeten echt een andere baan zoeken.
Alphaverb draaide helaas nagenoeg dezelfde set als de vorige twee keer dat ik 'm zag, dus dat was ook een beetje een domper. En hij mixte Strike al weerrr na de intro weg :/ :cry:

Klokgebouw er sowieso bij, dat gaat waarschijnlijk (en hoop ik) niet volledig uitverkocht, lekker de ruimte en met drie zalen genoeg kans om slechte sets te ontlopen :D

Vincent_ schreef:
- Minder echte liefhebbers dan op andere feesten met de iets oudere hardstyle

Viel mij inderdaad ook al op, vooral in zaal 1 liepen best veel mensen die zich totaal geen houding wisten te geven. Ook als iedereen mee screeuwde met de muziek beetje raar om zich heen keken, een enkeling die een poging deed om mee te doen maar dan volledig de plank missloeg :p Was soms wel grappig om te zien, maar er stonden toch een hoop liefhebbers te trappelen om kaartjes en het kwam de sfeer niet ten goede.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 18:42 
 
Hardtraxxer

Ik ben zelf helaas jammer genoeg niet geweest, maar als ik de kritiek hier zie op de drukte en bars dan zie ik dezelfde fouten van LYM als bij de afgelopen kerst edtie. Maarja ik ben er niet geweest, dus als ik dit fout zie moet iemand het maar zeggen.

Als de kritiek zie op de platenkeuze en minder echte liefhebbers dan ben ik bang dat classic feesten toch echt een hype gaan worden zoals veel mensen in dit topic denken.

Ik was gisteren bij HardFest en daar draaiden Wildstylez en Noisecontrollers ook classic setjes en daar vond ik de platenkeuze ook zo inspiratieloos als de pest. Met name bij Wildstylez. Misschien maar 3 platen van onder 2009 gehoord. Voor de rest alleen maar de hitjes van 2009-2011. Ook bijna alleen maar hun eigen producties. Aan de ene kant snap ik het wel, want veel mensen zien een classic set van een artiest en willen dan ook hun platen horen, maar zo draai je het concept volledig kapot.

Hopelijk gaan organisaties een keer tegen de artiesten die ze boeken zeggen dat ze wat gevarieerder moeten gaan draaien. Natuurlijk gaat dit tegen de regels van een DJ in, die moet namelijk kijken wat het publiek vet vind en daar op anticiperen, maar je weet toch dat ze zowat alleen maar eigen platen gaan draaien en een hele grote kans op alleen maar 2009-2011, en in het ergste geval ook nog 2012, platen draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer de drukte die als kritiekpunt wordt gegeven, daar mag LYM echt eens wat aan gaan doen dan als dat dus weer aan de orde was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 19:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

+++ JDX - Nize & Cloze, echt een meter kippenvel gehad
+++ Silver Bullet, dit soort oude tracks (L)
+++ Early Soundz :love:
++ Technoboy, aangename verrassing


---Die klote drukte. Wat hierboven ook aangegeven werd, je wilt losgaan op JDX en je word zowat raar aangekeken door mensen die die track niet eens kennen en op hun telefoon zitten te pielen (en stilstaan!!). Het lijkt ook alsof ik altijd tussen dit soort groepjes sta btw

--Alpha Twins, man man man :x
- Prophet die Time na de "1e" midintro uitmixt >.<

Al met al opnieuw prima vermaakt maar die drukte is voor mij een reden om op een gegeven moment niet meer te gaan. Ik kan gewoon niet optimaal genieten op deze manier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 21:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuk feestje maar echt veels te druk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 21:13 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Had bij de editie in december echt last van de drukte, maar ben dus niet de enige die zich er aan stoort. Hopelijk doet LYM hier dan ook wat mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou ze hebben echt een blinddoek om als ze na al die kritieken en irritaties wat betreft drukte hier niks mee doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 22:09 
 
Hardtraxxer

wootum schreef:
Had bij de editie in december echt last van de drukte, maar ben dus niet de enige die zich er aan stoort. Hopelijk doet LYM hier dan ook wat mee.

Jij was echt niet de enige hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 22:13 
 
Hardtraxx Addict

Erg naar m'n zin gehad. :)

Leuke locatie. fijn personeel.
verrassing's element vond ik ook erg nice.
Hopelijk doen ze dit de volgende keer weer. Ik ben er zelf iig een voorstander van.


De drukte was wat minder. en die mensen met die bananen >.< .
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2016 00:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

@volk, was natuurlijk ook op koningsnacht he. Denk dat dan toch meer mensen denken van "ah leuk keer feestje pakken yolo"
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2016 10:30 
 
Hardtraxx Veteran

Aan het begin ook last gehad van de drukte links bij de bar. Maar zijn vertrokken naar de rechterkant en hier was stuk meer ruimte. Dus gelukkig heeft de drukte het grotendeel van de avond geen invloed gehad
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2016 15:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hebben A2 eigenlijk ooit wel eens ergens op een classic stage/feest Smack My Derb gedraaid?
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten